Isnin, 9 Julai 2012

Home » » .:: Dulu Dan sekarang ::.

.:: Dulu Dan sekarang ::.





Alhamdulillah..!
Syukur pada ALLAH, kita masih di sini.

Harap kita semua dalam keadaan sihat sentiasa.
Kalau tak sihat tu, cepat-cepat jumpa doktor ye..!

Selamat hari isnin semua..!
Cepat je masa berlalukan.
InsyaALLAH, tak lama lagi kita semua dah nak berpuasa.

Entry hari ni, biasalah entry kelaut.
Al-maklumlah hari isnin. Kena seru mood baliklah kan.

Tajuk entry di "Dulu Dan Sekarang"
Apa yang dulu, dan apa yang sekarang...?

Kalian nampak tak gambar di atas..?
Haaa..itu gambar dulu tau..!

Si Bulat memang senang beno di suruh bergambo..!
Buat macam mana pun, dia ikut je.

Kira senang sesangatlah nak bentuk.
Al-maklumlah kecik lagi time tu.

Tapi sekarang, kemain susah bebeno nak suruh bergambo..!
Bila kita suruh dia buat gaya, dia tak mau.
Sebaliknya dia buat muka..!

Eiiii...ringan je tangan ni..!
Sampai letih di buatnya..!

Nak tengok ke gambar Si Bulat sekarang..?
Memang tak boleh belah dia buat muka.

Ada dua tiga keping, tapi yang bawah ni je yang kira ok.
Yang lain semua ke laut.




Hahahahahahahahahahahahahaha....!

Kan...? Memang dia buat muka sungguh..!
Muka bengang..sebab kena paksa dan kena marah dengan aku.

Geram aku..!

Lepas sesi photoshoot bagai ni kan..
Tak pasal dia dapat satu sekeh percuma dari aku.

Fadan Muka..! Sape suruh degil...!
Kihkihkihkihkih..!

Tapi lepas Si Bulat Operate baru-baru ni,
Dia kembali senang untuk berposing.

Tak takut lagi dengan flash kamera.
Kalau ada masa aku letakkan gambar terbaru
Si Bulat dengan rumah barunya ye.



Kata Hati : Ceria sentiasa tau...Kalau buat muka geng dengan Si Bulat..!hihihih.

.

55 ulasan:

Anis Nisa (SH) berkata...

hihi..comellll....

saffiya_aleesya @ echa berkata...

hahaha lawak laa pic si bulat memang muka bengang je bila bergambar tapi gambar si bulat masa kecik memang comeiiiii

AyueJean berkata...

Comelnya Si Bulat.....
Geram...
Kirim cubitkan pipi dia ye Cik Nur....
Hehehehheh...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

uuuuu...schomelnyerrr!miaw2...dapat ke Yayan mmg kompom kene geget...

Cik Rongoks berkata...

untunglah ade kucing..hihi
ika pulak takut kucing .

Wanieys berkata...

amboi si bulat dok posing sakan atas bear tuh hikhikhik...cute jer

nanieybarnieylurviey berkata...

comeynya bulat ni nur!!!!!
geram plak tgk..
terserlah muke bengang tu :) lamenye tak pegang kucing.. :(

Eiqa Almond berkata...

Si Bulat comel..! :D
Makin besar makin bulat..

Emma berkata...

nama dia bulat?? haha.. sama ngn kucing kelas kami duuuuluu... sgt bulat... ho3

Aine Ainun berkata...

Nur...comelnya kucing tu...
akak mmg suka kucing...
aritu akak cari kucing nak buat kawan kat umah, tapi bila da preggy, x jadi.....


heheeee, cian kucing tu cam kena paksa je amek gambar..=)

are_lin@yu berkata...

hehehe boleh jd model ni..pdani posing ye..

~~oOpEt~~ berkata...

comel la kucen tu.. pipi dye nampak tenbam :D

noornazuha berkata...

comelnyeeeee..:)

Masha Meisters berkata...

haha...pandai pulak si bulat ni berpose2 ek...

aku HaniAsyira berkata...

muka bengang giler.. bear tu mcm penah tgk jer..

mcm kecik2 dia warna lain jer

cweet pinky berkata...

giler2 dye buat mukerr , hahaha , comel2 ..

Mieya Atiera berkata...

