Sabtu, 15 Disember 2012

Home » , » Sebelah Jiwaku By Jaclyn Victor | Lirik

Sebelah Jiwaku By Jaclyn Victor | Lirik






Sebelah Jiwaku By Jaclyn Victor


Ketika kau ucap kata selamat tinggal
Ku sangka diriku kan hancur oh, oh
Nestapa menyiksa membuat aku sedar
Hanyaku yang bisa mengubah arah hidup

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku

Ku tahu kau mahu melihat aku sugul
Tapi tak akan ku menzahirkannya oh, oh
Meskipun hatiku berderai bagai kaca
Ku kutip serpihannya dan cantumkan semula

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku

Takkan ku biarkan mata mengalirkan air mata kecewa oh, oh, oh
Kini ku berani lebih berdikari yeah, yeah, yeah

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku oh

Bernyawa dengan sebelah jiwaku
Bernyawa dengan sebelah jiwaku


Kata Hati : 
Pada yang sedang kecewa, 
Cuba ambil kata-kata dari lagu ini sebagai semangat..!
Caiyokkk...!
#pesanan untuk diri sendiri juga.. ^__^
.

39 ulasan:

Cik Aini berkata...

tgh nyanyi ni dan harap2 pitching x ke laut.hahahhaa

aku HaniAsyira berkata...

oh yeah!!

Anis Nisa berkata...

Ku tahu kau mahu melihat aku sugul
Tapi tak akan ku menzahirkannya oh, oh
Meskipun hatiku berderai bagai kaca
Ku kutip serpihannya dan cantumkan semula

Lihatlah, lihatlah aku buktikan padamu
Walaupun ku jatuh tapi tak tersungkur
Biarkan, biarkan ku berdiri sendiri
Kerana ku yakin masih lagi mampu
Bernyawa dengan sebelah jiwaku

# Suke yg ni..jadi penguat semangat kan nur..ape pun yg jadi,kite kena bangkit teruskan hidup..:) #

lelamaisara berkata...

akak suke lagu ni...best..:)

fieda berkata...

best jugak kan nur lagu ni.

kinara kinatara berkata...

lagu yang masok ajl nyh kan?

nanieybarnieylurviey berkata...

Yeahhh.. Bangkit!! Time flies. Jgn hidup dlm kecewa. Nnti diri rugi sbb masa berlalu :) eh.. Nasihat nur plak.. Lbih krg jgk org sni kena bangkit jgn nk kng bnda yg merugikan dri sndiri :)

Happy weekend nur

Jna marcello berkata...

Besttt lyric ni :)

AyueJean berkata...

Best lagu ni...
AJ pun suka....

hazwan hairy berkata...

lagu ni xsuka dgr..pening dok jerit2..haha

Herman Bagus berkata...

wih mantab ,nih cik nur.. :)

teha berkata...

suka lagu nie ! :)

Si Matatajam berkata...

Sedap lagu ni..Chaiyok Nur Chaiyok..

Hanif berkata...

Kunjungan rutin sob, nice posting

YanaHime berkata...

adoyai! ciknur...jgnlaa bermuram durja

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

lirik lagu ni mmg ada unsur2 smgt tu hehe

Solehah Shamsuddin berkata...

yeayyy chaiyok2 for cik nur jugak :)

Tihara berkata...

LAGU NI DIA MACAM BERSEMANGAT KAN BILA DENGAR..BEST..CHAIYOKS :)

Deq's Qienz berkata...

suara yg mntap..jac..terbaekkk la.

Cinta Misteri berkata...

Jiwamu ke mana tu nur?
Jgn sedey kay, hepi2 je mcm lagu ni

Chic Na berkata...

okeh, semangat! ;) citer ape ek tema lagu ni?

syiela berkata...

kalau dengar dia nyanyi adoi... tinggi sungguh nadanya

Si Matatajam berkata...

Singgah2 n cubit2

shidaR berkata...

shida tak kecea tp saja2 nk dgr hehee :D

TiranaAduka berkata...

Salam cikNur
Menninggalkan jejak di malam isnin di kala selesai urusan di masjid....
Pekabar sis..?

Kalau tak keberatan sudilah cik Nur mengkritik tulisan saya dalam PostPost Bahasa jawa...

Amatlah berbesar hati dari TiranaAduka atas kehadiran sis...
Terima kasih

Yana Libra berkata...

semangat semangat~~~ :)

Karukord Jagau's berkata...

ok sedang menghayati lagu...eeemmm rasa cam nk tetido la pulok heheheee

LYAfrina berkata...

lirik lagu ni mmg mdalam

shuhadaothman berkata...

lagu dia mmg best. hehe

Deqla manjew berkata...

lagu ni lagu motivasi kan... chaiyok la nur! :)

are_lin@yu berkata...

tgi lgu ni..klu nynyi msti xsmpai.hehe

Nor Salmi berkata...

Motivasi buat yang sedang patah hati.

Singgah dan follow sini.. #2020
salam perkenalan.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

lagu ni smpaikan mesej yg bgus =)

ayut berkata...

slalu gak dgr lau ni..hot fm popular kot.. :)

wan nurul hezrina berkata...

dah dengar lagunie..layan jugak melodinya tapi bila jac nyanyi tang pekik2 tuh tak bape nak suke..hehe

dya bunga berkata...

nur pun tgh kecewa juga ke

Mrs Velentine berkata...

best lagu ni

::CIK LYNN:: berkata...

suka part korus dia :)

IntaNBerliaN berkata...

lagu ni best gak kan :-)