Jumaat, 17 Ogos 2012

Home » » .:: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 5 ::.

.:: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 5 ::.





28 Ramadhan 1433H.
Salam Jumaat buat kalian semua.

Jumaat kali ini, adalah jumaat yang terakhir di bulan yang mulia ini.
Pantas betul masa berlalukan. Rasa macam maru semalam je kita semua berpuasa.

Tup-tup lusa esok kita akan meraikan hari kemenangan. InsyaALLAH...

Dan, tidak sangka jugalah ada lagi pengganti diri yang kunjung tiba ke rumah.
Pejam celik tak sangka boleh sampai ke 'PART 5'.

Terima kaseh tidak terhingga kepada mereka yang sudi mengirimkan pengganti diri kepada Nur.

Nampak dah kan pengganti diri di atas..comelkan..!
Reaksi pertama aku bila terpandang je kad tu, terus teringat si bulat.

Lagipun kucing yang pertama dalam kad tu gumuknya macam si bulat...Heeee..!
Pengirim ni tahu aku memang suka kucing.
Sebab tu dia bagi ked pengganti diri yang kiut ni.

Dan pengirim juga salah seoarang pencinta kucing.
Dia pun ada tau kucing gumuk gebu..!

Kalau nama kucing aku 'BULAT' 
Nama kucing si pengirim pula 'OMEY'

Bila sebut 'OMEY' pasti tahu siapakan pengirimnya.
Siapa lagikan kalau bukan Puan Deqla...!
Cantik manis orangnya, kalau tak percaya silalah terjah sendiri.

Buat Deqla, jutaan terima kaseh Nur ucapkan.
Dan alhamdulillah, kad sudahpun selamat tiba di sisi Nur.

Terima kaseh sekali lagi ya...!

Bagi kalian yang terlepas :

: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 1 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 2 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 3 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 4 : [KLIK SINI]


Mungkinkah kita akan bertemu ke 'PART' seterusnya...?
InsyaALLAH kalau ada pun mungkin lepas rayalah.

Sebab rasanya lepas ni TERATAK ini akan di biarkan sepi tanpa entry.
Al-maklumlah sibuk mahu meraikan hari kemenangan,

Walaupun hakikat sebenarnya, aku masih belum merasai sekelumit bahang pun..!

Okeyhlah, sampai disini saja untuk kali ini,
InsyaALLAH kita jumpa lagi..!


Kata Hati : Bahang raya tak rasa, tapi rasa penat adalah..!
.

23 ulasan:

piraaa berkata...

wow, banyak dpt kad. mcm best je . haha

selamat hari raya. jom all out malam ni :) esok si tanduk tanduk persuruh dajjal dah nak kuar :((

Si Matatajam berkata...

Comelnya Kad tu...

Sally Yatiey berkata...

Banyaknya! Selamat Hari Raya cik Nur ^_^

Errah berkata...

banyak btl nur punya kad raya..nt leh la tmpal2 kt dinding..hehe..selaamt hri raya nur..maaaf zahir n btin

jaakechik berkata...

byk sgguh dpt kad raya hehe... meriah kan?

btw, bru sempat terjah sini...mood kelaut xmo kedarat langsung..hukhuk....

Ummi Iman berkata...

Askm cik nur,
Pengganti diri cik nur sudah selamat sampai hari ni... Terima kasih ya.. Pjg ayat. Akak tulis pendek je.. Sama pula tu utk semua ;)

9n0L4 berkata...

kad cik nur pun ade sampai dahhh. mekasihhh. tak dan lagi nk buat entri kad raye. byk ni. :)

Mieya Atiera berkata...

Wah, comelnya kad raya tu. :)
BTW, selamat hari raya cik nur :)

boni kacak berkata...

wah..dapat lagi kad raya. meriah raya kan..hehehe

Pondok Usang berkata...

Salam Aidilfitrah.. Maaf Zahir dan batin.. =)

etuza berkata...

selamat hari raya maaf zahir batin ya. halalkan semua kata2 etuza diruang komen..moga bertambah bahagia hendaknya

elyna mirsada berkata...

slmt hr ry nur..=)

Dak Fisha berkata...

cik nur. kawan fisha pon de bagi kad raya serupe cam gitu gak. hehehe. chumel kan kucing kat lam kad tuh.
pe2. salam lebaran ye cik nur. maaf zahir & batin.

Zaza Ridzlan berkata...

waaaa....zaza jeles tgk kad kucing tu...comel..

Hasrina berkata...

cute sangat.

selamat hari raya

Eca Dwinky Asha berkata...

banyak betul kad ye...hehehe

dyabunga berkata...

comei je kad tu..ada gambar kucing..nasib xde gmbar sugar glider.hehe

N.Aima K berkata...

comel je kad ;)

Yana Libra berkata...

cantiklah kad raya sis deqla~ :)

Wanieys berkata...

tahun ni dpt kad raya banyak beshhh hihi

Masz Sidek berkata...

alalala... comelnye kad raya tu.... meow... meow...

IntaNBerliaN berkata...

comelnya.. gambo kucing lagi :-)

Deqla manjew berkata...

hihi.. nk tau kenapa deqla bg kad raya meow2 kat nur? haaa... sbb deqla tau nur kan suka kucing mcm deqla..ada gak yg dpt kad cam ni tau..cer teka? si dia tu pun suka kucing jugak..entri dia pun byk psl kucing..hihi...sesama lalink... =)