Rabu, 12 Disember 2012

Home » » Wordless Wednesday #36

Wordless Wednesday #36




"Sebaik saja kamu terima lafaz nikahnya, kamu menanggung segala sesuatu terhadapnya, kamu bertanggungjawab pada dosanya, atas kesejahteraan hidupnya, atas nafkah zahir dan batinnya"

: 12.12.12 : 
Selamat pengantin baru buat kakak kepada 
Blogger Deqla yang akan melangsungkan pernikahan 
pada hari ini (lepas Isyak).  
Moga berbahagia sampai Jannah Nur ucapkan..! :


Kata Hati : 
Terima panggilan dari nombor yang tidak dikenali jam 4.29pagi..!
Bukan tak mahu jawab..Tapi takut sebenarnyaaa...Heee.. :)
Apapun, terima kaseh sudi misscall...
Lain kali call sejam awal ye..!
.

46 ulasan:

ezasunflower berkata...

wah... ada peminat misteri ey call pagi2 buta.. hehe @__@

Sue-Rya Qistina berkata...

12.12.12 no yg cantik.
anniversary saya juga tu. hehe

Anak Pak Muin berkata...

secret admirer

Masz Sidek berkata...

mesti byk yg kawin hari ni... tarikh cantik...

tahniah kakak deqla... :)

dya bunga berkata...

awalnya call..time org tdo.haha..klau dya biarkan..

Mrs Velentine berkata...

selamat pengantin baru buat kakak deqla semoga berbahagia hingga ke akhirnya

Herman Bagus berkata...

wah selamat selamat :)

Nyue berkata...

selamat pengantin baru buat kakak kpd akk deqla...

nanieybarnieylurviey berkata...

Sapakah yg call pepagi tu..
cousin nani pun nikah ari ni.. ramai betul yg amik peluang ngn tarikh ari ni..

boni kacak berkata...

wah.tahniah kepada kakak deqla...semoga mereka akan berbahagia hinggalah ke akhir hayat.amin..

ayut berkata...

sd jgk yg kal 4 pg ek..sahur ke ap..hahaha..slmt pengantin baru bt blogger deqla..:)

Azza Afdzal berkata...

ingat awak yg nak kwin hihihi

Pecinta pink^^ berkata...

wah..siapa yg miskol tu..haa :P

syiela berkata...

tahniah juga buat kakak kepada deqla...

suka tengok gambar tu

ieedaz @ mama_isha berkata...

wah..cik nur ade admire ke..call awal2 pg tu..hehe

Anis Nisa berkata...

lawa tarikh kan.. nisa nak 11.12.13..haha..berangan je,calon takde.. T___T

Chic Na berkata...

betul tu. ;)

eh, kenapa sejam awal nur? huhu..

aku HaniAsyira berkata...

kalau sejam awal lagilah takut.. kul 3 lebih.. eee~~

selamat pengantin baru jugak.. huuu~~

AyueJean berkata...

Betul nur....
Besar tanggungjawab yang lelaki terima ni...=D

Si Matatajam berkata...

Banyak tanggung jawab seorang lelaki kena pikul lepas bergelar suami..kalau x mampu jgn kahwin ye kaum Adam..
Errr sapa yg call tu agaknya..hmmmmm

hazwan hairy berkata...

tahniah buat beliau...mbr pn td dh nikah..hehe

Faizol Dee berkata...

nur pulak tarikhnya bila?? jangan lupa jemput...

izan mama mia berkata...

panggilan misteri ...

Cik Yaya berkata...

huh? nikah ari rabu?mengapakah?? huhu =_=? apapun moga bhagia dnia akhrt..amin =)

whitecappuccino berkata...

tunggu nur naik pelamin pulak..

YanaHime berkata...

tarikh cuma penanda....yg penting akadnya...

Encik H berkata...

sejam awal? errr..tiap2 hari cik nur tido kul 3.30pagi ke?

Cinta Misteri berkata...

btul tue... selepas akad, bukan saja lelaki byk tanggungjwb, perempuan juga. byk yg kena jaga. jadi, sebelum berumahtangga kena penuhkan ilmu didada.

4.29pagi??? wahhh siapakah itu? jengjengjenggg....

Owh ya Nur, Nutella cake tue, atas dia ada coklat Daim. Mmg sedap sgt, tapi kalau makan byk2 kepala pening sbb coklat dia sgt coklat. resepi stakat ni takda sebab ni kawan CiM yg buat. org meniaga jrg nak bagi rahsia.

Dayana Bahar berkata...

Nur tido kul berapa? Sejam lebih awal maknanya kul 3.29 pagi...

Selamat pengantin baru kakak deqla...

s h a berkata...

ade jugak ye yg nikah hari rabu.tahniah utk pasangan tu. :)

are_lin@yu berkata...

121212 cantik kan..kita miss dah trikh ni nur..thn dpn lk..hihi

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

btul tu..bukan mudah nak bernikah..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

nice date 12.12.12

tahniah utk kakak deqla

wah ada peminat misteri coll jam tu hehe

jaakechik berkata...

12.12.12 mmg tarikh yg cantik! uikk sape call pepagi buta tu? secret admirer kah?

Arina Shamsul berkata...

Selamat pengantin baru buat kakak deqla..semoga jodoh dan kebahagiaan berkekalan dunia akhirat..amin~

Nampaknya kamu ada peminat misteri dik..heheh

Deqla manjew berkata...

terima kasih ats ucpn tu..nnti deqla smpaikan kat akak yer...hihi..

kinara kinatara berkata...

huhu...stuju dengan ayat di atas...wah tahniah untuk akak kak deqla..:)

Yana Libra berkata...

selamat pengantin br kakak kpd sis deqla..hehe..

secret admre ke cik nur~~~ :p

QasehnyaRania berkata...

agak2 sapa tu ?

etuza berkata...

pilihan tarikh yang cantik, moga mereka bahagia, selamat...dan moga lancar majlis tu

wan nurul hezrina berkata...

tahniah untuk akk deqla.arinie ada baca berita harian ada pakcik tuh umur dia pada 12.12.12 adalah 100tahun..diapun sihat lagi tanpa sebarang penyakit..teringat kat arwah abah akk..pakcik2 lahir 12.12.1912.cantik gak num dia lahir

Cik Aini berkata...

429 Nur..
perghhh tgh sedap di ulit mimpi kan.hahaha
apasal x angkat Nur..

psst..org dr seberang ke.hehehehe

fieda berkata...

uii..kak fieda pun takut kalau pagi2 gitu ada org call..no misteri plk tu..

::CIK LYNN:: berkata...

sapa la yg call tu...jeng3...hehe

lelamaisara berkata...

cantik kan date 12..12.12 tu....

Cik Nur™ berkata...

Encik H rrr..tak lah...peling lambat tido kol 2 pagi..hihih