Sabtu, 8 September 2012

Home » » .:: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 7 ::.

.:: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 7 ::.





21 Syawal 1433H.
Salam sabtu semua...!

Tiba-tiba aura Aidilfitri kembali.
Al-maklumlah, kita masih dalam bulan syawalkan..!

Syukur pada DIA kerana berikan kesempatan untuk kita semua..Alhamdulillah..!

Kalian masih ingatkan episod 'PENGGANTI DIRI DI AIDILFITRI' ?
Dalam 'Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 6' ada diberitahu itu adalah episod yang terakhir di tahun 1433H ni.

Tapi rancangan aku meleset sama sekali. Yalah, aku hanya mampu merancangkan.
Tapi Yang Maha Kuasa menentukan segalanya.

Khamis lalu, dengan hati terbuka aku masih lagi menerima kad raya lagi..!
Datang nun...jauh dari Sabah bah..!

Pengirimnya comel sentiasa bah..pandai bergaya juga bah..
Walaupun anak dua bah, tapi kelihatannya seperti remaja-remaja tau.

Kalian yang datang dari GSF tentu tahu siapakah gerangannyakan..?
Siapa lagi kalau bukan Aima...!

Buat Aima. Alhamdulillah, pengganti diri yang aima kirimkan buat Nur selamat sampai dengan jayanya..!
Apapun, jutaan terima kaseh yang tidak terhingga di ucapkan buat Aima ye...




Dan pada hari yang sama juga aku dapat cenderahati dari kiriman GSF juga tau..!
YaALLAH...baiknya ahli-ahli kumpulan ni..! 
Terharu betul rasanya...!

Siap dapat keychain , Frigde Magnet dan kad comel lagi tau..!
Senyum lebar bila buka sampul coklat tu.

Al-maklumlah, aku dapat keychain Perlis.
Sebab aku belum pernah ke Perlis...!
Jadi ini salah satu kenangan yang harus di simpan..!

Terima kaseh tidak terhingga jugalah buat Si Cantik ni, Siapa lagi kalau buat Ayu.
Susah-susah je tau..!

Dan dengan ini, Kiriman ayu juga telah selamat sampai dengan jayanya juga ke tangan Nur...!
Alhamdulillah...!

Lepas ni, mungkin adakah part seterusnya...?
Kita hanya mampu merancangkan, Yang pasti DIA yang menentukan.

Jadi, kalau ada, adalah....
Kalau tidak, berakhir sampai di sini sajalah....

Mungkin kalian terlepas :

: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 1 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 2 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 3 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 4 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 5 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 6 : [KLIK SINI]



Kata Hati :
Yeahhh...Cik Manis sudah kembali...!
Jadi nak juga beritahu Cik Manis, Pengganti diri Cik Manis juga selamat sampai tau..! 
Tengok [SINI] yeee... 
Dan lepas ni jangan hilang lelama dah tau..!
.

28 ulasan:

etuza berkata...

mod raya, syawal sebulan..masih boleh beraya ...teriungin nak makan rendang ..selamat h raya..

Miss BaNu berkata...

saya pun dapat gak kad raya tuh belum buat entry lagi hehe..wah cik nur dapat hadiah gitu..terbaiklah..hehe cik sweety dh kembali dh meriah laa GSF pasni kan hehe

Masha Meisters berkata...

hehek...siapalah cik gula2 tu...hihi
seronokla tu cik nur dapat adiah lagi...mesti dok guling2 lagi tu kan :)

chot ok..! berkata...

sya terima kad raya thun ni Alhmdulilah byk juga..n sya hntr kad raya thn ni 30keping..cz raya kn sbln..hee.

Deqla manjew berkata...

Hadiah dr ayu tu sama tp x serupa la...hihi...yeahh cik sweety dah kmbali !! I like.... ;-)

Alfian J. berkata...

Wah wah. Best lah dapat kad raya. Aku pun dapat juga 2 kad raya tahun ni. Raya teruja pula. hehe

Entri terbaru

amy syahiera berkata...

wahh ! best nye :D

Yana Libra berkata...

saya pun baru dapat kad kak aima tadi..hehe~

hazwan hairy berkata...

wahhh ada lg erk..hery pn nk wat juga lah..hehe

IntaNBerliaN berkata...

banyak betoi kad raya yg nur dapat yer :-)

Detective Fiqa berkata...

wahh bestlahh :p hehehe nak satu boleh ?

BeLLa berkata...

wow best dapat hadiah

Che Rosliza Che mat berkata...

wah! ada lagi pengganti diri hihihi

caliph shuriken berkata...

wahh, rezki syawal ^^

boni kacak berkata...

wah..bestnya!! dapat lagi..hehehehe..

Mieya Atiera berkata...

Wahh, bestnyaa dapat banyak kad.

Si Matatajam berkata...

Memang GSFians ni semua baik2 belaka hi hi ^_^

Cik Yaya berkata...

wah bnyk nyer dier dpt...
untungla..^o^

fieda berkata...

byk betul ye cik nur dapat kad raya...

maaf cik nur kak fieda baru dpt komen sini..biasa singgah jer kasi up traffik tak sempat nk komen..mekasih selalu singgah blog kak fieda..

nana kamarul berkata...

wah wah wah! seronoknya dapat kad raya. dapat keychain lagi hah! heeheee:D

aku HaniAsyira berkata...

tak tahu nak ckp apa.. banyak sungguh kad raya cik nur ni

YanaHime berkata...

amboi, byknyer dapat kad ...ni yg nak jeles ni, hehe!

Wanieys berkata...

dpt lg kad raya bestnyerr...murah rezeki nur :)

whitecappuccino berkata...

seronoknya dapat benda2 ni...

Chic Na berkata...

banyaknya dapat souvenir. haha.. saje tu kan nak buat surprise kat nur. ;)

9n0L4 berkata...

dpt jugak hadiah dari ayu. lbh kurang same cume bentuk keychain aje yg lain. hee. ;)

are_lin@yu berkata...

alhamdulillah nasib sampai..hehe

Arina Shamsul berkata...

akak tak dapat dapat2 lagi...uwaaaaa..hukhuk.