Khamis, 28 Februari 2013

Home » » Tuala Wanita

Tuala Wanita





Keriuhan suara pakcik makcik bersembang menenggelamkan suara si kecil dari bilik air di hujung dapur. Kebetulan aku ada dalam kawasan dapur tu terasa macam nak cubit-cubit je mulut budak kecik yang terjerit-jerit panggil ibunya.

“Eee…..bisingnya..sekeh nakk?” Sambil jegil biji mata. Tapi tak ada maknanya adik sepupu aku ni nak takut. Degil tahu…!

“Kaklong panggil ibu kejap. Adik lupa nak amik tuala” Kepala je Nampak, badan terselindung balik pintu.

“Ibu adik dekat kat depan. Tuala adik dekat mana? Bior kaklong amik”

“ Kaklong tanyalah ibu”

Malas aku nak tanya ibu dia, jadi aku capai je tuala biru yang terlipat rapi dari dalam almari bilik aku. Bila aku ke dapur, aku  tengok dia setia je menunggu.

“ Nahh amikk..”

“Ini bukan tuala adikkk..” Suara dia sikit meninggi.

“Ini tuala kaklong, pakai je lahhh....Eeeeii..banyak songeh betul laa” Serius aku dah geram.

“Tak mauu, ini bukan tuala adikk..tuala adik TUALA WANITA…!!” Sekali dia goncang pintu.

Errkkk….TUALA WANITA? Aku blurr jap…apakah…? Mungkin aku silap dengar kotttt…!

“Pakai jelah, susah sangat kee…? Meh kaklong tolong lap..!!”

“Ini bukan tuala adikkk….Tuala adik macam TUALA WANITA tuuu…tanyalah ibuuu..!”

Bertambah blur pulak aku, tetiba budak jantan berusia 7 tahun ni minta TUALA WANITA. Adehhhh..kecik-kecik je aku tengok budak ni…!

“ Ahhh…lantak kamulahhh…tak mo pakai sudah, duduklah dalam tu lama-lama..” Segera pusing badan, konon-konon nak tinggalkan si budak penakut tu…belum masuk 3 langkah, dia terketek-ketek lari terlanjang bulat masuk bilik aku. .. Grrrr….!

Lepas tu cepat-cepat dia keluar, sambil tunjuk TUALA WANITA yang dia maksudkan. #Lebih kurang macam gambar di bawah ni..!


Sumber Pakcik Google



“Nii…nii baru tuala adik, cantik tak..cantik takk..? Merah jambuu..ada wanita-wanita..cantikkannn?”

Aku waktu tu terduduk sebab duk gelak..Adehh..itu rupanya TUALA WANITA diaaaa..! Aku ingatkan tuala apalah tadi…saboooo jelahhh…! Haishhhh….gerammm je……! Elok dia nak masuk bilik, aku cepat-cepat pergi dekat dia….

“Adoiiii…sakitlahhhhh…” Padan muka, kena cubit bontot…! Hahahhhahaha….



Kata Hati :
Aku pesan dekat ibu dia, lain kali belilah tuala ben10 kee,superman ke, upin ipin ke..ini barbie..kan tak pasal-pasal di panggil TUALA WANITA....hahahahahah...! Adeh laaa...
.

45 ulasan:

Zaza =) berkata...

haha...zaza baca pun tgelak sorang =)

izan mama mia berkata...

haih...akakk pun suspen gak tuala wanita apa lak tuu..hahaha

Chic Na berkata...

kahkahkah.. buat lawak la budak tu. kan dah tersalah tafsir. kalau cikna pun blur. hehehe..

Shida Radzuan berkata...

hahhaaa..adoii lawak lak baca..tuala princess rupenyer ^_^

cik zureen berkata...

hahaha.. wanita sangat kan.. comel jer

Nastyna berkata...

hahhahahaa pelik la jugak kalau budak laki minta tuala wanita kan.. ada katun2 wanita rupernyer.

fifi berkata...

Hahaha.ingatkan dia dah pyed.awal nau..haha

Mieya Atiera berkata...

Aduhhhh.. Lawak betul lah budak tu.

Cik Aini berkata...

seyes tajuk dia buat org x berani nk masuk sini.heheehehe bikin suspen ja..

erkk..kebetulalan?
kahkahkahkahkahkahkah
typoi daaaaaaa....

n 0 e s u h a i m i berkata...

hahahahahahahahaha.... itu rupanya tuala wanita...suka lak tu.. :)

Sue-Rya Qistina berkata...

hahahaha..gelak besar saya bila dia sebut tuala wanita tu! ye la kan, klau budak lelaki sinonim dgn tuala ben10, spiderman tu semua. nnt takut terbawak2 sampai ke besar nk pakai tuala ala2 wanita gitu

Deqla manjew berkata...

hahahaha... tuala wanita adik cantik laaaa... nk pinjam bole??? aduii.. ingatkan kecik2 lg dah tau tuala wanita tu mcm mana rupa.. blurrr. :p

Encik H berkata...

erkk..kenapa cubit2 bontot budak tu? gangguan seksual tau x? tak pun penderaan terhadap kanak2..hahaha

fieda berkata...

tuala wanita...hihihi...mcm2..

