Jumaat, 20 Julai 2012

Home » » .:: Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa Negeri-Negeri Seluruh Malaysia Tahun 1433H/2012M ::.

.:: Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa Negeri-Negeri Seluruh Malaysia Tahun 1433H/2012M ::.





SUMBERhttp://www.islam.gov.my/


Jadual di atas adalah waktu imsak dan berbuka di kawasan aku. 
Untuk kawasan lain, kalian boleh semak  [ DI SINI ].

Tinggal lagi beberapa jam saja lagi untuk kita menyambut kedatangan Ramadhan.
Di atas kesempatan ini, dengan rasa rendah diri dan hati

Aku ingin mohon jutaan kemaafan buat kalian yang tidak jemu singgah ke sini
Terutama ahli keluarga besar GENG SEGAR FOLLOWER

Mohon maaf jika sekiranya ada salah dan silap tanpa sedar mahupun tidak terhadap kalian sepanjang persahabatan kita terjalin. 

Yang baik datangnya dari ALLAH, sebaliknya datangnya dari kealpaan aku sendiri.
Maafkan aku...

Dan di atas kesempatan ini juga aku ingin pesan pada kalian, jangan lupa jaga kesihatan sepanjang bulan ramadhan ini ya..!

Semoga dari malam pertama hingga malam terakhir di bulan Ramadhan kita diberikan keseronokan untuk terus beribadah. InsyaALLAH...


Kata Hati : Salam Ramadhan buat umat Islam seluruh duniaaa....!! 

.

38 ulasan:

Deqla manjew berkata...

wahh lengkap utk sebulan! untung la org perak dpt info ni dari nur...selmt berpuasa... :)

nanieybarnieylurviey berkata...

SELAMAT BERPUASA NUR...

BARU PRINT JADUAL BUKA N IMSAK.. :)

Wanieys berkata...

bagus cik nur atas perkongsian ni...salam ramadhan juga untuk cik nur..maaf klu ada tersinggung rasa :)

izan mama mia berkata...

salam ramadhan..yaa cik nur..mama pun mohon salah silap dimaafkan..

Amieynna berkata...

Selamat Berpuasa..
Moga bulan ibadah ini bakal membawa seribu rahmah..

aisya berkata...

selamat berpuasa.. =)

~Sweet Honesty~ berkata...

salam ramadhan juga utk cik nur sekeluarga ya..(^_^)

Iznifarhana berkata...

Selamat menyambut Ramadhan ^___^

are_lin@yu berkata...

wahh lengkap..;-)..salam ramadhan nur ;-)

dyabunga berkata...

slmt berpuasa cik nur

Masz Sidek berkata...

Salam ramadhan Nur....

:D

BERT berkata...

yesss kita same la duk perak.. thnks sharing nur.. selamat berpuasa yaa :))

Ummi Iman berkata...

Selamat berpuasa cik nur

Errah berkata...

salam ramadhan cik nur..jangan ponteng pose yer..hehe

Cendol berkata...

Cendol Mintak maap juge ye cik nur :)
salam Ramadhan

teha berkata...

selamat berpuasa cik nurr :)

Chic Na berkata...

cik na pun nak mintak maaf jugak nur selama kita kenal kot2 ada salah silap. selamat menjalani ibadah puasa ye nur. :)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Selamat berpuasa, Nur. Semoga Ramadhan kali ini membawa seribu makna buat kita, memberi peluang utk kita mengumpul sebanyak mungkin pahala, insyaallah, amin.

jaakechik berkata...

selamat berpuasa bt cik nur.. hehehe....

Rohani Hashim berkata...

Selamat berpuasa...

Izara4eva™ berkata...

SℰℒAℳAT ℳℰNYAℳℬUT ℝAℳADHAℕ Aℒ- ℳUℬAℝAK ♥

Zaza Ridzlan berkata...

selamat bersahur cik nur =)

9n0L4 berkata...

slmt berpose cik nur. :)

Boni Kacak berkata...

saya juga nak ucapkan selamat berpuasa.. dan semoga ramadhan kali ini memberi keberkatan kepada kita semua... amin

etuza berkata...

info ramadhan mesti nak tengok kan. nice entry

Ayuni berkata...

Salam Ramadhan, sis!

Mieya Atiera berkata...

Selamat berpuasa dan salam ramadhan Cik Nur :)

Yumida berkata...

salam ramadhan sis...jadual berbuka kte org print sendiri..siap my hb kasi mark lg..hehe

Cinta Misteri berkata...

CiM mmg gantung jadual ni sepanjang thn, slalu dpt masa awal muharam.

eimah siti berkata...

thanks for sharing...

N.Aima K berkata...

salam ramadhan ;)

Dieyna berkata...

selamat berpuasa,,,

mudz abdul halim berkata...

salam ramadhan cik nur. dan salam perkenalan =D

Masha Meisters berkata...

salam ramadhan ye...hehe...

samela kite...kalau ada yang silap dari masha harap maaf ye cik nur....

Arina Shamsul berkata...

salam ramadhan dan selamat menunaikan ibadah puasa dik :)

|shuhadaothman|TM berkata...

yeaaay! kte sama zon kan cik nur. tiap ari bukak waktu sma. hihihi ^^

Che Rosliza Che mat berkata...

selamat berposa cik nur...

IntaNBerliaN berkata...

nur duk mana yer?.. umah MIL akak kat parit buntar