Isnin, 30 Julai 2012

Home » » .:: Terima Kaseh Chic Na....! ::.

.:: Terima Kaseh Chic Na....! ::.





10 Ramadhan 1433H.

Alhamdulillah, kita masih bernafas di muka bumiNYA.
Syukran YaALLAH kerana masih berikan kita kesempatan ini.

Sepatutnya entry ini dikeluarkan awal.
Tapi di sebabkan kekangan masa, maka terlewat sikitlah..
Jadi, mohon jutaan kemaafan ye Chic Na .

Dan dikesempatan ini juga, Nur ingin mengucapkan
Jutaan terima kaseh kepada pemilik TheCoklatBlog iaitu Chic Na
Sebab telah menghadiahkan coklat yang comel dan sedap kepada Nur tempoh hari.

Bukan coklat saja, ada FM dari kelantan yang di selitkan sekali.
Terima kaseh banyak-banyak ye Chic Na.

Hanya ALLAH saja yang mampu balas jasa baik Chic Na.
Nur akan sentiasa doakan moga rezeki Chic Na sentiasa melimpah hendakNYA..

Untuk pengetahuan kalian, coklat tu sedap dan comel...!
Aku cuma makan satu, yang lain aku simpan.
Sebab sayang nak makan, comel sangat...Heeeee...!

Kalau kalian yang lain nak tempah pun boleh,
Jangan malu , jangan segan
Terus ke laman FaceBook CikNa's Coklat Haven (CCH)
Atau terus ke TheCoklatBlog .

Aku yakin, kalian pasti tertarikk...!


Kata Hati : 
Untuk pengetahuan kalian, semalam Ulangtahun Kelahiran Chic Na ...! 
Happy Belated Besday ChicNa .....!
.

34 ulasan:

Deqla manjew berkata...

wahh..bestnye dpt cekelat dari cikna.. hukhuk.. ruginya befday deqla dah lama lepas..seblm join GSF lagik...huhuhu...

Yumida berkata...

specialnyer hadiah cik na..bez...santek lg..nur klo kenyang..meh kasi kat kte org..hihi

hp bday ye nur..moga panjang umur n dipermudahkn segala urusan nur...

lelamaisara berkata...

Cik na memang baik hati..:)
sedapkan cokelat cik na..:)

Cendol berkata...

oh woww untunglah dpt coklat.hehe simpan je ye sebab comel sgt.

Masz Sidek berkata...

Coklat yg di buat Chic Na memang semuanya comey2...

happy belated birthday Chic Na...

Miss BaNu berkata...

hehehe wahh bestnyer dpt hadiah..coklat plak tuh..mmg syg nk mkn kan..apapun happy belated besday to cik nur dan chic na..

Cik Rongoks berkata...

bestnye dapat coklat ^^

Cik Aini berkata...

baiknya cikna..
huhuhu
sgt lah ai jeles nur..
sedap eh?
kalo ai pun mesti syg nk makan :)

eh,package 2 in 1 lah,skali promote cikna eh.hehehehe

~Sweet Honesty~ berkata...

ehh.. bday ck na ke?? sat g nk g blog nya..

coklat cik na mmg sedap taww...lawa2 lagi..sweety penah tempah dh aritu..besss

Arina Shamsul berkata...

Kakak tahu mana satu yang nur makan,mesti yang ada lukisan kek tu je kan?hihihi..

aku HaniAsyira berkata...

yang lebih bagi sy.. ekeke..

Chic Na berkata...

thank you, thank you, thank you.
ala nur siap promote lg, malu cik na tau.
makan, jangan tak makan. cik na majuk nanti. :)

Si Matatajam berkata...

Bertuahnya Nur...comel sgt cekelat tu...

wan nurul hezrina berkata...

wahhh sodapnyer dapat coklat..baik tol cik naa.oo ari jadi dia ek..ok nnt nak g wish=)

LYAfrina berkata...

weee..dpt coklat sedap...
owh..birth chic na semlm.. lya x on9..jd baru tau ni

izan mama mia berkata...

jelesnyer cik na ...bg cik nur sorang jer coklat...huhhu...
dah habis makan ker cik nur,..coklat tuu??..tentu sedapkan cam rupanya yg kiut tuu

Wanieys berkata...

bestnyer nur dpt coklat dr chic na....hihi tgk pun comel syg jer nk mkn kan hikhikhik

jaakechik berkata...

wahh bestnya dapat coklat dr chic na! coklat chic na mmg terbaeekkk!!

IntaNBerliaN berkata...

wah bestnya dpat coklat yg cantik camni :-)

*tempoh brp lama tu mksd nur, tmpoh nak dapat cek dr tarikh cashout ke?.. biasa kita kne tunggu 6 minggu br dpt cek :-)

Ummi Iman berkata...

Alhamdulillah ada rakan yg baik mcm chicna..
Seronoknya dpt coklat.
Happy best day chicna. :)

Boni Kacak berkata...

wah... nampak sedap gila cokelat tu ler.. hish..

etuza berkata...

bilalah blog Pesona dapat coklat ya..tahniah ya cik nur

yana halim berkata...

bestnya dapat coklat. Selalunya akak dapat coklat free kalau ada kenkawan/family baru balik dari jenjalan kat langkawi atau obersi. Tapi sempena harijadi belum la lagi. ke cik nur nak anto kat akak pulak? hihi..

BERT berkata...

nyummyy.. tengok rupa pun tau sedapp hehe

Errah berkata...

bestnyer coklat...erah xpenah mkn ciklat homemade ni sellau beli siap kat kedai je..

fizafantagirO berkata...

Memang tertarik ! .. comelnyaa, syg nak makan :p

hazwan hairy berkata...

Wahhhh coklat lah...hehe

dyabunga berkata...

cantiknya coklat tu..ada bentuk kek lagi..hihih

Masha Meisters berkata...

wahhh...cantikneyr...baik hati cik na ni kan...

Deq's Qienz berkata...

Wahhh besttt dpt cekelatt..owh sebeday cik na ke..hapi belated birth cik na n buat nur jugakkk..

Nadia Elena berkata...

baiknya chic na.. =)

ryzna sha berkata...

kan bgus klu bday sy ade yg buat cmnie..huhuk

Yana Libra berkata...

comel~~ :)

moga murah rezeki chic na~ :D

9n0L4 berkata...

tak aciiiiiii. cik nur punye ade coklat gmbor kek. :)