Khamis, 9 Ogos 2012

Home » » .:: Pengganti Diri Di Aidilfitri ::.

.:: Pengganti Diri Di Aidilfitri ::.





Salam 20 Ramadhan 1433H.

Sekejap je masa berlalukan.
Pejam celik, pejam celik
Tak sangka kita berada di penghujung ramadhan.

Okeyh, nampak tak gambar di atas...?
Itu wakil pengganti diri dari ibu Qhalief.
Sama lagi kalau tak bukan Puan Waniey.

Rasanya aku orang yang terawal terima kad raya dari Waniey. #ada maklumkan pada waniey. 
Dan rasanya jugalah aku orang terakhir nak pos entry pasal kad raya ni..!

Bukan apa, malas nak transfer gambar sebenarnya..!
Maafkan Nur sebab ye Waniey.




Haaaa....Yang kedua ni pula, kalau aku tak kenalkan pun kalian pasti kenalkan..!
Siapa lagi kalau bukan YayanMum

Tapi aku lebih suka panggil YM ni Ibu Tabah. 
Nak tahu kenapa, terjahlah sendiri blog Ibu yayan ni. #Jangan malu-malu..!

Wakil pengganti diri ni sampai selang sehari dari Waniey.
Memang tak sangka ada kad raya dalam sampul surat tu.

Bila buka-buka tengok ada lip butter dan juga kad raya .
Lip butter tu aku dapat bila nombor follower aku naik sebagai pemenang buat kali kedua. #kali pertama tak ada yang tuntut.

Tak sangka sebenarnya..tapi dah rezekikan..!
Boleh pakai raya. #YM , Nur janji tak akan buat perhiasan.. Heeeee..




Pengganti diri yang ketiga ni pula, dapat  hari sabtu lepas kalau tak salah.
Tapi bukan posmen yang hantar, tuannya sendiri yang bagi kat rumah.

Siapa tuannya, dia adik angkat dari Kelantan.
Tapi sekarang bekerja di Nilai.
Selain kad, ada benda lain yang dia bagi.

3 Helai kain pelikat, untuk abah dan 2 orang adik.
2 Helai tudung dan 2 brooch untuk mak dan aku.
1 sampul berisi duit raya buat adik bongsu aku.

Segan nak terima, sebab sebelum ni dia dah bagi kain pasang dan tudung.
Datang kali ni pun bagi lagi tudung siap ada brooch sekali..!

Susah-susah jee....hmmmmm...
Apa-apapun kaklong sekeluarga ucapkan terima kaseh banyak-banyak ye.

Dan terima kaseh juga buat Waniey dan YM.
Moga jalinan ukhwah yang kita sulam ini, 
Kekal sampai bila-bila..

Nur juga mohon maaf, jika sepenajang perkenalan ini
Ada salah silap yang sedar mahupun tanpa sedar Nur lakukan
Nur mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.
Maafkan Nur...!

Buat kalian, Terutama keluarga GSF yang di kasihi, 
Rakan-rakan blogger yang Nur hormati,

Nur juga mohon ampun dan maaf ye..!
Sampai di sini saja untuk warkah hari ini.

Sekian, Wassalam....# Haissshh...terasa macam karang kad  raya je.....Heeeeeee...!


Kata Hati : Tiada kata yang mampu di ucapkan selain TERIMA KASEH....!
.

36 ulasan:

Deqla manjew berkata...

wahhh.. dah 3 kad raya!! bestnyee.. boleh gantung cantik2..untung la dpt hadiah sekali sempena raya..

are_lin@yu berkata...

wahh beznya dapat hadiah nak raya tu..hehe,..tunggu kad ayu lak nur..hehe

Chic Na berkata...

banyaknya dapat hadiah. jeles nih. huhu..

baik adik angkat nur tu. siap bawak hadiah utk satu family. ;)

nanieybarnieylurviey berkata...

hehe.. panjangnye karang kad raya :)

Salam 20 Ramadhan Nur..
Kejap je Ramadhan da nk pergi..

Outbound di malang berkata...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Ayu Iman berkata...

bestnya dapat kad raya..iman da lama xdpt kad raya..huhu..sedeynya.

BERT berkata...

syoknye dapat kad rayeee!!!!!!!

Masz Sidek berkata...

sy pun nak mohon maaf nur...
sekiranya ada silap dan salah...

dyabunga berkata...

dya pun mohon ampun dan maaf juga..=)

Ummi Iman berkata...

Seronok dpt kad saya dan hadiah... Tahniah

9n0L4 berkata...

wahwah. bestnyeeeee. bertambah rezeki cik nur. ;)

Si Matatajam berkata...

Alhamdulillah murah rezeki Nur

AyueJean berkata...

Wahhh.. meriahnya Cik Nur dapat kad...

Wanieys berkata...

sama2 nur :)...wah dpt hadiah lg bestnyer hihi

C'Jai berkata...

Hamboih..manyak dpat kad raya...

Hans berkata...

kad raya gua dah 3 keping
hehehehe

Pecinta pink^^ berkata...

best la dpt kad raye..hehe

Arina Shamsul berkata...

wahhhhh..banyaknya dapat..

tahniah dik :)

Cik Aini berkata...

alhamdulillah..
rezeki lah tu Nur di bulan puasa ni:)


**kalo rs tingin nk karang kad raya..meh la antar kat ai kad raya..ai sudi membacanya.hahaha

Cendol berkata...

wahh bnyk kad raya.plg special kad raye hantr sndiri kat rumah.haha

cci berkata...

bestnya dpt kad raya.. ^_^

Yana Libra berkata...

hehe..dah macam karangab dalam kad raya pulak dah ye~~ hehe :)

Aine Ainun berkata...

sronokkan dapat kad raya...=))))

murah rezeki bulan ramdhan ye Nur...=))

boni kacak berkata...

wah.. daripada YM pun ada ye??hehe.. bestnya

Che Rosliza Che mat berkata...

banyaknya cik nur dapat kad raya...

Eca Dwinky Asha berkata...

kad raya dari eca bakal menyusul masa syawal.hahaha.
cepat2 send alamat ye

Nyamuk Terbang berkata...

wah bestnya dpt kad raya

Mrs. Norrie berkata...

salam ukhwah NUR...baru nak berkenalan nih

lelamaisara berkata...

akak dapat dapat gak kad raya dari waniey tapi tak ada wat pos pasal kad raya ni..hehehhee

LYAfrina berkata...

lya xdapt pon kad raya tahun ni..
tba2 rindu zaman kemeriahan kad raya cam dulo2

Errah berkata...

bestnyer dpt kad raya..errah da lama xdpt...mood sedih

etuza berkata...

seronok jugakan dapat kad raya, etuza kalau dapat pasti happy..alala dan berumur x ada yg sudi...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

happy bila Nur suka!:) Maafkan YM jugak taw!:)

Cinta Misteri berkata...

Waniey GSFian yg paling awal hntr kad raya. Ngeee~~ lom wat n3 pasal kad lg.

Masha Meisters berkata...

wahhh....seronoknyer....hihi

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah rezeki kan ;)