Jumaat, 28 Disember 2012

Home » » Tazkirah Jumaat | Rezeki

Tazkirah Jumaat | Rezeki



Sumber : Google


Sesukar manapun, kalau ADA REZEKI
InshaALLAH tetap ada..
Semudah manapun, kalau TIDAK ADA REZEKI,
Walau depan mata pun belum tentu milik kita....

Renung-renungkanlah..!


Kata Hati :
 InshaAllah, lepas zohor akan gerak ke Melaka. 
Doakan Nur, Ai , Kak M dan Khalish selamat sampai ke destinasi ya..!
Family GSF yang terlibat...Kami tunggu di sana..!
.

39 ulasan:

Mrs Velentine berkata...

selamat bergathering yea GSF

nanieybarnieylurviey berkata...

so true Nur.. Rezeki tu dtgnye dari Allah.. :) kdg Allah uji mcm2 dulu ganjaran kemudian. Kdg Allah manjakan hambaNya tapi syg hamba yg angkuh dan mulai lalai. (istidraj)

p/s: have fun nur.. bestnye dpt jmpe member blogger.. kirim slm smue ye.. :)

Norzie hany berkata...

Betul tu Cik Nur....terima kasih berkongsi.
Semoga selamat sampai ke destinasi.

Tihara berkata...

you all pergi sekali..may save journey, may happy gathering :)

dya bunga berkata...

semoga slmt smpai ye nur..wah..bestnya lh kalau dya dpt join juga..dpt jumpa korang..:(

Anis Nisa berkata...

semoga selamat sampai nur..hati-hati ye dalam perjalanan...

TechKini.com berkata...

Setuju tapi kena berusaha dengan gigih, insyaallah datang rezeki tu :)

-> ❤ TechKini.com

Encik H berkata...

<< bukan GSF :'(

Cik Pensil berkata...

jalan leklok ;)

lelamaisara berkata...

SUH AI BAWAK KETA BEBAIK EA...
NANTI TUNGGU AKAK TAU....MALU NI..HEHEHEH

Deqla manjew berkata...

betul..setuju sgt2..bestnye gerak sesama...moga smpai dgn selmt ya.. :)

hazwan hairy berkata...

rezeki dh dtentukan...eh2 wahh gath ke?terbaik2..

BERT berkata...

setiap manusia ada rezekinya masing2 kan..

wah syoknye korang nak bergathering2 ni

Hans berkata...

betul2
setuju sangat :-)

diana berkata...

InsyaAllah..

shuhadaothman berkata...

Drive safely nur. Moga selamat sampai. Kirim salam semua :)

etuza berkata...

di mana ada kemahuan di situ ada jalan..carilah rezeki walau di mana ...

etuza berkata...

cik nur entry tg terbaik ni...

Herman Bagus berkata...

subhanallah :)

kinara kinatara berkata...

waaaaaa..dah dua entry kina baca tentang nie...mau nangis puas2....:'(

Imtiyaz Consultancy Sdn Bhd berkata...

Salam perkenalan. Sangat setuju. Rezeki tu Allah yang tentukan tapi sbg hamba kita kene usaha dengan bersungguh2...

Khairun Solehah berkata...

smga selamat sampai ke melaka =)

Chic Na berkata...

betul tu. kalau dah tercatat rezeki tu utk kita, InshaAllah milik kita.

bestnya dah sampai melaka. have fun nur & GSFian. :)

Ayuni berkata...

sowi, x dpt join...

QasehnyaRania berkata...

as-salam..
a`aa betul tu

QasehnyaRania berkata...

as-salam..
a`aa betul tu..

selamat jalan.semoga selamat semuanya ;D

Putra berkata...

Yang penting tetap terus berusaha di jalan yang benar

Mieya Atiera berkata...

Hati-hati ye Cik Nur :)

boni kacak berkata...

ye..saya sangat2 setuju dengan awak :)

etuza berkata...

cantik kiasan kata...sangat berhikmah

Misz Mieza berkata...

Setuju sangat.. Rezeki masing2 dah ditetapkan oleh Allah.. Bersyukur apa adanya.. =)

Ummi Iman berkata...

Salam cik nur,
Slmt beramah mesra dgn GSF :)

fizafantagirO berkata...

betul! kdg tu , dah masuk mulut pun boleh keluar balik kalau dah tertulis tu bkn rezeki kita kan.

Cik Aini berkata...

betul :)
kalo dh bukan rezeki kita..terimalah seadanya..

huhu..dah selamat balik pun..rindu serindu-rindunya..

deq's qienz berkata...

Alhamdulillah semuanya bjalan lancar kan..cayalahhh

Dayana Bahar berkata...

dah terlmbt nak komen kat sini pasal gathering tu hehe .. semoga kekal mesra laa ye..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Alhamdulillah semuanya dh selesai dan berjalan lancar..kenangan manis terpahat diingatan kan

Si Matatajam berkata...

Alhamdulillah..kita semua selamat pi dan selamat balik yek Nur..

fieda berkata...

Inshaa Allah..