Sabtu, 1 Disember 2012

Home » » Keindahan Lukisan Alam

Keindahan Lukisan Alam





Kalau hujung minggu je, mulalah idea kering kontang..! Nak bebel apa pun aku tak pasti. Jadi, hari pertama di bulan Disember ni, aku nak ajak kalian sama-sama lihat indah alam di bumiNYA ini..!

Betapa bertuah dan bersyukurnya kita kerana masih di berikan kesempatan untuk terus hidup di muka bumiNYA inikan...! Alhamdulillah....!






p/s: Gambar-gambar di atas di ambil hanya mengunakan telefon bimbit sahaja. 


Kata Hati : SubhanaALLAH..Cantikkan..!
.

41 ulasan:

fizafantagirO berkata...

cantik!

Mohd Shafwan berkata...

Subhanallah...jom pi air terjun

nanieybarnieylurviey berkata...

sgt cntik. Nani suke tgk langit .. Rasa tng n luas je..

Tihara berkata...

as salam

cantik views ni..mesti henset mahal:)

zera eira berkata...

seriuss lagi cantik dari pakai dslr! :)

Cinta Misteri berkata...

Sungguh bertuahnya kita di bumi Malaysia ni aman dan damai. Hari2 dpt melihat keindahan ciptaan Allah.

** Jom sama2 mendoakan kejayaan Malaysia mlm ni :)

jaakechik berkata...

guna henset gambar dah comey gini? mesti henset mahai tu kan? hehehe..

p/s : maaf bru sempat terjah..bz..laa...

Si Matatajam berkata...

Subhanallah cantiknya..akk suka last pict tu.. Cantik sunset..

aku HaniAsyira berkata...

inilah dinamakan seni jalan raya.. eh2

Herman Bagus berkata...

Indahnya :)

hermanbaguz berkata...

Cantinye

Dede Thea berkata...

Selamat pagi Sahabat,rupanya Cik Nur suka Gambar Alam,wooww nice picture
,,,,tetapkan semangat Cik Nur,Salam succes and salam persahabatan

boni kacak berkata...

wah...awak pakai telefon ape tu ye??? cantik lah gambar dia

Deq's Qienz berkata...

sm la gan dq kalo bgambar pkai telipon jah..xder kmera² dahh,,hehee

Cik Aini berkata...

alhamdulillah
indahnya ciptaan Allah..
moga kita stiasa sedar dan insaf akan keagungan ciptaan Allah :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Subhanallah...indahnya Nur

Si Matatajam berkata...

Singgah jenguk Nur di hari Ahad

Chic Na berkata...

cantikkk.. bersyukur sebab dpt tinggal kat negara yg aman makmur ni.

whitecappuccino berkata...

indahnya alam..kt ne ni

Dak Fisha berkata...

Subhanallah. memang cantik cik nur :) tenang tengok gambar ni :)

Jna marcello berkata...

Hp ape tu Kak??clear gambar tuuu.. SUKA naaaa tgk ;)

Ibnuismaini Ismail berkata...

Macam on da way pergi ke sesuatu destinasi je ni?

Karukord Jagau's berkata...

aku tau ni mesti amek gambo guna blekberry nih :D

etuza berkata...

alam ini, memang penuh dgn keindahan, sungguh hebat Allah beri oksigen kepada kita di Dunia.

IntaNBerliaN berkata...

wah guna hp pun gambar leh cantik camni :-)

Deqla manjew berkata...

guna henpon je pun dah cantik gmbr tu nur.. maklum ler.. bb kan...hihi...mmg cantik ciptaan ilahi..subhanallah! =)

are_lin@yu berkata...

alam yg mndamaikan..;-)
p/s:okla la maha..ayu tak p semua tmpt nk tau bst tak kna tnya k.jaa dia psing abis..hiihi

syiela berkata...

guna telefon pun cantik dear... tenang je kan

Nyue berkata...

sejuk hati tgk gambar ciknur ni :))

izan mama mia berkata...

hihihi..cantik semua pic tu nur

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cntik ciptaanNya.

dya bunga berkata...

cantiklah

Mrs Velentine berkata...

mmg cantik ciptanNya..

MizTia berkata...

lukisan ALLAH memang lebih indah kak :)
.

Arina Shamsul berkata...

subhanallah,alhamdulillah,allah hu akhbar :)

ayut berkata...

cantik!ciptaan Allah mmg indah dan menenangkan :)

Yana Libra berkata...

cik nur mmg suka amik gambar camni kan..dr mula sy kenal cik nur..huhu~

lelamaisara berkata...

memang cantik nur...:)

N.Aima K berkata...

dari telefon bimbit pun cantiiiik je..mmg tngn berseni

wan nurul hezrina berkata...

masyaallah Allah maha besar..

Domolitos berkata...

Damai melihat ciptaanNya!