Sabtu, 31 Disember 2011

Home » » .:: AZAM ::.

.:: AZAM ::.

.

Assalamualaikum.

Sabtu, 31 Disember 2011.

Haisshh...udah macam bace paper eh..! Hee.. ^_^

Seperti maka yang kita semua tahu, hari ini adalah hari terakhir bagi tahun 2011. Dan sedia maklum jugalah, bila sebut je tahun baru, pasti dan memang ramai berpusu-pusu nak pasang azam baru kan?

Inilah realitinya. Sebab aku pun terjebak dalam fenomena ‘AZAM’ tahun baru ni. Aku juga manusia bisa beb..! kena ada azam dan matlamat dalam kehidupan ni. Kalau tak hidup macam sia-sia je lah kan?

Jika aku masih di bangku sekolah tika ini, tentu azam aku berkaitan dengan pelajaran. Tapi kini tidak lagi. Dan untuk azam bagi tahun 2012, aku masih kekalkan azam yang tidak tercapai pada tahun 2011. Dan ada juga menambah satu dua perkara yang ingin aku capai dalam 2012.

InsyaALLAH, aku yakin kita semua boleh lakukan, kerana DIA sentiasa di sisi kita. Bila usaha itu digabungkan dengan doa, dengan izinNYA insyaALLAH kita berjaya.

Kalian bagaimana? Sudah bersedia hadapi azam baru??

Bersedialah sebelum kalian di sediakan.. Heee…. ^__^

Luangkan masa seminit dua, Jom KLIK SINI

Terima Kaseh…!!




Kata Hati : Moga ALLAH sentiasa Melindungi dan merahmati kita semua. InsyaALLAH. 


.

4 ulasan:

Ainon Munirah berkata...

jum kite wat azam baru walaopon selalonye malas nak mencapainye. hehhe

Botak berkata...

semoga terlaksana azam² itu., selamat tahun baru.. :)

:: Cik Nur :: berkata...

: Ainon...jom2.. :)

:: Cik Nur :: berkata...

: Botak, insyaALLAH...selamat tahun baru juga beb..!