Rabu, 27 Mac 2013

Home » » Wordless Wednesday #50

Wordless Wednesday #50






Kata Hati : 
Cuaca sekarang panas lain macamkan,
Sentiasa dahaga je...
Bayangkan dapat hirup sirap limau waktu cenggini..!
Perggghhhhhh....!
.

56 ulasan:

Nastyna berkata...

rasa sengal gusi tetiba bayang minum ais. hihihi

Chic Na berkata...

errr masam... hehe.. kat sini pun panas sgt. ;)

Farah Waheda Wahid berkata...

betul tu... malam2 pun rasa bahang jer... hu hu hu..tidur siap bukak tingkap lagi kalau x pakai aircond...kalau x tahan pakai jer aircond... tapi kalau dapat air ni memang cara... ^_^

Mieya Atiera berkata...

hahaha.. tahu takpe. Tapi kalau dapat ABC lagi kaw !

Lulu Iy berkata...

hehe tapi sini hujan . teingin pulak nak coco panas :)

Honey Yeo berkata...

jemput join :)
http://www.honey-yeo.com/2013/03/segmen-happy-birthday-honey-yeo-cik-fie.html

http://www.facebook.com/pages/Zuefa-sapphire-collections/372898442823638

Lelaki Ini berkata...

sedap2!

Sue-Rya Qistina berkata...

pergggghhh..mmg mabeles la!

Deqla Manjew berkata...

deqla x terliur ...sbb skng ni kat opis..sejukkkkkkk....hahahahaha...

KhaiRin : anies berkata...

sodap nyerrrr

waddah jannah berkata...

hirup sirap limau ?? kenapa dia wrna merah?? air tu

✿GUCCIEY LAVENDER✿ berkata...

memey sedap arghh ~

Mrs Velentine berkata...

Mv tengah minum teh ping..sejuk

AyueJean AJ berkata...

Amboih... Terliur...

fieda berkata...

pagi ni kat tempat kak fieda ujan ni..skrg ni asyik ujan jer plk..

Karukord jagau berkata...

cuaca panas2...pekena cendol la sedap...:D

boni kacak berkata...

wah..sedapnya........ adeh.. dahaga terus ni

Tihara berkata...

wooshh memang best dapat sirap limau ikat tepi..kalau yg buat kat rumah buh dalam gelas besar baru tersandaq :)

Anis Nisa berkata...

gulp...

are_lin@yu berkata...

suka jgk mnum sirap limau..hihi

Shida Radzuan berkata...

mmg panas kan nur dekat taiping ni..rasa bpelun walau lepas mandi,,

cik violet berkata...

perghhh.. lega tekak

Arina Shamsul berkata...

perghhhhhh....memang mengiurkan la dik...heheh

hazwan hairy berkata...

dahga aih tgk..haha

syafiqakarim berkata...

nak orengggggg

ayut berkata...

sirap limau....btul kah??huhuhu..mmg panas kan skrg ni.

izan mama mia berkata...

amboi..ayaq sirap dio....sedapnyew

Si Matatajam berkata...

Menggodanya sirap limau tu...aduiiii

Cik Aini berkata...

perghhh..sodapp kot tambah plak mkn ngan koteow bandung.nak2 plak home made kan..muahahhaa

whitecappuccino berkata...

mmg panas kering skrg! tekak pun kering juga asyik minum ais.

Yumida Huda berkata...

cisss..ayat nur tu
bikin sy telan air liur byk kali
dh lama x minum air sirap limau...

noornazuha berkata...

betull...cuaca panas sgt.....akak asik minum ais jeh..x elok untuk kesihatan kan...tapi nak jugak

Che Rosliza Che Mat berkata...

sedapnya...

Cinta Misteri berkata...

kopi ice pownnn sedap panas2 ni.
tp klau time panas, dpt mineral sejuk meleleh pownnn dah syukran

zaza =) berkata...

hehe, zaza pun hari2 buat sirap kat rumah =) cuaca mmg pns btul skg ni kan..

Etuza Ezawarna berkata...

tambah madu cik nur baru sedap ....betula agak panas kan sekarang..tau2 nak hujan ..

misz sheyla berkata...

perghhhhhh..terasa-rasa dekat tekak ni

intanfirdaus247 berkata...

hari panas elok pekena air sirap ..hehe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sedap tu..

Etuza Ezawarna berkata...

cik nur kena terjah juga blog saya tau hari ini ke bila2 masa..

kopi pasta berkata...

mohon perbanyakkan minum air masak untuk elakkan dehydration pada tubuh...*bajet mcm duk gurun sahara* :P

syiela berkata...

betul.. mlm2 pun panas....

~ayusleeping~ berkata...

sedapnya, terasa haus la plak... ^_~

nanieybarnieylurviey berkata...

xpnh minum sirap limau.. slalu teh limau je.. haah la nur.. skg even hujan pun panas jgk

Jna marcello berkata...

rinduuuuuuuuuuuuu nur ;c

Sue PeLik berkata...

adoiiiiiiii sedapnyaaaa nampak minuman tuhhhh. huhuhu sedap2!! :)

aReLaN berkata...

uish...nikmat betul kalau dapat time tengah panas2

wan nurul hezrina abd halim berkata...

PANAS LAH SKANGNIE KAT PANTAI TIMUR LAGI KEMARAU..MMG TEKAK NIE DOK MINTA AIS AIS AIS..HUHU SUDAHNYA SAKIT TOKAK!

QasehnyaRania berkata...

sedap ni ciknur.
kelmarin makan tengahri buat air sirap je..lupa pulak nak letak limau..hihi

9n0L4 berkata...

kat tranung pun panassssssss sgt. balik sban asek hujan aje. :)

N.Aima K berkata...

betoll..harihari pun minom air sejuk..mesti stok air sejuk dan ais kat dalam peti sejuk

Aine Ainun berkata...

sgt2 ler panas Nur....

dah bergelen mnum air sejuk! badan da sakit2!!

KONONNYA NAK DIET PANTANG ais..
Baru pantang sehari, hari ni dah kantoi...beli ABC

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

skang ni mmg panas membahang kan...

Yana Libra berkata...

kalau panas2 tgk ni teliur! hehe :p

jaakechik berkata...

wahhh sirap limau, bestnya! jaa pulak skang ni makin ketagih kat sirap laici... hihihi..

Encik H berkata...

yg penting limau tu kena guna limau kasturi..limau nipis x sedap!!