Anis Nisa berkata...

hahaha...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

dok fkir tuala tuutt..hihi

QasehnyaRania berkata...

pagi2 dah kasik ciksu sengih sorang2

lelamaisara berkata...

hehehhe..pandai pulak die cakap tuala wanita..mane la belajar tu..huhuuu

Aine Ainun berkata...

heheee..
bdak2 bijak la...
kalo die kate KOTEX, lg terkejut kan..

nur
kdg2 kalo bace n3 Nur ni mcm baca cerita dlm cerpen, novel...Gaya bahasanya la...best..

Ada bakat la..=))

Ada hati x nak jadi penulis..?
Dulu AA nk jadi penulis novel, tp terkubur la cita2 tu, rasa mcm xde bakat je..

Kembangkan la bakat tu..=)
Buat novel ke..eheheee=) nanti AA LIKE byk2..

Tihara berkata...

mak dia pun lucu lah gi beli towel feminine gitu..hikhik, gelak terbahak2 :)

Bui Junaidi berkata...

SASPEN JUGAK BILA BUDAK LELAKI MINTAK TUALA WANITA..HAHAHAHA

hazwan hairy berkata...

hahaha alamak terbaca..haha

HeNRieTTa JoSe berkata...

uiks....suka suki jerr dia bg nama towel dia...ekekeke....errr...anak lelaki jgn bgi tuala cmtu larr...ngeri....bg yang superhero...bru mcho....hehehe....

♔ Hasnie Adda ♔ berkata...

haha . ingat kan tuala wanita btol2 tadi . blurr kejap :)

noornazuha berkata...

cute plak tuala tuh..hahaha..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tuala princess tu tuala wanita kihkihkih salah paham daaaa

Mrs Velentine berkata...

budak tue lelaki ker permpuan..hahah..tuala priincess rupanya

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

yui sggh ptg ya..

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

AyueJean AJ berkata...

Aduh lah....
Ini ke Tuala Wanita nye tu???
Hahahhhahhahah...
Bukan main panggil wanita lagi....

Nyue berkata...

hahahahhaa...serius mmg kelakar la cik nurrr...kuar air mata smabil baca..ehehee

Yumida Huda berkata...

kelakar la nur..dri td duk baca tergelak2..sampai kuar air mata nih..dasat budak tu...

nor laila berkata...

singgah sini...as salam...salam kenal blogger...follow me back...

nea lopah berkata...

ooo..ingatkan TUALA WANITA kotex ke hapa...mcm2. nakal betul.

Leeza dayasari [santai leeza] berkata...

haaaa ada2 jew... ki ki

❤Kamsiah❤ berkata...

laa...ingatkan tuala wanita yg dipakai wanita tiap bulan tu hehe...

Cinta Misteri berkata...

hahaaha lawak. apeker budak laki pakai tuala wanita...opppssss....tuala ada gambar kartun wanita. edehhhh dehhh, senak perut. sampai ke besar jd bahan ni.

btul laaa kan, suruhla mak dia belikan ben10 ke, superman ke, takpown takyah gambo2 ni. anak2 CiM mmg CiM belikan tuala kaler gelap. sebb diorg suka sgt perok tuala lembap2, tau2 jumpa dah bertahi lalat.so, kalau tuala kaler hitam, blue black, posibality tuala nampak buruk tu takde....kannnnn.....

caliph shuriken berkata...

klakar laa, direct jaa dia panggil tu tuala wanita :p

Si Matatajam berkata...

Ha ha ha heran Khalish akak dok gelak sorang2...tuala wanita versi budak laki umoq 7 thn tu..

N.Aima K berkata...

dah jadi salah faham kah3x...comel je

9n0L4 berkata...

hahaha. akak pun pelik die mintak tuala wanita. skema sgt panggil cenggitu. ;)

nanieybarnieylurviey berkata...

Hehe.. Guna lak perkataan wanita instead of perempuan. Hehe.. Alahai anak omak.. :)

jaakechik berkata...

hehehe..buat sas[pen jer.. tuala princess rupanya...heee!

Yana Libra berkata...

hehe..wat suspen je..ingatkan pe la td..budak2 mintak tuala wanita lak~ :P

wan nurul hezrina abd halim berkata...

baru ingat nak carik tuala wanita versi princess.hahaha cumil