Isnin, 10 Disember 2012

Home » , » Cinta Itu Misteri | Terima Kaseh Kak Niena

Cinta Itu Misteri | Terima Kaseh Kak Niena





Isnin, 10 Disember 2012 persamaan dengan 26 Muharram 1434Hijrah. Syukur alhamdulillah, kita masih lagi mampu berdiri megah di bumiNYA ini. Moga kita semua sentiasa di dalam lindunganNYA..Ameen...!

Selalunya hari isnin adalah hari yang agak bermalas-malasan lagikan. Al-maklumlah dua hari cuti rehat-rehat di rumah. Jadi, bila masuk kerja balik, sekelumit rasa mengantuk di awal pagi pasti ada dan tentu adakan..!

Okeyh, tak mahu bebel panjang, Terus kepada tajuk utama. Entry ini khas di tujukan buat pemilik Blog Cinta Itu Misteri siapa lagi kalau bukan Niena Rizal

Sedia maklum ya, Kak Niena salah seorang Warga GSFian. Tentu ahli-ahli GSFian kenal sangat dengan kak Niena ni kan..! #Ke ada yang masih tidak kenal..?

Terima kaseh tidak terhingga buat Kak Niena, kerana bermurah hati menghadiahkan Nur ole-ole nun jauh dari Tanah Suci, Mekah..!

Jadi tanda tanya bila family singgah ke tempat kerja menghulurkan bungkusan tengahari tadi. Bila buka, sangat terharu bila terdapat sekotak inai henna dan sekeping nota kecil berwarna jingga di dalamnya. 

Terima kaseh sangat-sangat buat Kak Niena atas pemberian ini. Teruja sangat nak pakai inai. Sebab kali terakhir pakai bulan Jun yang lalu..! Dan bila dah ada inai ni, apalagi, segeralah pakai walaupun di tempat kerja, tetap mahu pakai juga...

Dan hasilnya.....Taraaaa..!




Test tiga jari dulu..! sedikit comot, tetapi cantikan warnanya, walaupun tak tunggu sampai kering betul. Tetap merah elok di jari montokku..Heeee... 

Terima kaseh sekali lagi buat Kak Niena. Moga Kak Niena sekeluarga sentiasa di murahkan rezeki dan dilindungiNYA selalu...Ameen...!!

Tidak lupa juga pada kalian yang selalu singgah ke sini. Terima kaseh juga di ucapkan, moga kita sentiasa di dalam lindunganNYA...InsyaALLAH..!

Pada yang belum kenal dengan Kak Niena, bolehlah Klik sini.


Kata Hati : Sinopsis Dalam Hati Ada Taman untuk Episod 7, Lewat sedikit. Harap Maklong..!

.

28 ulasan:

Herman Bagus berkata...

betul betul cik :)

ieedaz @ mama_isha berkata...

sekelumit rase mengantuk gitu..1st time mama isha dengar..hehe

apa khabar cik nur..lame tak terjah cni kan..;)
mmg best dpt ole2 dr tanah suci ni kan..baru2 ni pun mama isha dpt air zam & kurma dr sana...mmg syukur sgt..

whitecappuccino berkata...

cantik jari!

Tihara berkata...

as salam

alhamdulillah seronoknya..tumpang hepi :)

Mrs Velentine berkata...

bestnye..nak juga..hehe

nanieybarnieylurviey berkata...

cntik color die :)

Nyue berkata...

cantik nur..tp nyue xsuka pakai inai..ehehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah nur dh siap pakai hehe...wani baru dok belek nk lukis camner inai tu hehe...apapun kak niena mmg baik hati sgt2 :-)

QasehnyaRania berkata...

cantik la cik nur warnanya :D

noornazuha berkata...

Inai kampung tuh yang jenis tahan lama kan....inai skng ni pkai seminggu dah pudar

aku HaniAsyira berkata...

atil pun tak pakai2 pun inai yg dibeli

Hanif berkata...

Kunjungan rutin sobat, pesen kunjungan baliknya yah

Chic Na berkata...

terus pakai tu. cantik kaler dia. dah lama tak pakai inai sbb takut org tanya mcm2. huhu..

etuza berkata...

wah inai di jari cik nur ke tu, nampak manis di jari...

Cinta Misteri berkata...

terima kasih utk special N3 nie... terharu sgt..lagi2 bila tengok inai di jari. amboi2, nanti ada plak yg tanya2 byk2, susah plak Nur nak jawab.

Senang hati bila Nur sudi menerimanya, hanya pemberian kecil dari hati :)

Si Matatajam berkata...

Wah Nur dh pakai yek.. Cantiknya.. Akk br terima td.. Khalish lena akk pun nk start berinai la.. Ha ha

Che Rosliza Che Mat berkata...

Cantik inainya....

LYAfrina berkata...

lya pon dapat..mmg k.niena ni suka wak surprise la... msa dpt bungkusan tu..tkejut gak..apekende plok..sbb rsanya xde beli apa2 pon kot on9..skali bila buka tgk dpt inai ni..terja gak nk main dgn asya ni.. hehe

TiranaAduka berkata...

pergh...inai dijari...!

N.Aima K berkata...

waaaah mau pakai inai juga mcm ni..kebetulan musim kahwin skrg ni kan..hik hik

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kak niena ni baik kan...wani xguna lg inai tu hehe

dya bunga berkata...

hihi..dya pun dpt..tpi mama dya yg guna

Dayana Bahar berkata...

Akak pun pkai nur hihi tpi mlu nk tunjuk jari sendiri.. tak montok hihi

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah.. murah rezeki nur...

Cik Aini berkata...

cantiknya....merah sesuai di tgnn Nur :)

jelesnya kak Niena kasi dekat Nur..ramai gak yg dpt..huhu

Deqla manjew berkata...

cantik jari nur...cincin tersarung di jari manis tu lagi cantik...hihi...

Yana Libra berkata...

wahh..cantiklah warna dia..kawin nanti pakai inai ni pun dah ok kan~ :)

wan nurul hezrina berkata...

akk pun suka sangatlah inai..kalau yang tumbuk punya lagi besh warnanya pekat tapi tulah leceh nak tumbuk2 bagai..