Isnin, 2 Julai 2012

Home » » .:: Susu Segar ::.

.:: Susu Segar ::.





Alhamdulillah...!

Syukur Pada ALLAH, kerana di beri kesempatan buat kita bersua di sini lagi.!

Sebenarnya, rasa malas sedang menguasai.
Jadi nak update blog atau nak buat apa saja kerja punyalah rasa berat..!

Tambahan pula, otak sedang kekontangan idea.
Haaa...tu yang bertambah-tambah-tambah malas tuuuu..!

Jadi bila bedek-cedk balik gambar dalam lama dalam folder,
Terjumpalah gambar di atas entry ni ha..
Lama betul tak minum susu segar ni.

Kalian pernah jumpa tak susu segar berpacking macam dalam gambar tu..?
Kalau pernah tentu terasa-rasa kelazatannya kan..!

Kalau dulu kawasan Taiping ni, senanglah nak cari..!
Tapi sekarang susah sikit, kalau ada pun cepat sangat habisnya.

Sedia maklum, aku bukanlah pengemar susu.
Hanya susu berperisa je yang tekak aku boleh terima.
Kalau susu putih tu...susah sikit nak telan..hihihihi..

Tapi aku memang rasa kagumlah pada mereka-mereka yang pengemar segala susu.
Tak tahulah kenapa aku rasa kagum.
Tapi memang rasa kagumlah..!
Hihihihihi..

Adakah kalian peminat nombor satu susu segar...?


Kata Hati : Lenguh pinggang dan tak cukup ZzZzZzzZZzzZ....#Sekian..!

.

52 ulasan:

nanieybarnieylurviey berkata...

mampu telan susu coklat je.

are_lin@yu berkata...

baru berjinak2 minum susu segar..hehe

Deqla manjew berkata...

lorhh... deqla x minat la minum susu sgt..tp susu ni mmg betul segar..dulu pernah beli, siap order..x slp masa sekolah kot..tp mmg segar dan terbaiklahh..

ary_lee berkata...

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

Lama tak minum susu ni^^

Wanieys berkata...

preggy dulu minum la skang ni bg qalief jer minum hakhakhak

IntaNBerliaN berkata...

dh lama amat xminum susu ni... sedap :)

Pn. Sheila@CC berkata...

akak suka susu, tp nak minum tiap hari kdg2 tak terminum gak... huhu

Syakir Rahman berkata...

teringat blik zaman skola...aku suka susu putih tuh...tp yg dah diproses la..yg betol2 segar tuh erk... x kot...x pernah try lg...

lelamaisara berkata...

akak minat....

sedap..:)

Cik Syiera berkata...

ingt lagi msa sek ren dlu..ada orng dtg jual..dulu2 rm1.50 jew skrng xtaw la bape..sama la kita syiera suka susu b`perisa tmbh2 perisa coklat..hehehehe

~PILOT LOVER~ berkata...

done follow...dah lame xminum susu segar ni..slalu byk jual kat sekolah kan...rindu ^_^ http://naz-only-you.blogspot.com/ singgah blog naz ye =)

~Sweet Honesty~ berkata...

susu segar jarang2 minum..tpi kalo susu yg berperisa coklat ka stroberi ka..slalu jugak la minum..moga cik nur cpt sehat yea..

Siti Fatimah Fuzz berkata...

dulu slalu ja minum masa skola rendah....sbb tiap2 tahun akan ada org dtg jual susu ni kt skola...skrg da tk jumpa da....cik siti pun tak suka minum susu kaler putih.....huhu....http://eimah2328.blogspot.com

Chic Na berkata...

wahh dulu time skolah kot slalu beli susu ni. sedappp. :)

Mak Usu berkata...

Minat!! tp kena ada perisa strawberi or coklat..hehe

wan nurul hezrina berkata...

angkat tgn tinggi2..mmg nurul suke bangat sama susu..ari2pun minum

Mieya Atiera berkata...

