Khamis, 12 Julai 2012

Home » » .:: Ai..Ai..Ai..Aishiteru ::.

.:: Ai..Ai..Ai..Aishiteru ::.







Amboii..Tajuk entry kali ni.
Kemain lagikan..!

Macam ni ceritanya..!
Setelah lama merancang, 
Akhirnya kami ketemu juga..!

Siapa..?
Haaa..ni yang nak habaq ni..!

Orang yang di maksudkan ialah Cik Aini .
Pemilik blog Cik Aini Lavender's Story .
Atau lebih dikenali dengan nama Ai.

Haaa...sekarang kalian tahu, 
Kenapa tajuk entry ni kemain lagi..!
Hihihihihihi..

Jutaan terima kasehlah buat Ai
Sebab sudi juga datang jumpa Nur.

Kalau kalian salah seorang daripada ahli tegar Geng Segar Follower ,
Pasti kenalkan siapa Cik Aini yang aku maksudkan.

Yaaa betulll...!
Cik Aini adalah pemilik Blog yang ada bau-bau lavender's tuuu..!

Seronok  dapat jumpa Cik Aini , Kelakar orangnya..!
Tak sombong dan yang penting comel..!

Kalau kalian tengok dalam gambar pun ai dah comel.
Dekat luar lagilah comel..!

Tak percaya...?
Nanti jumpa sendiri baru tahu.

Apapun aku ingin ucapkan terima kaseh sekali lagi pada Ai.
Dari jauh datang jumpa aku.

Sampai tak sempat nak buat apapun.
Almaklumlah, leka berborak..!
Heeeeeeee.... ^___^

Sekali lagi Ai...Terima kaseh segalanya...!
Miss You..!


Kata Hati : Terima kaseh buat sepupu aku, yang sudi ambil gambar kami berdua..! 

.

39 ulasan:

are_lin@yu berkata...

wahhh beznya bila nak datang jumpa ayu plak ni..hehe

izan mama mia berkata...

saya tak pernah jumpa rakan blogger..ish..saya malu..hahaha

dyabunga berkata...

dya jeles!!!hahaah

Mrs Velentine berkata...

kenallah..hehe

nanieybarnieylurviey berkata...

jmpe x ajak... *erk tetiba je.. bestnye dpt jmpe member2 alam maya yg super friendly kn? :)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

wahhh...jumpe blogger gitu...bestnyer!:-)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

wahhh best laa korang dapat jumpa kan..

~Sweet Honesty~ berkata...

wehhh..comel gilakkk korang dua..haiyoooo.. suweeett la sgt okehhh

BERT berkata...

kirim salam saya pada cik ai.. mesti syok dapat jmpa kawan blogger ehhe

Si Matatajam berkata...

Bestnya kalau kta bleh jumpa2 camni.. GSF bila nak jumpa2 ni..

Nyue berkata...

wahhhh...nampak dahh perhubungan ant blogger kian rapat..bestnya..heehheeh....

Cik nur ble plak nak jmpe nyue :)

Arina Shamsul berkata...

ehermmm..kimsalam ye..hihihi.

IntaNBerliaN berkata...

bila jumpa dkt luar lg dpt jd rapat kn.. best ;-)

IntaNBerliaN berkata...

bila jumpa dkt luar lg dpt jd rapat kn.. best ;-)

Chic Na berkata...

wahhh seronoknya dapat berdetim. huhu..

Misya Mialen berkata...

Wah bestnya dah jmpa.ai ai sheteru jg la utk korang dua.;)

Yana Libra berkata...

wah~~

macam saje nak buat org jeles je ni..hehe~ :P

Cinta Misteri berkata...

Bestnye...daku sdg menjalusi kamu berdua!!!

Masha!!! JoM weekend ni ketemu d bp!

Che Rosliza Che mat berkata...

akak selalu jugak ke blog dia hihihi

Rohani Hashim berkata...

waaa dah dpt jumpa ahli gsf eh...sronoknye...

Deqla manjew berkata...

wahhh... dah jumpa!!! jelesnyeeeee..... hihihi... tgk gmbr ni kan, muka nur dah mcm mmbe lama deqla la... tp namanya rohana...muka ai pulak mcm mmbe deqla sorang lg namanya ayu... ehh... kebetulan pulak niii...

Aine Ainun berkata...

oh....bertemu Cik aini...
kita bila lagi ehehehheehhee....

Nur tau x Restoren MASA katering kat Kamunting tu?24jam kedainya...

bila petang,
kat depan kedai tu la ada jual tahu bakar n Yong Tau Fu,..
suami isteri..
Pada akak mmg sedap, sebab kuahnya sedap..
Nur cubala...

Wanieys berkata...

wah jumpa ahli GSF bestnyer...jeles sat!hahhaaa

azie namico berkata...

utnunglah jumpa blogger kat luar...mesti bestkan...lagi intimlah lepas nie...cewah !

N.Aima K berkata...

ai ai aisheteruu jugak!! nak juga jumpa salah satu geng gsf macam ni..x boleh jadi ni hik hik hik

Ummi Iman berkata...

Belum pernah jumpa rakan blog lagi... malu ;)

cendol berkata...

eeeee!!!! jelesnyeee!!! hehehe mmg comel..
ai ai ai ai aini korea!!! hahaha

Zaza Ridzlan berkata...

first time kenal cik aini =)

Dieyna berkata...

apa???? Jumpa?? Di mana??? Huhu korang buat skandal dalam diam ye.. hehe

Yumida berkata...

sgt sweet u olls..sronoknye dpt ketemu..bez

lelamaisara berkata...

Oh.....jumpa Ai rupanye...wah jelesnye...dapat berjumpa akhirnye....

Best la.....

Masz Sidek berkata...

seronok nye dpt berjumpa dan berborak.... :)

wan nurul hezrina berkata...

kenal kenal..wa bilalak nak jupenie..hiokhik..muka dah dekat2 serupa dah

Miss BaNu berkata...

jejak kasih blogger gitu..wahhhh bestnyer dpt jumpa-jumpaan kan

Masha Meisters berkata...

cik ai comel la...xd sape nak jumpe Masha ke? hari2 jumpe mama Lelamaisara je....haha

Mieya Atiera berkata...

Wahhh, bestnya dapat jumpa dengan rakan blogger. Teringin rasanya.

9n0L4 berkata...

mane aciiiiiiiiiiiii. huhu. nak jumpe cik nur jugak. ;)

~~oOpEt~~ berkata...

waa.. bestnya.. jumpa kwn2 blogger :D

Cik Aini berkata...

ecececce...
laju sggh wat entry =p
letak pic kembang setaman nmpk.hahahaha