Sabtu, 21 Julai 2012

Home » » .:: 1 Ramadhan 1433H ::.

.:: 1 Ramadhan 1433H ::.





1 Ramadhan 1433H.

SubhanaALLAH....Syukran YaALLAH  
Kerana masih berikan kita nafas untuk terus menikmati bulan yang penuh barokah ini.

Alhamdulillah, cuaca di Bandar Warisan sekarang ni cerah.
Tempat kalian pula macam mana..?

Ramadhan kali ini, memang berbeza dari tahun sebelum ni.
Kalau tahun sebelum ni batas aku untuk berblogging di bulan puasa amatlah terhad.

Al-maklumlah sibuk bergelumang dengan JARUM DAN BENANG .
Jadi nak melepak dengan blog lama-lama memang tak dapetlah..!
Kalau jenguk pun kejap-kejap jee.

Tapi tahun ni, aku tak bergelumang dah dengan jarum dan benang .
Sebab tahun ni aku dah tak ambil upah menjahit.

Jadi dapatlah nak blogging macam biasa. InsyaALLAH.
Tapi idoklah aku blogging je, ada juga aktiviti lain..hihihi

Kalian pula, apa aktiviti di pulan puasa ni..?


Kata Hati : Tiba-tiba pagi ni ada meeting mengejut..! 
.

43 ulasan:

conundrum berkata...

selamat menyambut ramadhan almubarak! ;D

Errah berkata...

waa..cik nur pandai menjahit ea..cantik la..kalau tmpt errah panggil tikam leher tu jahit kat keliling leher baju tu..haha..kejam bunyi dia

Anis Nisa (SH) berkata...

Salam Ramadhan Nur..:))

izan mama mia berkata...

hai...

buboo berkata...

salam ramadhan kakak :)

Cik Rongoks berkata...

waaa.pandai menjahit ek ? hihi

lelamaisara berkata...

oh Nur pandai jahit ye....bagusnye...akak tak pandai...jahit baju koyak boleh la...huhuuu..

selamat berpuasa Nur...

Yumida berkata...

x sangka pulak nur pandai menjahit..sronoknye..blh jahit bj sendiri

popia goreng mmg kegemaran sy gak..sedap kan..

Ayuni berkata...

bnyuk aktiviti kne wat...hikhik...

churippu farah berkata...

wah pandai menjahit..gud job!

Aine Ainun berkata...

Nur, salam ramadhan...

Nur, amek upah jahit baju ke?
akak nak anta boleh??
heheeee, serius ni tau...

kat sini mendung, nak ujan daa...

wawa abdullah berkata...

waa..ada mase lebih la ni coz x amek upah jahit..huhu

Salam Ramadhan Cik Nur~

Ummi Iman berkata...

Pandai menjahit rupanya ;)
Sini alhamdulillah mendung je dr semalam.

~Sweet Honesty~ berkata...

sweety tidur sajala..hihihihi

hairy berkata...

salam rmadhan nur..smga rmdhan kali ni penuh makna :-)

dyabunga berkata...

xtvt dya bloging lah..hahah..tapi xde lah 24 jam..

N.Aima K berkata...

aktiviti berjalan mcm biasa juga hi hi hi dan mcm biasa kadang2 ada aktiviti dngn komuniti jg ;)

Dieyna berkata...

Bagusnya cik nur pandai menjahit.. hehe teruja dengar,,,

Cendol berkata...

oh wah terer menjahit ye..
aktiviti utama tharawikh n tadarus sje..
selamat berbuke ye cik nur :)

Chic Na berkata...

laa nur pandai menjahit rupanya. baru tau. :)

Cik Aini berkata...

wah nur pandai menjahit eh..
untung nya...x sempat nk upah kat nur :)
ai apa pun x tahu.hahahaaha

Detective Fiqa berkata...

melayan karenahh badan tak sihatt ngee~~

9n0L4 berkata...

boleh lah tempah dgn cik nurrr. hee. ;)

LYAfrina berkata...

salam ramadhan cik nur...
wah cik nur pndai mjhit rupanya.. untung sgt2 tau... at least bju sndiri dh lps... thn ni x ambik tmphan la ye.. nape?

Masha Meisters berkata...

salam ramadhan cik nur....ei,bestnyer cik nur pandai jahit baju...:)

Diary oF Mine berkata...

alhamdulillah...salam ramadhan :)

piraaa berkata...

bulan puasa ni gigih pindah bilik-pindah rumah, study-study-study. hue hue

Arina Shamsul berkata...

wah dia pandai menjahit rupanya..
kak pun menjahit juga ni dik..tapi jahit baju family sendiri je..:)

Penyuluh Perikanan berkata...

mantap sekali kawan..
selamat menjalankan ibadah puasa ya sob...
terima kasih

|shuhadaothman|TM berkata...

hebat la nur pandai menjahit. shu takat baju koyak bole la. hihi

puasa ni shu byk dok umah je. then amik lesen. bosan blogging. hee

caliph shuriken berkata...

salam ramadhan & selamat berpuasa ^^

Boni Kacak berkata...

kejar lembu jantan..haha

Che Rosliza Che mat berkata...

tak ambik upah menjahit....kenapa dear? hihihi

SoLy SoLicious berkata...

salam ramadhan..selamat berpuasa ye ^^

babycomel berkata...

hari pertama puasa dilalui dgn penuh keceriaan.. msuk day-2 owh, harap2 semuanya baik.. kesempatan masa dibulan puasa ni agak terhad, komitmen kerja xdpt nk dielakkan..
~selamat berpuasa cik nur

Nurulee berkata...

Selamat menjalani ibadah puasa =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/time-off-for-le-stomach.html

Edy Fee berkata...

hehe takpe la..bulan pose ni kumpul pahala je

Michelle Hopell berkata...

selamat berpuasa :)

Sally Yatiey berkata...

Salam Ramadhan :D

Edy Fee berkata...

salam ramhdan/heheh
jemput promote or join my 1st contest
http://edyfee.blogspot.com/2012/07/my-first-give-away.html

SyamimiNazifa berkata...

selamat menyambut ramadhan al mubarak ;D

Si Matatajam berkata...

Wah...cik Nur pandai menjahit ka....bestnya tak payah nak upah orang kan...

IntaNBerliaN berkata...

selamat berpuasa nur :-)