Jumaat, 21 Disember 2012

Home » » Tazkirah Jumaat | 3 Perkara

Tazkirah Jumaat | 3 Perkara



Sumber : Google.



Kata Hati : 
SubhanaALLAH....
Untungnya wahai wanita...
ALLAH bagi jalan mudah untuk kesyurgaNYA...
Kita cuma tinggal, laksanakan je...
.

24 ulasan:

Mrs Velentine berkata...

tq share cik nur

Iqa Syafiqa berkata...

erm wanita sememangnya mudah untuk masyuk syurga ^_^ tp awas ! dia juga mudah masuk neraka jika,, jd jgelah kehormatan diri dgn sebaiknya =)

izan mama mia berkata...

In sha Allah bersama kita jayakan

Nyue berkata...

semoga kita tergolong dlm gol tersebut..amin..

Misz Mieza berkata...

Salam Cik Nur! 1st time MM singgah sini.. Salam perkenalan.. =)

Perkongsian yang menarik.. Betapa mudahnya seorang wanita nak masuk syurga tapi selalu alpa dengan kewajipan & tanggungjawab.. Godaan syaitan lagi kuat dari ketabahan hati.. Haih~~

Masih berusaha ke arah yang lebih baik.. In Shaa Allah.. =)

Masz Sidek berkata...

:) syukur di lahirkan sbg perempuan...

deq's qienz berkata...

salam jumaat nur..nice sharing

are_lin@yu berkata...

subhanallah..sama2 kita berusaha menjadi wanita yg bertuah itu..

Deqla manjew berkata...

subhanallah..mudah sebnrnya kan..tp..hurmm... dah sempurnakah amalan selama ni utk ke syurga Allah tu.. ?? peringatan buat deqla juga ni..

Tihara berkata...

itulah keistimewaan wanita..kalau suaminya buat perkara baik..dia pun turut dapat pahala..Allah Maha Adil :)

Cik Aini berkata...

in shaa Allah

wanita plg senang msuk syurga Allah tp.plg ramai jd pnghuni neraka..Ya Allah mintk di jauhkn..amin

Chic Na berkata...

mcm senang je kan. tp nk membuatnya tu agak payah.

salam jumaat nur. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

In Shaa Allah Nur....tengs atas ingatan ini...

Si Matatajam berkata...

Mmg bertuah kita kan Nur..Alhamdulillah

aku HaniAsyira berkata...

tp xramai amik peluang ni kan

Herman Bagus berkata...

Subhanallah :)

Arluva berkata...

Nice Info Cik Nur :)

Dayana Bahar berkata...

Tazkirah yang baik Nur...

::CIK LYNN:: berkata...

sama2 kita berusaha :)

Cinta Misteri berkata...

Indahnya kita sbg wanita. Senang sgt nk masuk syurga, tp masih ramai yg leka. Peringatan utk CiM jg. Thanks sì gadis cahaya krn mengingatkn.

dya bunga berkata...

tq nur

wan nurul hezrina berkata...

insyaallah..sentiasa berusaha ke jalan yang diredhai

Eca Dwinky Asha berkata...

amin amin.

lelamaisara berkata...

amin ..semoga kite tergolong dalam golongan wanita itu...