Jumaat, 10 Ogos 2012

Home » » .:: Tazkirah Jumaat | Sahur ::.

.:: Tazkirah Jumaat | Sahur ::.



SUMBER : MUKABUKU



Kata Hati :

Sudah 21 Ramadhan 1433H
Ada ke di antara kita yang terlepas sahur....?

.

23 ulasan:

nanieybarnieylurviey berkata...

Alhamdulillah hanya 2 or 3 kali je terlepas.. Hari2 bangun sahur mkn kurma 2-3 biji and minum air kosong je. Balik nanti baru dpt mkn nasi waktu sahur..

Salam 21 Ramadhan Nur

are_lin@yu berkata...

alhamdulillah tahun ni tak terlepas lagi..hehe

Anis Nisa (SH) berkata...

Alhamdulillah,setakat ni belum prnah trlepas sahur..cume pg tadi nisa tak selera nk mkn.cuma makan roti sikit..lemah je bile tengahari ni..

dyabunga berkata...

minggu lepas ada sekali tertinggal sahur..jam loceng xbunyi..huhuhh

Masz Sidek berkata...

hari ni tak de selera nak bersahur...
minum air dan makan kurma jer...

izan mama mia berkata...

alhamdulillah..masih belum terlepas bangun sahur tapi ada sehari..terlajak tidur ..mujur ada 10 minit sebelum imsak...mmg tak sempat makan...huuhhu

Arina Shamsul berkata...

Alhamdulillah setakat ni tak pernah lagi terlepas sahur dik :)

Selamat berpuasa menunaikan ibadah puasa dik :)

lelamaisara berkata...

akak mesti kena sahur..kalau tak sahur puasa mcm orang 10 tak makan..hahahahhaha

Deqla manjew berkata...

haa.. ada pun ustazah hari ni..ingatkan xde..hihi...perkongsian yg bgs...salam 21 ramadhan.. nnti singgah baca entri deqla ada mention cik ai.. :)

Hans berkata...

betul2
sebab tu kena rajin bangun sahur :-)

wan nurul hezrina berkata...

setakat nie baru 2 kali terlepas keberkatan sahur..kalau bleh mmg tak mo lepas sbb kalau tak sahur lembik 1 badan=)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Sepanjang Ramadhan ni, YM terlepas sehari je hari tu.Gara2 tido lewat, bila alarm bunyi, YM pi tutup balik.haha!hampeh tul!huhu

aku HaniAsyira berkata...

alahamdulillah.. setakat ni sahur lagi.. =)

Errah berkata...

errah sgt jrg sahur...sellau terbabas..hehe

etuza berkata...

almahdulillah cik nur masih bertahan untyuk ujian hari esok...apapun kita dah hampir ke arah kemenangan berpuasa..

9n0L4 berkata...

akak dh pernah skali tinggal. huhu. sedihhh.

Mieya Atiera berkata...

Alhamdulillah, setakat nie Mieya tak pernah miss lagi waktu sahur :)

Pecinta pink^^ berkata...

kata hati..ye pernah terlajak sahur..hehe

Chic Na berkata...

setakat ni belum lagi. maklumlah dah tinggal dengan mak & abah. huhu..

Cik Aini berkata...

ada lah terlepas 2 3 ari..
biasala kan tggal sengsorang ni..kdg2 malas melanda diri..tu x kira yg jam berbunyi tp tebabas lg tu.hehehe

Wanieys berkata...

takat la xpernah g hihi

Ummi Iman berkata...

ada juga 2 kali ;) tak sedar :)

Masha Meisters berkata...

setakat ni xpernah terlepas lagi....terlewat ckit ada la...tupun sempat lagi nak mkn...hehe