Selasa, 28 Ogos 2012

Home » » .:: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 6 ::.

.:: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 6 ::.





Salam 10 Syawal 1433H.

Kejap je rasakan, dah 10 syawal. Berbaik lagi 20 hari je lagi di bulan kemenangan ni.

Tengok tajuk entry kali ini, siapa sangkakan lepas ramadhan pun aku masih lagi terima kad pengganti diri.
Memang tahun ni kira hebat kad raya yang aku terima..!

Sangat berterima kaseh yang tidak terhingga kepada rakan-rakan blogger.
InsyaALLAH tahun depan kita teruskan tradisi ni lagi ye..

Untuk pengganti diri yang ada di dalam gambar di atas tu,
Datangnya dari pemilik blog 'Cacatan Ummi Iman'

Ummi sudah tentulah Kak Rose, Iman tu tentulah anak teruna kak Rose yang makin membesar dan hensem gitu..!
Tak percaya sila terjah sendiri, memeng tak jemu baca catatan mengenai Iman.

Apapun Kak Rose, Nur ucapkan ribuan terima kaseh atas pengganti diri yang dikirimkan.




Pengganti diri yang di atas ni pula datangnya serentak dengan kak Rose.
Dan mungkin pengganti diri ini adalah yang terakhir untuk Ramadhan 1433H.

Siapa yang selalu singgah ke blog pengirim ini, 
Sebaik sahaja melihat gambar yang tertera pada kad serba pink itu pasti tahu siapa pengirimnyakan.

Satu kejutan jugalah bila buka-buka sampul tertera kad pengganti diri serba pink ni.
Nak sampai ke rumah aku, kena naik kapal terbang lagi tau..!
Dah tu cantikk dan kreatif kad tu....!

Rajin pemilik blog 'Cerita Dari Hati' ini buat kad sendiri.
Nur pun tak terfikir nak buat macam ni..Heeee... :)

Terima kaseh ye Eca, pengganti diri Eca dah pun selamat tiba.
Alhamdulillah...!

Sampai disini saja untuk 'Pengganti Diri Di Aidilfitri' untuk tahun 1433H.
InsyaALLAH tahun depan, panjang umur mungkin ada lagi... #Kalau masih sudi... :)

Bagi yang terlepas :

: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 1 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 2 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 3 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 4 : [KLIK SINI]
: Pengganti Diri Di Aidilfitri | Part 5 : [KLIK SINI]


Kata Hati : Terima kaseh semua...!
.

25 ulasan:

are_lin@yu berkata...

wahh sampai lg..hehe..salam syawal nur ;-)

Masz Sidek berkata...

insya-Allah nur... thn depan kita teruskan kiriman kad ni... :D

Rohani Hashim berkata...

hany lak xbeli kad raya utk berbalas...aaa tensiii nyer. ptg ni br nk cari, kot kot ada la yg jual lg kad raya

Sally Yatiey berkata...

Wahhhh. Banyak dapat kad raya tahun ni :D hee

Cendol berkata...

wahh kreativenye..rajin buat kad sndiri

hazwan hairy berkata...

wahhhh msih update lg ea...hery xsmpat update T_T

Arina Shamsul berkata...

Akk tak tengok lagi kad penganti diri..huhuhu..

izan mama mia berkata...

dapat kad raya lagi ??meriah kan

Eca Dwinky Asha berkata...

rajin sebab ada penolong yg sudi potongan kad2 tu.hehehe =)

IntaNBerliaN berkata...

banyaknya kad raya yg nur dapat :-)

etuza berkata...

harap dapaq tunaikan puasa sunat 6 syawal ni cik nur..pejam celik dah berlalu nanti syawal..ni kena pasang nait puasa ni lepas ni..

Tanpa Nama berkata...

Bestnya diaaaaa...

9n0L4 berkata...

petang tadi pun akak dpt satu lagi kad raya. teringin jugak nak buat kad raya sdiri. cantik kan. ;)

boni kacak berkata...

wah..bestnya..kad raya lagi...hehehe

LYAfrina berkata...

lya pon bru trima drp ummiiman

Si Matatajam berkata...

Amboi ada lagi stok kad raya...

Cik Aini berkata...

selagi x abis bulan syawal..
maka ada lgi lah kad2 raya yg smp.hihihi

Deqla manjew berkata...

wahh.. x habis lagi erk entri psl kad raya..hihi..deqla pun x smpt lg nk update entri psl kad raya...kad raya dari cik nur pun hado ni.. huhu

BERT berkata...

dh smpi 6 episod dah.. huhu rmai betul kwan nur :))

Wanieys berkata...

best kan nur dpt lg kad raya hihi...wani tgh seru mood ni nk buat entry hahaaa

dyabunga berkata...

dya pun ada dpt kad raya dri eca..kreatid sgt..siap bgi kad lagi

aku HaniAsyira berkata...

banyak sgt kad raya nyer.. tak aci..

Chic Na berkata...

waa lepas raya pun dpt kad lg. syok syok..

Sue PeLik berkata...

serius sekejap sangatkan dah lama rupanya kita raya huhuhu

Masha Meisters berkata...

hehe....seronok dapat kade raya :)