Sabtu, 31 Disember 2011

Home » » .:: Jom Buat Duit Sambil Online ::.

.:: Jom Buat Duit Sambil Online ::.

.
KLIK SINI

Assalamualaikum.

Aku tahu, enrty ini sudah pun basi bagi kalian yang sudah lama berkecimpung dalam bidang blogging ni. Tapi bagi aku, benda ini agak baru. Sebab aku baru je tahu. terima kaseh sangat-sangat kat Miss Zue, sebab sudi beritahu.

Memang agak kelakar, tapi itulah aku.

Ok, ada sesiapa dekat sini yang still tak tahu apa itu CHURPCHURP ke?

Dan ini memang entry aku buat khas untuk  yang masih lagi tak tahu atau mungkin dah tahu tapi blur-blur macam aku.

Mula-mula aku kenal dengan benda ni, melalui laman mukabuku. Itupun blogger-blogger lain yang iklankan dekat wall masing-masing. Dan bila baca, aku ingatkan itu makanan. Yelah, nama pun CHURPCHURP.

Hahaha…! (gelak jap)

Macam bunyi makanan kan? Kot-kot lah snek makanan ringan ke. Memang kepala hotak ni asyik ingat makan je. Macam manalah nak berdiet…! Memang lawaklah bila ingat-ingatkan  balik. Haissshh…bodonya aku ni ye…!! (maluuu…!!)

Rupa-rupanya, benda yang aku sangkakan makanan tu, boleh buat duit beb…!! Sebelum ni aku tahu nuffnang je satu-satunya tempat yang boleh buat duit. Rupanya churp-churp ni pun sama.

Upss..!! Apa bezanya NUFFNANG dan CHURPCHURP?

Ok, bezanya Nuffnang hanya untuk mereka yang mempunyai blog sahaja. Tapi Churpchurp kalian tak perlu susah payah nak buka blog, cukup dengan hanya ada akaun TWITTER ataupun FACEBOOK je.(Kalau ada dua-dua lagi bagus) Cukup cuma ada salah satu akaun tersebut, kalian dah boleh join Churpchurp ni. Senangkan??

Macam mana nak daftar?

Senang je, kalian Cuma perlu KLIK DI SINI, baca arahan betul-betul isi apa yang di kehendakinya betul-betul je. Bila dah selesai, anda perlu mahir mempromosikan iklan-iklan yang telah di sediakan. Ingat, jangan keterlaluan dalam mempromosikan iklan, takut nanti akaun anda di sekat oleh pihak Churpchurp.

Dannnn….anda kena alert dengan churp-churp, sebabnya ada hari-hari pihak Churpchurp akan menukankan iklan-iklan yang ada. Kalau anda masih mempromosikan iklan yang sama, macam mana tabung alam maya nak penuh beb…!!

Oklah ini sajalah entry khas saya berkenaan program ChurpChurp. Sesiapa yang belum join, jom lah! cuma KLIK SINISINI  atau SINI dan klik di START HERE..!!




Kata Hati : Senangkan?? heee... :) 


.

7 ulasan:

miszfyeza berkata...

singgh sni .. semoga earning awk cepat naik ye :)

http://fyza-kisahanis.blogspot.com/2011/12/wordless-saturday-ohh-my-dad.html

Miss N™ berkata...

: miszfyeza, terima kaseh.. :)

afieqmokhtar berkata...

bagusnya informasi.thanks..

Lady Milo berkata...

saya baru tahu apa bendanya tu churpchurp.. mekasih... (^_^)

Miss N™ berkata...

Tuan Yang Di-pertua..

welkam..! jom menabung.. :)

Miss N™ berkata...

: Lady Milo, sama2..saya juga baru tahu...share ramai2..baru best.. :)

QasehnyaRania berkata...

ciksu pernah create akaun churp2 pastu dok keras situ ler.. hihi