Isnin, 3 Disember 2012

Home » , , » Cuci Gudang...!

Cuci Gudang...!





Malam yang hening, sajalah godek-godek blog. Konon-konon nak cuci draf yang dah lama terperuk dalam tu. Beratus-ratus jugalah draf yang tak lepas untuk di publishkan.

Semua entry dalam draf tu, tahun 2010 punya. Sudah dua tahun berlalu. Baru malam ni tergerak hati nak cuci draf. #betapa teruknya aku..!

Separuh daripadanya dah selamat pun di buang. Selebihnya, mungkin bila-bila saja akan di publish. Atau, aku akan biarkan ianya terperap lagi dalam draf tu.

Atau mungkin bila aku tiada nanti akan ada yang tolong publishkan suatu hari nanti…..?

Dan dalam banyak-banyak entry, ada satu entry yang aku ingin keluarkan dalam masa terdekat ni.

Sebab apa, sebab ia kena mengena dengan aktiviti musim cuti sekolah ni.

Dan aku terfikir, kenapa 2 tahun lepas aku tak berani klik publish untuk entry tu. Mungkin aku takut di tomah dengan kawan-kawan barangkali. Atau aku rasa tahun 2010 itu masa yang belum sesuai.

Tapi kalau aku publishkan sekarang pun, aku tak bermaksud masanya sudah tiba. Cuma….aku hanya mahukan doa kalian yang tidak jemu berkunjung ke sini. Itu saja.

Entry apa yang aku maksudkan, kalian nak tahu ke tak…? Heeee….InsyaALLAH akan di publishkan nanti.

Tungguuuuuuuuu…!



Kata Hati : Tiba-tiba rasa takut dan malu pula nak publish entry tu..huuuu..Err..nak publish ke tak nak eh...!
.

41 ulasan:

Yana Libra berkata...

wat suspen pulak cik nur ni..huhu~

boni kacak berkata...

mak aih..banyaknya entri dalam draf???

Chic Na berkata...

fuyyooo draft sampai beratus2. publish jelah semua. huhu.. ok publish cepat nak baca. ;)

nanieybarnieylurviey berkata...

Publish!!!!

Kite sama la nur. Nani pun berlambak draft xbercuci pun lagi.. Ntah bile nk gerak tak tau *highfive*

Menanti entri yg dinyatakan itu. *wink2

hnahdy berkata...

ehem.. nak cuci gak lah

De Widiani berkata...

Oke deh, saya tunggu, hehehe...
oh iyaa maaf ya Cik Nur, baru sempat membalas kunjungan sekarang :D

Herman Bagus berkata...

hehehe :)

etuza berkata...

Cik nur seorang blogger yang amat berhemah. Entry2 semuanya yang baik..apapun tak salah jika nak beranika diri sesuatu yang mencabar. Niat nak berinformasi, dengan harapan ada manfaat kepada pembacanya..

9n0L4 berkata...

publish la cik nur. kalau jeruk, mesti sedap tu, dh 2 tahun peram. hehe.

syuk shusuke berkata...

hye ,dtg folo kat sini ,im newbie :)

whitecappuccino berkata...

ok...akak tungguu..cantik pic tuh!

mizsfatima berkata...

eh2...samalah kita. dah berhabuk dah draf2 yng xdipublshkan tue. huhu... segan pun ada nak publsh. tkt xdpt sambutan yng hangat dr pembaca. hehe...

NY berkata...

alah..publish aje selagi bukan gambar b***l..hehe..apa nak pikir org cakap sebab blog ini hak masing2.kita publish apa2 entri yg dirasakan betul dan tak menyinggung hati mana2 pihak :)

LYAfrina berkata...

hihi..sama r dgn lya nur... mmg beratus entri dlm draft... ade y dah delete...& ade y akan dipublish..xpela..dh lama pon... sejak thn 2009 tu..

izan mama mia berkata...

ish..saja bt kiter tertunggu n tertanya pula yer..entry apa tu

Deqla manjew berkata...

amboiii...buat supen pulok cik nur kite...deqla pun ada gak entri yg didrafkan.. kdg2 bole lupe nk publish..hahaha...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

tanda tanya tu..hihi

tekan2 australia..

syiela berkata...

nape malu pulak dear.. kongsikan la bersama

Kakizan Omar berkata...

emmm... janji tak mengguris hati...janji tidak mengeji orang lain.. janji tidak merendah2kan orang.. so publish jer laa.. mungkin boleh jadi sempadan atau teladan.. :D

Dayana Bahar berkata...

buat orang tertanya2 ni.. baik publish.. hehe

ayut berkata...

eh..malu pulak dh..hihihi..mesti menarik ni..cer publish...nk bace :)

Mrs Velentine berkata...

entry apa tue cik nur??saspen jer..

are_lin@yu berkata...

cepat2 publish nur nak tau..hihi

Nyue berkata...

hahahahaa...apa yg malu sgt tuu..publish je cik nur :))

Tihara berkata...

as salam

in shaa Allah sentiasa doakan kebaikan buat kawan2 yang dikenali dekat dan jauh:)

AyueJean berkata...

Misteri nih...
hehheheeh.... =D

Si Matatajam berkata...

Mesti banyak kat dalam gudang tu yek..hi hi.. Nk tunggu apa la yg nak dipublish tu nnt

Miz Tia berkata...

sukses aja ya kak .. cuci mata ngelihat pelangi di atas sono.

Jna marcello berkata...

pergghh banyakk nyeee hihi salute laa ;))

jaakechik berkata...

entry apa yg special sgt tu yer..hihi.. cpt ler publish! jaa netry kat draf mmgada berlambak tp ntah ler bila nk publish haha.

IntaNBerliaN berkata...

wah, lama sungguh entry tu terperam yer :-)

Karukord Jagau's berkata...

dh 2 hari aku tggu ni ....x de pun hehheee

TiranaAduka berkata...

tak sabar rasanya...nak baca cik nur.....

Deq's Qienz berkata...

owhh suke save draf juga ka.kihkih..hinggatkan dq sorg ja..hahaha

lelamaisara berkata...

n3 ape la tu kan...sabar tunggu ni....

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

haahaa wani pn ada entry kt draft ada yg sampai lupa nk publis wakakaka

N.Aima K berkata...

waaaaaaaaaaah entri kontroversiiiii

Cik Aini berkata...

hihihihi
dah publish kan..
cuma ai je ketinggalan keretapi gerabak pertama.hahaha

kata hati : lantak je Nur apa org nk cakap..kalo Nur rasa nk buat,buat je.hahaha

dya bunga berkata...

dya dh baca..haha.. dya pun mcm cik aii..ketinggalan gerabak pertama

Che Rosliza Che mat berkata...

buat suspen jer cik nur nie..

wan nurul hezrina berkata...

banyak jugak draf yang tak dicuci umpama amek gambar tapi tak cuci.huhu..