Comelnyaaa.. geram tengok :)

izan mama mia berkata...

muka si bulat tu..garang laa...

lelamaisara berkata...

huh..geram plak nengoknye....eeeeee....

ieedaz @ mama_isha berkata...

ala tomey tomey...

fizafantagirO berkata...

hamboii .. kucing yg sama ke tu Nur ? asal kaler dia lain ? hahaha cukup makan tuh :p

hairy berkata...

haha muka ganas gla gmbr yg bwah tu...haha..

Mrs Velentine berkata...

lah sweetnye nak juga kucing 2 d snap picnye

Deqla manjew berkata...

ehh.. apsal lain benor rupanya bila dah besar??? kembang lak tu bulunya..comelnyeee.... kasik free kat deqla je la bule? hikhik..

~LoVE PiNk~ berkata...

mak aii...

da xcam ade teddy bear gemuk kt c2..

perubahan yang amat dsat!! hee cumel sgt..

Masz Sidek berkata...

alolo comelnya si bulat tu waktu kecil...

bila dah besar ni makin bulat... muka pun garang...

macam marah kat nur jer rupa dia... hehehe

IntaNBerliaN berkata...

hahhahhahhah

garang semacam je muke.. hihiii

*kebab tu xda bau pun nur... akak mmg sk mkn kambng tp akak jugak sk dgn daging kambing yg ada bau sikit dr xda bau lgsg.. hehehhehheheh

dyabunga berkata...

haha..cute je. bulat operate apa

wan nurul hezrina berkata...

anak patungtuh model sambilan jugak?hahahaha,si bulat muka dia mcm nyampah jer2.huhu

Si Matatajam berkata...

Errrr mmg berbeza betoi la... Kecik2 nampak cute. Dah besaq ni control macho ja akak tgk..

Che Rosliza Che mat berkata...

cutenya kucing gan bear tue hihihi pandai pulak kucing nur posing..

taqiy berkata...

comel la bulat tuhh. dulu de kucen gak. tapi dah mati :( skg bela sugar glider je :D

~Sweet Honesty~ berkata...

kekekke..lawak la c bulat.. jgn2 ikut prangai tuannya yg suke buat muke..hihiih

BERT berkata...

peminat kucing nur ni ek.. same la kita.. tomel betul si bolat tu posing sakan huhu

Chic Na berkata...

haha.. dulu muka sweet jer, sekarang muka ketat. :)

churippu farah berkata...

Ala comel ja kucing 2..ska ja tgk kucing..hehe

9n0L4 berkata...

hehe. tak tahan tgk muke die. mate mahal tu. ;)

Yana Libra berkata...

operate sebab apa cik nur?

lain gila muka masa besar ngan kecik tu..hehe~

kecik lagi comel! :p


p/s:mmg kucing kat entri saya tu, saya bagi makan..hehe~

Muttallif berkata...

Muka Bengang terlampau!

eyjalukman berkata...

garangnya muka dia . time kecik2 comel je . hihi

Tinta Lana berkata...

Salam.

Nampak sangat si bulat bengang ya amat, kejam cik nur ni,hahahaha

Boni JLL3 berkata...

hahahahaha.. pandainya dia bergambar!!!! hehehehe.. comel pulak tu

aReLaN berkata...

hohohoh..leh jadi model kucing ni.

Misya Mialen berkata...

Krm slm dgn kucing tomei2 tu ye.hihi

profmie berkata...

huhu...comey2x kucing kamu..

Fatihah berkata...

garangnya mata kucing tu. hihi

cendol berkata...

aww tomei2 nye si bulat..kim salam kat dia ye :)

Cik Aini berkata...

hahaha...x pasal2 je kena sekeh si bulat ni kan..sabar ye bulat ye..nk wat mcm mn dah dpt tuan cenggitu kan..hahaha

**erkk ciknur,byk betul myk angin cap kapak kat blkg tu ye..wat koleksi ke?muahahaha

|shuhadaothman|TM berkata...

hahaha. comel je bulat buat muka. ^^

Ummi Iman berkata...

Comel sungguh. Kecil manis je bergambar, dah besar serius. Nk tergelak pun ada tgk rupa dia tu.

Nyue berkata...

comel la bulat cik nur..eheheh...mmg muka bengang je tuu..ehehehehe

❤Kamsiah❤ berkata...

gebunya...sebiji mcm teddy bear...

syazana amira berkata...

kecik2 comel aja :D

Outbound di malang berkata...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Cinta Misteri berkata...

Hahaha dah dem0k...

Alhamdulillah CiM pun masih d sini