Favourite Mieya waktu zaman sekolah dulu. Dah lama jugak tak minum :)

NY berkata...

suka je susu especially dutch lady..susu lain minum gak tp kalo tak bau on je.kalo mcm bau akak campur milo sikit.. susu tu bagus la..kalsium! :)

shar90 berkata...

mintak sebotol... hehee xD

zera eira berkata...

sedapppp! wow! :)

Yana Libra berkata...

waktu skolah rendah dulu slalu la jumpa..hehe~

|shuhadaothman|TM berkata...

dulu time shu skolah kt taiping, ble outing msti bli susu ni. sedap2. da lme x mnum ^^

dayteen lea berkata...

perghh
ni memang retro
dulu selalu beli kat pasar tani

dadih :)

Dieyna berkata...

mcm pernah kulihat tapi di mana ya...

aienzunnur berkata...

sy lgsung tak boleh minum susu..
susu coklat boleh..xtahu knp..
dh prnh cb utk minum tp smpai ke mulut...errrrr

izan mama mia berkata...

mama + mia mmg peminat tegar susu..tapi hubby..xsuka susu...susu mmg sedap...tambah lagi bln puasa ni,jgn minum soya,..minum susu..okey

una pedora berkata...

dh lme xminum susu mcm tu..zaman skola rendah ade la lori dtg :)
susu duthlady sng la cari..

Muttallif berkata...

Yap! saya peminat No. 2 susu segar :)

Nur Atiqah Mohd Zaki berkata...

hehehe..
tringat zaman skolah rendah..
pagi2 mnum susu cam nie..
perisa coklat!!!

Nazihah Fauzi berkata...

wah3. tringat zaman sekolah duludulu. huhu..

Emma berkata...

sy suka sgt dgn susu skolah.. haha.. plg best susu cklat ngn strawberi.. kalo susu putih tu x sdap sgt.. kalo dkeraskn baru rse sdap~~ hee

Si Matatajam berkata...

M mmg suka minum susu.. Cedap...mmmmm...

ms teyn teyn berkata...

i love milk.. dulu mase kecik2 pernah minom susu segar yg baru perah drpd kambing. haha

JaNnaH berkata...

haruslah penah jumpe.. time sekolah rendah dlu.. syarikat ni jual kat sekolah.. tp setahun 2 kali je depa dtg.. huhuhu

Yumida berkata...

susu segar? ermmmm..x pnh lagi..klo minum dutch lady tu ada la...

Ummi Iman berkata...

Tak pernah jumpa lg botol mcm ni ;) akak suka minum.

~~oOpEt~~ berkata...

sedap la.. dlu time kecik2 slalu beli.. dye ade gak kn dadih tp packing dye lain skit.. skrg susah nk cri kt kedah.. ataupn pet y xtaw nk cari :D

putryteya berkata...

yaa , terimakasih kerana memahami , teya peminat no satu susu ..
semua susu teya lantak ! hahha

Nyue berkata...

sama la kita cik nur...susah nak telan susu...huhuhuhu....xkira la berperisa atau tidak..eheheh

BERT berkata...

lame tak rasa susu ni...sedap plak tu kan :))

Masz Sidek berkata...

nur sy tak gemar minum susu... kalau minum pun seteguk jer... kalau susu manis tu suka... hehehehe siap cecah dgn roti lagi...

9n0L4 berkata...

susu segarrrrrr? huhu. kurengggggg. ;)

Solehah Shamsuddin berkata...

wah solehah pn ske minum susu ni.hehe perisa jagung.

Masha Meisters berkata...

fav susu.....hehe....memg sedap :)

.........cP~ berkata...

Salam.
Susu ada perisa reti la minum. Haha. Kalau fresh or vanilla...errr...

Miss BaNu berkata...

susu coklat bolehlaa tpi kdg2 teringin gak nk mkn susu segar..kdg2 jer..

Arina Shamsul berkata...

kak..semua susu segar boleh masuk dik..nak2 yang berperisa mmg suka..hehe.

aReLaN berkata...

hohoho...susu yang dalam gambar tu selalu ada masa dok ganung dulu.mesti ada van jual susu & dadih tu lalu.berebut2 kitorang gi beli.susu memang best.saya minum je segala jenis susu.dalam peti wajib ada stok susu.hoho

Deq's Qienz berkata...

sedapnya susu segarr..msukkan gula ckitt terasa kenikmatanya..eee dapnyaaa..

Noor Amera berkata...

salam, akak. kalau di area taiping boleh dapat kat mana ye?

Shah Erda berkata...

Sape2 area Melaka leh cod dgn sy susu segar ni..call or whtsapp di No 0173522952

Shah Erda berkata...

0173522952
Susu segar berperisa