Rabu, 15 Ogos 2012

Home » » .:: Wordless Wednesday #21 ::.

.:: Wordless Wednesday #21 ::.






Kata Hati : 
Ais krim goreng... Siapa pernah buat, pasti tahu kesedapannya..!
Nak cuba....Google jeee...
Mudah dan sedap..!
Tak rugiii.....

p/s : Terlebih rajin yang aku buat klim karipap dekat roti tu..hihihi
.

32 ulasan:

nanieybarnieylurviey berkata...

balik ni baru nak buat.. hehe..

Salam 26 Ramadhan Nur...

are_lin@yu berkata...

pernah wat..mmg terangkat..hehe

Anis Nisa (SH) berkata...

dapnye nur...senang je kan buatnye..

fizafantagirO berkata...

waa, dapnyee .. penah buat , tp tak menjai :p

Deqla manjew berkata...

alolo comel jek nmpk...pndai cik nur buat!! nnti raya buatkan k.. deqla dtg nk beraya mkn kuih tu! hihi

IntaNBerliaN berkata...

ni mmg rajin betoi ni.. siap kelim lagi :-)

Cik Aini berkata...

adoii...tgk plak time tgha hari kan..
rs sejuk eskrim tu masuk perut ooii..hahaha

Cendol berkata...

wahh ice cream goreng mmg sedap!tp cendol buat takdelah cantik comel mcm cik nur punyee.hehe

BERT berkata...

penah rasa memang sedap.. tapi tak pernah buat sndri lagi hehe

selamat hari raya nur.. maaf zahir batin yaa :))

Deq's Qienz berkata...

sedap mmg sedap psti sy xbrapa suke..hehee

Si Matatajam berkata...

M tak pernah rasa lg aiskrim grg ni...best tak Cik Nur?

~didiey~ berkata...

wah!!!berselera tgk..hehe

Errah berkata...

asikrim goreng ke tu..aduh ramai duk ckp psl aiskrim grg ni..teringin pulak nak makan

Mrs Velentine berkata...

x pena buat

izan mama mia berkata...

ais krim goreng rupanya..ingat cucur jawa tadi...hheheh...sbb ada kelim kat tepi tuu..

Nur...minta maaf byk2 yer kalau ada salah silap...terkomen pedas ker...yaa...salam lebaran...

Chic Na berkata...

saje je kan nur tayang aiskrim petang2 camni. huhu.. nasib baik cik na tak makan aiskrim. takdela terliur sangat. :)

*dah sampai kad raya nur dgn FM sekali. time kaceh nur. ;)

~~oOpEt~~ berkata...

sedap la ais krim goreng :D haha.. cik nur post la kt pet sikit.. haha

lelamaisara berkata...

iye ke..tak pernah try la nur..:)

Eca Dwinky Asha berkata...

sampai buat kelim lagi.hahahaha.
eca ari tu buat.sedap...aiskrim coklat,nnti nak try aiskrim vanilla+oreo pulak

Che Rosliza Che mat berkata...

bentuk bunga2 kat tepi tue...

aku HaniAsyira berkata...

cantiknya.. kalau jual boleh ni.. bukak kedai cik nur. aiskrim goreng yg ada nur.. =)

Hans berkata...

selalu dengar tapi xpenah makan lagi

Ummi Iman berkata...

Cantiknya aiskrim goreng cik nur :)

.........cP~ berkata...

Salam.

Adik saya pernah cuba buat, tak jadi sebab dia tak sabar tunggu ais tu beku betul. Heheh.

9n0L4 berkata...

wow. nmpk cntik dan sedapppp. slurpppp. tak dan lagi nak buat. ;)

fieda berkata...

lorr..dah mcm karipap aiskrim goreng cik nur ni..hihi..sedap kan..

Ameerul Ashraf berkata...

HAHA!
da macam karipap sardin pun ade jugak,

teha berkata...

cik nurr , nak sikit.. hihihi :)

Masha Meisters berkata...

hehe...pandainyer cik nur...kena berguru ni....:)

Mieya Atiera berkata...

Tak pernah buat lagi. Selalu beli je.

dyabunga berkata...

dya blm goreng lagi.haha..dah berapa hari kt dlm freezer..ntah elok ke x roti tu..haha

Wanieys berkata...

wah rajin sungguh siap kelim lagi hihihi...td xtau aiskrim goreng ingat karipap muahahaha