Isnin, 27 Ogos 2012

Home » » .:: Tangisan Dalam Kegembiraan ::.

.:: Tangisan Dalam Kegembiraan ::.





Salam 9 Syawal 1433H.

Masih bermalas-malasan ke..?
Adatlah hari pertama kerjakan.

Tapi kalau di Kelantan, Terengganu dan Kedah
Hari ni hari kedua kerjakan..?
Tentu tak bermalas-malasan dan macam aku dekat sinikan.

Susah nak bendung diri dari kemalasankan..?
Aku sampai terlupa benda penting yang selalu ada iaitu adapter.

Jadi tak dapat nak transfer gambar-gambar yang ado.
Kiranya gambar entry ni, aku guna gambar yang lama dari picasa.

Kalau setiap kali musim perayaan jalan raya clear macam dekat atas tu,
Alangkah bahagianya perjalan pulang ke kampungkan.

Tentu-tentu sampai tepat pada masanya.
Dan tiada lagi alasan berkaitan dengan kesesakkan jalan raya..!

Raya kalian tahun ni macam mana..?
Tahun ni, aku rasa seronok sangat walaupun dalam masa yang sama ada duka yang terpalit di hati.

Syawal 1433H adalah syawal pertama tanpa arwah opah.
Dan alhamdulillah Ramadhan 1433H kali ini aku tak perlu ganti puasa.
Sebab aku puasa penuhhhhh..!

Syukur kehadrat Ilahi..!
Kalau tahun lepas aku tinggal sehari je, itupun sebab demam.
Kalau tidak dua tahun berturut-turut tentu puasa penuh..!

Jadinya, syawal kali ni memang terasa keseronokkannya
Al-maklumlah puasa penuhhhh...Heeeee.... 

Kalian pula macam mana..Penuh jugak ke....?


Kata Hati : Terima kaseh YaALLAH...! Bangga dapat puasa penuh..!
.

27 ulasan:

zulhilmi tempoyak berkata...

besa la tu kan...setiap perkara mesti ada dugaan..huhuhu

dyabunga berkata...

seronoknya dpt puasa penuh..jeles2

Kak Izan berkata...

Posa penuh... ish ish ish... jeles akak nie..:)

Masz Sidek berkata...

wah... untungnya nur puasa penuh...

sy 5 hari tak puasa... ;(

Errah berkata...

best sgt nur dpt berpuasa penuh...

Cendol berkata...

suka duka tu biase..yg pergi tetap pergi,kite yg hidup jgn lupe doakn mrk :)
wah cik nur pose penuh ye!huh cendol tak penoh.ehehe berape hari kurang usah dibicarakan!huh!

Kazman / Sue berkata...

selamat hari raya dan maaf zahir batin dari kami sekeluarga....

nur anis berkata...

tak penuh..-___-"

Miss BaNu berkata...

tahniah cik nur sbb puasa penuh hehehe ^_^

Arina Shamsul berkata...

Lahaiiiii!...bestnya dia..

Apa rahsia dapat puasa penuh tu dik....hihihi


lelamaisara berkata...

pernah puasa penuh sekali je...heee

eh Nur akak dah berhari2 kerja..huhuuuu,pon masih malas...macam mane?? hahhaa

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

aah akak dh start keje ahad, huhuhu.so, today mmg dah tkleh dah nk blues2; huhuhu

jaakechik berkata...

best la dazpat puasa penuh! jaa tahun lepas peknen pon xdpt posa penuh, kantoii gak 1 hari...letih yg amat! ngeeeee

boni kacak berkata...

tak best.. saya beraya tgk tb je.heh heh

Si Matatajam berkata...

Dasat la leh posa penuh..wat camna yek? Allah tak bagi cuti ka?

Rohani Hashim berkata...

hany lak raya pertama tanpa arwah ayah...hurmmm

Cik Aini berkata...

wah ciknur...
hepi lah dpt puasa penuh..
x pyh ganti2 bagai,nur sihat ke?
hrp2 sihat hendaknya ye :)

Ummi Iman berkata...

Untungnya penuh.. Apa rahsianya... Akak ada 7 hari untuk diganti.

SYAH'IZZAT berkata...

raya saya dpt duit raya sikit je :(

BERT berkata...

tak penah dapat pose penuh.. dah mengandung ingat dapat pose penuh tapi tak dapat jugak isk isk isk

are_lin@yu berkata...

beznya posa pnuh..ayu kna gnti 5 arini..hehe

9n0L4 berkata...

wahwah. untunglah cik nur dpt pose penuh. mane aciiiiii. huhu.

IntaNBerliaN berkata...

akak pun seronok raya thn ni tp bab pose tu xpenuh...

Wanieys berkata...

posa penuh..sungguh jeles ahaks :p

Yana Libra berkata...

jangan sedih2 ye cik nur.. :)

bestnye dpt pose penuh!

Chic Na berkata...

bestnya nur dpt posa penuh.

Al-fatihah utk arwah opah.

aku HaniAsyira berkata...

camne boleh pose penuh ni?? ish2.. sy ada sebab tertentu memubuatkan jadi banyak ganti..

jgn malas2 yer cik nur.. =)