Jumaat, 8 Mac 2013

Home » » Tazkirah Jumaat | Berubah

Tazkirah Jumaat | Berubah



Ehsan Google



Kata Hati : 
Nawaitu Lillahi Taala....
.

43 ulasan:

Chic Na berkata...

InshaAllah. tak perlu berubah kerana manusia. ;)

TiranaAduka berkata...

salam ciknur
Thanks sudi kogsikan.di jumaat yg indah ini.tirana aduka dtg melawat.

Cinta Misteri berkata...

insyaAllah, berubah pd perkara2 yg mudah dulu, spt berfikiran positive, kurangkan marah dn perkara2 baik yg takperlu modal.

klau berubah utk menarik perhatian....depends.
tp berubah krn Allah, itu sgt dituntut.

salam Jumaat Nur yg bercahaya ♥

BUNDA a.k.a KN berkata...

Assalam,

Alhamdulillah sekiranya ada niat utk berubah kejalan yg lebih baik....

Deqla manjew berkata...

alhamdulillah.. deqla dpt kwn2 blog smuanya baik2 tau... adakah deqla telah berubah menjadi lebih baik hingga ALLAH berikan kalian utk deqla??? hihi...

Deqla manjew berkata...

ehh... komen terus publish??? tu pun nk pelik kan... hihi

Cik Nur™ berkata...

Berubahlah keranaNya..
^_^

Cik Nur™ berkata...

Salam Jumaat juga buat Tirana Aduka... ^_^

Cik Nur™ berkata...

InsyaAllah..
Sentiasa berubah keranaNya..

Salam jumaat juga buat kak Niena..

^_^

Cik Nur™ berkata...

Waalaikummussalam...

InsyaAllah..biar niat seiring usaha.. :)

Cik Nur™ berkata...

Hanya DIA yang tahu deqla..

Cik Nur™ berkata...

Hehe..mmg pelik pun kan..
Saja ingin mencuba...
Heeee..^_^

AyueJean AJ berkata...

Insyaallah Cik Nur..
Haaa... Ayut lagi....

Deqla manjew berkata...

owhh.. senang la bls kumen2 kan..? mcm cik ai.. hihihi...

Anis Nisa berkata...

Alhamdulillah...Nisa bersyukur sangat Allah hadiahkan org2 baik kat sekeliling nisa bila nisa berusaha nk jadi baik.. :)

Mrs Velentine berkata...

Insyallah nur..MV klik2 nuff

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

insyaALLAH,moga2..

jentik astro..eh, nur tak bua tpopup commnt dahke???

lelamaisara berkata...

Insyaallah....:)

Tihara berkata...

insha Allah memang tepat..berdoa banyak2 moga dimudahkan Nya :)

Aine Ainun berkata...

Niat...;)

salam jumaat Nur..

Nur, rasenya kalo saya jumpa Nur msti x cam, kalo nur jumpa sy tegurla ye..lgla kalo sy bawak baby irfan, mst cam kan;)

BERT berkata...

bergantung pada niat betul tu...!!

ehemm.. leh ajar tak cane nak buat koomen2 cam nur ni.. lama cari tutorial komen boleh blas ni tapi tak jmpa huhuhuhu

Cik Nur™ berkata...

Err..Sory Ayue..
Nur tersasul..hihih..
jgn marah naa..
:)

Cik Nur™ berkata...

Amin..!

Cik Nur™ berkata...

InsyaAllah AA...
Kalau terserempak dan Nur cam, Nur tegur ye.. :)

Cik Nur™ berkata...

Ermm..Nur pun Ai yg ajar ni..
Nanti Nur ajar akak pula ye.. :)

Mieya Atiera berkata...

In shaa allah Cik Nur

Rohani Hashim berkata...

InsyaALLAH, smeoga kita sama2 berada di samping mereka yang baik...aamiin...

Nastyna berkata...

Insya Allah... mudah mudahan.

Ummi Iman berkata...

Peringatan yg baik untuk semua.

Cik Aini berkata...

hehehe
sbb tu Allah hantar ai yg baekk ni tuk jd kawan Nur.muahahahaha bangga x?bangga x? kehkehkeh

sesungguhnya hanya DIA yg tahu segalanya..
in Shaa Allah kalo kita bek,kita mesti dikelilingi oleh org2 yg baek :)
amin

Cik Aini berkata...

eh..ada juga nama ai kat sini.
hahahaha

Cik Aini berkata...

erkk..
sama2 Nur..
hahahahaha

nanieybarnieylurviey berkata...

Insha Allah :)

cik nana berkata...

insyallah yang penting kita mesti sabar. istiqamah dlm wat keputusan..

Shida Radzuan berkata...

betul tu nur..inshaa allah :)

Si Matatajam berkata...

Betoi kata Ai..sebab tu la Allah hantaq kami jadi kawan Nur..kami kan terbaikkkkkkk!! Hi hi hi perasan tahap gaban tu..

Encik H berkata...

insyaAllah..harap2 ada org yg baik sama2 dgn saya..:)

9n0L4 berkata...

insha Allah, yg baik pasti dipermudahkan. :)

aku HaniAsyira berkata...

atil baik tak?? kah2

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

In Shaa Allah...moga dipermudahkan

wan nurul hezrina abd halim berkata...

insyaallah hidup kena ada perubahan.ke arah kebaikan insyaallah..kena yankit=n Allah selalu ada buat kita

Yana Libra berkata...

Insya'Allah..yakin pada-Nya :)

Etuza Ezawarna berkata...

sedap kata2 indah ni saya suka...sebab itu kawan2 bloger semuanya baik kan..