Jumaat, 1 Mac 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | Jangan Lupa

Tazkirah Jumaat | Jangan Lupa



Sumber FB



Kata Hati :

Peringatan untuk diri sendiri dan juga semua...
Jangan Pernah Lupa PadaNYA...
.

33 ulasan:

n 0 e s u h a i m i berkata...

terima kasih ada peringatan...

Nastyna berkata...

Insya Allah..

Chic Na berkata...

InshaAllah. kita ingat Dia, Dia pun ingat kita. :)

Tihara berkata...

terima kasih kerana mengingatkan...paling perlu diingat, bila ditimpa sakit nak ucap alhamdulillah byk2 sebab ia penghapus dosa tp mostly kita banyak merungut..

Kuazue Mohd berkata...

tq atas ingatan..as salam dan terus polow

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

terima kasih mgingtkan..

izan mama mia berkata...

muhasabah pg Jumaat 1 mac 2013

are_lin@yu berkata...

muhasabah diri..slaam jumaat nur ;)

QasehnyaRania berkata...

betul tu )

Deqla manjew berkata...

peringatan buat diri deqla jugak...

AyueJean AJ berkata...

Thanks atas peringatan ni Nur... =D
Insyaallah tak lupa...

NM03 berkata...

bila susah igt Allah, bila senang... tetiber lupa

Anis Nisa berkata...

terima kasih nur untuk ingatan ni... :)

Hidayatul Afzam berkata...

salam jumaat :)

Mrs Velentine berkata...

betul tue....peringatan utk MV juga

lelamaisara berkata...

ye peringatan untuk akak jugak,,;)

noornazuha berkata...

Akak tengah sedih, gelang tangan baru jeh ilang hari jumaat tuh, memang dah bukan rezeki...dah puas cari tapi x jumpa.:(

Solehah Shamsuddin berkata...

terima kasih tanda ingatan cik nur :)

Cinta Misteri berkata...

kadangkala Allah beri kesenangan kpd kita utk kita mengingati kesusahan insan lain.

caliph shuriken berkata...

yup, semua nikmat itu hanya ujianNya...

Mieya Atiera berkata...

Insyaallah Cik Nur.. Terima kasih kerana mengingatkan.

Si Matatajam berkata...

Peringatan untuk yg lalai cam akak ni Nur..

N.Aima K berkata...

good reminder...HAPPY WEEKEND dear

Etuza Ezawarna berkata...

cik nur marilah memohon ampun dariNya sesungguhnya Allah maha pengampun..apapun kita teruskan amal yang baik lagi ikhlas

9n0L4 berkata...

pengasih nya Allah pada hambaNya kan. kite aje yg sering lupe.

nanieybarnieylurviey berkata...

Terima kasih mengingatkan :)

Cik Aini berkata...

in Shaa Allah :)

Eca Dwinky Asha berkata...

peringatan buat semua

Yana Libra berkata...

insya'Allah~ :)

Shida Radzuan berkata...

inshaa allah :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

In Shaa Allah :-)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

insyaallah n tq mengingatkan..

aku HaniAsyira berkata...

peringatan... untuk kita semua...