Isnin, 26 Disember 2011

Home » » .:: Malasnya...! ::.

.:: Malasnya...! ::.

.
Ehsan Abang Google

Assalamualaikum…

Syukran..! ALLAH masih berikan kita peluangan untuk berada di sini. Alhamdulillah.

Haisshh…! Entah kenapa sangat..sangat..sangat..malas  nak menaip entry hari ni. Ermm..mungkin disebabkan penangan cuti kot…! Huhuhu…

Idea nak berceloteh tu ada, tapi tu lah, malas…!

Bila dah malas tu datang bertamu, cam nilah jadinya. Rasanya bukan aku saja yang yang mengalami macam ni, kalian yang lain pun pernah mengalamikan? Kan? Kan? Kan?

Haaa……Kan….!!

Jadi kira normallah kan berasa dan berperasaan begini.. Heee…!

Oklah…cukup sampai di sini untuk bebelan kali ini. Ada masa kita bersua di lain entry yaw…!



Kata Hati : Sedang melawan rasa malasss….! Huh…!


.

5 ulasan:

Juliet_iRa~" berkata...

btol2...normal la kan rs mlm..

:)

:: Cik Nur :: berkata...

hehehe...normal la kan..kalau rasa malas, xbererti kita ni malas terus.. kan..

:)

Razif Mokji berkata...

layan je .....

:: Cik Nur :: berkata...

Razif, dah abis layan..hehehe

QasehnyaRania berkata...

singgah melawat ciknur :D

pil chi ki teck aun..ntah betul eja tak.. hihi