Ahad, 3 Februari 2013

Home » , , » Penantian By Kertas Band | Lirik

Penantian By Kertas Band | Lirik






Penantian By Kertas Band


Bulan dengarkan lantunku
Bintang temanilah aku
Terangi gelap malamku

Aku ingin engkau tahu
Ku kan selalu menunggu
Hilangkan rasa letihku

Bila nanti kau mengerti
Kumohon terangi aku

Dalam hatiku
Ingatkan aku
Untuk menahan rasa hati lelahku
Yang selalu ...
Rindukan tawamu dalam hatiku

Dalam hatiku
Hanya dirimu ...
Beri malamku yang menghiasi jiwa
Yang rapuh
Terlalu merindumu
Hoo oo ooo....

Bila nanti kau mengerti
Kumohon terangi aku .....

Dalam hatiku
Ingatkan aku
Untuk menahan rasa hati lelahku
Yang selalu ...
Rindukan tawamu 

Dalam hatiku
Ingatkan aku ku kan tetap menantimu
hingga hati itu
Kan jadi miliku.....



Kata Hati :
Sudikah Bulan dan Bintang pinjamkan bahu pada Nur....??
.

31 ulasan:

Nastyna berkata...

layansssss. ngeh ngeh.

Chic Na berkata...

I will bebeh, always.. bintang kan selalu ada kecuali time hujan. ;)

cikna dengar tau tp sekat2. huhuhu..

puteraduyong berkata...

best lagu ni kan... ;)

Ummi Iman berkata...

Meh pinjam bahu akak

Arina Shamsul berkata...

kalau bulan bintang tak sudi,mama sudi ..hehehe

Cinta Misteri berkata...

aduhaiiii Nur.... asyik kesyahduan lagi... Chilll laaa ♥♥♥♥

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alamak nur video xkeluar la nk tengok

Solehah Shamsuddin berkata...

xpyh mintak dari bulan n bintang, ni solehah sudi pinjamkan bahu untuk cik nur kongsikan apa2 yg terbuku dlm hati cik nur tu... :)

ghani hendrika berkata...

aku suka lagu ini,,

Yana Libra berkata...

tanya bulan & bintang je ke cik nur..sy tak nak tanya ke?? hehe~ :P

Misz Mieza berkata...

Owh.. Kertas band rupanya nama penyanyi lagu ni.. Hehe.. Baru tau,.. =)

Sally Yatiey berkata...

1st time dengar. Best! :D

Cik Aini berkata...

Bulan & Bintang?
siapa itu Bulan? siapa itu bintang?
hehehehe
boleh je kalo Nur nk pinjam bahu Ai..xpyh tggu jd bulan pun xpe.hahahaha tp kot jd bulan bersinar lebih ckit x?hahahaha

erkkk...lg 7hb nak smbut CNY kan,huhuhu

Sue PeLik berkata...

siapakah yang sedang cik nur nantikan neh?? hihihi. bulan dan bintang tak tahu. tapi sue pelik sudi pinjamkan bahu dengan tangan sekali :)

Bui Junaidi berkata...

BEST LAGU INI..LIRIK PUN MENARIK

AyueJean AJ berkata...

Jangan sedih2...

Leeza dayasari [santai leeza] berkata...

lirik lagu nie best.. haaaa

aku HaniAsyira berkata...

tak payah bulan bintang lah cik nur. bahu atil ni ada..

cmni.. dgr lagu "shoulder to cry on" pastu nangis macam atil ada kat situ nyanyi tuk cik nur ei

LYAfrina berkata...

nur, lya was here

Farah Waheda Wahid berkata...

lagu ni memang best...

hafiz hafizol berkata...

ok.. dgr lagu nie jap.. hehe

Deqla manjew berkata...

ehh camne eh melodi lagu ni? mcm ingt2 lupe..huhu.. bulan dan bintang ada bahu ke nur? :p

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

mcm pnh dgr..

Nyue berkata...

best lagu ni...

izan mama mia berkata...

lagu lagi..??..

QasehnyaRania berkata...

mcm best je.tak perasan pulak lagu ni..

are_lin@yu berkata...

penantian satu penyeksaan..huhu

wan nurul hezrina abd halim berkata...

lupa lah lagu hok mana sa nie ek?

Mrs Velentine berkata...

Mv first time dengar lagu ni

ayut berkata...

best plak lyn yer :D

9n0L4 berkata...

siapakah bulan dan bintang tu ciknur. akak pun sudi ni. :)