Rabu, 29 Ogos 2012

Home » » .:: Pelamin Anganku Musnah | Azie ::.

.:: Pelamin Anganku Musnah | Azie ::.




Pelamin Anganku Musnah.

Masih lagi tidak terlewat
Untuk aku ucap tahniah
Di atas kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya oh hidupmu
Akan lebih bermakna
Dan aku usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan diriku ini
Kerna tidak hadirkan diri
Di sewaktu hari
Persandinganmu

Apakah kau ingin lihat
Air mata ini berguguran
Puaslah hatimu kini
Memainkan perasaanku selama ini

Masihkah dengan janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Hingga sanggup aku singkir cinta yang lalu
Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
Sayangnya... Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Dan hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna telah sehabis daya
Aku cinta dirimu oh kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

Bisa sungguh luka ini
Walau tak berdarah.


Kata Hati : ......................!!
.

19 ulasan:

aku HaniAsyira berkata...

lah kenapa lak ni cik nur.. musnah2 lak lagu dia.. ish2

Eca Dwinky Asha berkata...

eh,napa ne cik nur?...jgn la sedih2.nnti eca ikut sedih.

Cendol berkata...

what happen ni cik nur??what happen!!??ohh mcm kritikal ni.

jaakechik berkata...

amboii tujukan pada siapa tu cik nur? hehehhee... btw, ada hikmah besar disebalik yg berlaku.. insyaALLAH!

Chic Na berkata...

ape ni nur. berpuitis di tengah2 malam. tajuk bkn main lagi. :)

Cik Aini berkata...

adoiii ciknur....
bikin jiwa kacau lah..
seyes ni lagu sedih tau,time putus cinta dulu meleleh2 ayaq mata dok dgq lagu ni.hahaha

Miss BaNu berkata...

suke gak ngan lagu ni..sedap je dgr mendayu-dayu gitu..lirik die mmg mendlm hbis...lagu ni sentiasa ada dlm hp hehe..

izan mama mia berkata...

napa lak nie, cik nur tetiba keluar lagu nie...harap ianya tidak kena mengena dgn hdp cik nur.....kalau pun kena...biarkanlah dia....banyak lg lelaki dalam dunia nie...yg lbh baik

Deqla manjew berkata...

best lagu ni..slh satu lagu feveret deqla kalo p karok ngan hubby..hihi...ada kaitan ke ngan nur? hurm.. sabaq byk2 naa.. kumbang bkn sekoq..mgkn dia bkn yg terbaik buat nur..

Masz Sidek berkata...

kenapa ni nur???

sedih tau lagu ni...

maslin berkata...

Selamat ari raye cik nur... Ader maksud tersirat ker entry lagu ne?? Hehe... ape? pun jgn sedih2 tau..

Si Matatajam berkata...

M suka gak layan lagu ni..Tp tak berapa suka liriknya tu..sb M nak bahagia dunia dan akhirat...

Mieya Atiera berkata...

Banyakkan bersabar oke?

Ummi Iman berkata...

takpe kalau setakat pelamin... banyak lagi boleh tempah hihi.. saja nak ceriakan cik nur

Masha Meisters berkata...

xpe cik nur..boleh tempah pelamin baru....hehe....keep in smile ye :)

Yana Libra berkata...

mungkin semua ni ada hikmahnya cik nur..be happy okay~ :)

dyabunga berkata...

kenapa ni cik nur?

nanieybarnieylurviey berkata...

tah mampu nk kata apa bile bc entri ni.. yg pasti life must go on!!!

9n0L4 berkata...

lagu berhantu dulu dulu kan. kisah cik nur ke niiii.