Ahad, 10 Februari 2013

Home » , , » Angin Syurga By Misha Omar | Lirik

Angin Syurga By Misha Omar | Lirik






Angin Syurga By Misha Omar


Ku himpun waktu ucapan terindah
Terbenam sudah asmara
Mesranya siang dan malam
Selalu kau tiup kan angin syurga padaku

Ku himpun makna kata darimu
Harum yang mekar di kebun hati
Dan katamu sebuah kota bahagia dan berdiri ..

Sehingga hujung masa
Berbisik sendiri dan terbit suara kalbuku
Kasihku... tuluskah cintamu
Sebuah jawapan ku damba dari bibir mu .. bibir mu

Tidakkah kau tahu hidup punya waktu
Kasih tersia bukan itu ku mahu
Andai kau membisu tentu akhirnya
Perpisahan ini akan tetap terjadi


Luahan Hati :
Walaupun KAMU membisu, 
Perpisahan ini tetap akan terjadi 
Dan sudah pun terjadi....!


Kata Hati Ikhlas :
Tahniah buat KAMU dan Isteri
Doa Nur, moga berbahagia hingga Syurga...
Amin..! 

.

25 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

lagu baru Misha ek? best jugak...

AyueJean AJ berkata...

Dah takdir Nur...
jangan penah menyesal dengan apa yang berlaku... =D

Herman Bagus berkata...

lagunya bagus cik nur

izan mama mia berkata...

misha omar....lama tak dengar dia nyanyi....kes tak dengar radio dah..huhuhu

Bui Junaidi berkata...

DOAKANLAH KEBAHAGIAAN NYA K..

Ummi Iman berkata...

Lepas ni giliran cik nur pula. Yg hilang ada pengganti. Mungkin yg lebih baik. Insyaallah

Shida Radzuan berkata...

alarr..sedihnya je mcm nur huhuu..

fiQ berkata...

1st time singgah sini
xprh dgr pun lagu ni

Etuza Ezawarna berkata...

senikata lagu ni sedap...tapi lastly ada perpisahan...( seolah macam kita semua my be tak kan bertahan berblog akan terpisah jua akhirnya, sebab itu kita kena saling mendoakan yang baik kepada kawan2 blog...)

Cik Aini berkata...

amin..
watever hapend there's must be a reason behind..In Shaa Allah pasti ada yg terbaik buat Nur..yg pasti Syurga Nur bukan dia..

caiyok2..bulan n bintang kan ada..ngeeeeee

Encik H berkata...

erkk..kami belum ada isteri la..:|

Zaza =) berkata...

lagu bru misha ya...sedap =)

N.Aima K berkata...

nda apalah dear..tiada jodoh dngn dia...jodoh yg sebenar sedang menanti :)

Jna marcello berkata...

kita mcm sama nyee Nur..
tp Na rasa benda ni last year laaa

*be strong!

Rosmiza Ali berkata...

Kisah yang lama usah dikenang.. Pasti ada sesuatu yang indah untuk kamu di masa hadapan.. Ceria2 selalu.. =)

Chic Na berkata...

Ameen. InshaAllah dia pun doakan Nur. ;)

Sue PeLik berkata...

tak pernah dengar pun lagu neh cik nur. tapi kannn erm lirik dia menyentuh perasaan... huhuhu

nanieybarnieylurviey berkata...

Aamiin... Moga dia berbahagia dan Nur juga ada jln bahagia Nur yg tersendiri.

Deqla manjew berkata...

takpe la nur.. dah tertulis antara kalian takde jodoh.. nur pasti temui kebahagiaan yg nur idami slama ni.. dun wori..Allah itu maha adil.. :)

Yana Libra berkata...

kuatkan semangat! :)

Mrs Velentine berkata...

kuatkan semangat..mencinta tak semestinya memiliki..hhuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

best gak lagu ni nur bru pestime dgr

wan nurul hezrina abd halim berkata...

lagu baru ek>lama misya takder lagu.nnt bleh dengaq

Cinta Misteri berkata...

lately radio dh putar lagu ni byk kali stiap hari. ok laaaa boleh ddngar.

Nur, jgn sedey sgt. biagkan dia bahagia. hidip harus diteruskan

lelamaisara berkata...

sedap gak lagu ni kan....
sipa kamu tu nur...bekas boypren ea..sabar k...