Rabu, 20 Mac 2013

Home » » Wordless Wednesday #49

Wordless Wednesday #49



Ehsan Google




Kata Hati :
Kalau WW #48  penyebab pertama..
Kali ni penyebab kedua pula.

Nampak tak button rapat-rapat dan kecil.
Jari selalu terkehel.. 
Sebab tu lah Nur selalu typo...
Hihihihi...
.

35 ulasan:

Cik Aini berkata...

kehkehkeh
alasan!
kata nk bg hadiah kalo jumpa typoii???
hehehehe takut ler tewww :)

Chic Na berkata...

alasan tak relevan la. mohon cari alasan lain. :p

Si Matatajam berkata...

Huk aloh alasan lagi la tu. Muahahahahahahahahahahahaaaaaaaa...gelak sirang2 ni...

whitecappuccino berkata...

tak padan dgn jejari akak yg comel ni hahaha!

boni kacak berkata...

Hahaha. Kalau macam tu lah.. Memang patut jari terkehel. Hahaha

Nastyna berkata...

Hihihi try harder Cik Nur, we are not buying this excuse :p

Ayuni berkata...

sye sungguh tidak suka handset mcm nie!

AyueJean AJ berkata...

Tak payah Nur la..
AJ yang besarnya keyboard pun, typo penuh..
Hahhaha..

Mieya Atiera berkata...

Handphone Mieya jenis touchscreen, lagi teruk typo nya :)

are_lin@yu berkata...

hihi klu cmni ayu pn typo..jari mntok2 sgt..hiih

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

haha ptt la slalu typo

Arina Shamsul berkata...

hehehehe..nak,petua kuruskan jari tak dik? jangan bagi jari makan nasi,bagi makan maggi je,percayalah ini semua petua poyo..hahahha.

Tihara berkata...

kalau keypad haluih2 ni mmg seksa nak menaip :)

Mrs Velentine berkata...

oh patutlah..tpai comel lah keyboard ni

ayut berkata...

hihihi..mkne ye pasni pkai keypad yg besar tau nur :))

lelamaisara berkata...

tapi kan ratu typoi tu memang dah lekat kat nur la...harap maklum..hehehhee

Aine Ainun berkata...

Jari pon terkehel..cian nur..hehewe

intanfirdaus247 berkata...

blackberry eh eh

Yumida Huda berkata...

aah..sm la..kerana jari yg comel sllu tertekan 22 keypad

nanieybarnieylurviey berkata...

Paham.. Hehe.. Tu la. Button lebih kecik dri jari. Mudah typo.. :)

Hans berkata...

typo boleh buat jadi bahan gurauan
hohoho

Solehah Shamsuddin berkata...

ni blackberry ke apa ni cik nur?haha sori solehah mmg xtau jnis2 hp ni

Cik Nur™ berkata...

Solehah Shamsuddin ye..ni blackberry... untung tau, mkn tak habis2..hehe

Karukord jagau berkata...

aku tgh mikir nih...nk terima ke idak alasan nih.....kohkohkoh

caliph shuriken berkata...

klau button jenis rapat2 cmni mmg direct typo kn, hukk...

Deqla Manjew berkata...

byk betol alasan dia.... x psl2 keypad tu yg dipersalahkan....

Deqla Manjew berkata...

@Karukord jagau
oitt jagau..x habis2 lagi ke batuk ko tuh!!

jaakechik berkata...

alolo kecitnya keypad... nur jenis typo ke? xlah jaa tgk, ok jer menulis entry.

Che Rosliza Che Mat berkata...

kecitnya biar betoi...

Encik H berkata...

owh...percaya..percaya..

kot..hahahaha

Cik Nur™ berkata...

Encik H KEnapa mesti ada kot lagi kalau percaya....

Grrrr... =_="

aku HaniAsyira berkata...

tulah.. npe pakai nset camni lagi.. hahaha

Etuza Ezawarna berkata...

best apa kan dapat online everytime..biasalah tu cik nur, entry saya pun hehehe banyak nya type erro

wan nurul hezrina abd halim berkata...

typo prob biasa=)hehe nurul pakai touch screenpun typo..pakai pcpun typo..huhu

Yana Libra berkata...

cik nur pakai blackberry ye..uhuhu~