Khamis, 26 Julai 2012

Home » » .:: Terima Kaseh Adik-Adik ::.

.:: Terima Kaseh Adik-Adik ::.







Syukran YaALLAH , kerana masih di beri kesempatan untuk bersiaran disini.
Walaupun lambat, tapi kesempatan itu masih ada. Alhamdulillah...!

Panas betul cuaca yang melanda Bandar Warisan hari ini.
Terkejar-kejar pula dengan urusan peribadi serta kerja.
Pening di buatnya..!

Bersyukurlah kalau kawasan kalian dilanda hujan.
Sejuk sikit, pokok-pokok pun gembira dapat air.

Okeyh, malas nak melalut panjang.
Seperti mana yang kalian tahu, semalam ulangtahun kelahiran aku , 
Dan sebelumnya adalah ulangtahun kelahiran ayahda aku.

Nampak tak gambar di atas entry ni..?
Itu kerja  adik-adik aku.
Beri kejutan ketika mahu berbuka semalam.

Buat susah-susah ajee.
Bagi aku, cuma cukup doa yang terbaik sudah memadai.

Tak payahlah nak sambut sangat.
Al-maklumlah bulan puasa ni,
Makanan lain banyak, bila dah kenyang faham-faham sajalah..!

Tapi dah nama pun kejutan.
Diorang rancang tanpa pengetahuan aku.

Apa-apapun terima kaseh banyak-banyaklah dekat diorang.
Susah-susah je berpakat nak buat kejutan untuk kaklong diorang ni..!

Setiap apa yang orang lakukan aku amat menghargainya..!
Dan aku juga sentiasa doakan sahabat semua seperti mana kalian mendoakan aku.
InsyaALLAH...!


Kata Hati : Hari ni penat sangat-sangat, semua gara-gara projek besar..!
.

33 ulasan:

are_lin@yu berkata...

adik nur semua lelaki kan?wah bez daapt surprise,ayu suka..hehe..

Wanieys berkata...

so sweet adik2 cik nur...mesti terharu kan hihi

Chic Na berkata...

surprise ye. sedapnya kek tu. awat la nur post time2 ni. dugaaannn. hehe.. ada yg singgah kedai kek ni karang. :)

Anis Nisa (SH) berkata...

Selamat hari lahir nur..maaf ye,nisa lambat ucap..semoga panjang umur,murah rezeki,cepat jodoh..hihi..semoga tercapai segala impian...:))

ieedaz @ mama_isha berkata...

cantek kek tu!

lelamaisara berkata...

oh kak long upanye cik nur ni...

dapat kek dan kejutan mcm ni pon dah sangat berterima kasih kan..:)

Mieya Atiera berkata...

Happy belated birthday Cik Nur :)

dyabunga berkata...

kek utk dya xde ke

Dylla Abas berkata...

sweet sgt adik2 awk :) btw...hepi belated bday!!

~Sweet Honesty~ berkata...

wahhh beshnya dapat mkn kek..huhuhu..

Aine Ainun berkata...

yela Nur, smalam n hari ni mencabar,
panas sangat kan kan...
Mula la nak rindu hujan ni...huhu

bertuah ada adik yg buat suprise..+))

etuza berkata...

tahniah menghargai orang yang tersayang. Ada kek ke bila tiba hari bapa ?

Miss BaNu berkata...

wahhh ada kek lagi..nak sikit hehehe

-SUPERGIRL- berkata...

wah sonok lah kan dapat kejutan .. :)

Cik Rongoks berkata...

happy birthday both of you ^^

Che Rosliza Che mat berkata...

Baiknya adik2 cik nur...buat suprise hihihi Happy Birthday ya cik nur..

NY berkata...

selamat hari lahir amani...

smga panjang umur dan dirahmati ALLAH hendaknya..amin :)

C'Jai berkata...

Sanah helwah k.long..moga jadi k long yang solehah ye...

BERT berkata...

nyummy besdey gurl n abahnye dpt kek!! epi besdeyyyy!!

Yumida berkata...

wah..dpt kek..beznye..lama dh x layan kek ni...

Arina Shamsul berkata...

Selamat hari lahir adikku sayang :)

Kak doakn moga panjang umur murah rezeki :) diberi keselamatan dunia akhirat :) amin...

Deqla manjew berkata...

happy belated befday utk nur dan abah nur.. wahh.. cantik kek...menyelerakan jew nmpk! dah lama x mkn kek..deqla suka kek scret recipie... :)

9n0L4 berkata...

hepi befday sekali lagi cik nurrr. hehe. ape projek besor tuuu? ;)

Nyue berkata...

ahahahaah....best tgk kek tu....wahh dpt sambut sekali dgn abah..bertuah tuu...

aReLaN berkata...

hepi belated bday buat kak long.heheh..along gak rupanya.

p/s : family menetap kat perak.saya je dok sorang2 kat nogori.

Dieyna berkata...

Hepi belated kak long.. hehe akak terlepas pulak..

izan mama mia berkata...

semoga cik nur dan abah sihat sll..hehehe..xmo tgk kek lama2 tu...kang makruh pulok

Masz Sidek berkata...

mesti mereka sayang banget kat kak long mereka ni... tu yg buat suprise... :)

wan nurul hezrina berkata...

selamat ari jadi abah n kak long=)moga pjg umur murahhh rezeki=)

Ummi Iman berkata...

Tu tanda mereka syg k.long dan abah mrk. Menggembirakan org juga dpt pahala. Tak habis bg je kt jiran ;) bila dpt sorang sikit pasti habis :)

Si Matatajam berkata...

Hepi belated besday cik Nur...l

Cendol berkata...

acewaahhh surprise tu!!! best nye dia..

IntaNBerliaN berkata...

wah bestnya.. siap dpt kejutan... mesti terharu kan :-)