Memuatkan ...

Isnin, 29 Oktober 2012

Home » , , , » Dalam Hati Ada Taman | Episod 1

Dalam Hati Ada Taman | Episod 1






Judul : Dalam Hati Ada Taman
Tayangan : 29 Oktober 2012 ( Malam Ini )

Masa : 9.30PM-10.30PM
Channel : Astro Ria (104)
Jumlah episod : 13 Episod
Terbitan : Cube Film
Pengarah : Michael Ang
Para Pelakon : Randy Pangalila, Elfira Loy, Amar Ashraf, Amy Mastura, Riezman Khuzaimi, Hanez Suraya, Bembi'Ratno', Didie Alias.



Drama bersiri 13 episod Dalam Hati Ada Taman akan ditayangkan pada malam ini, 29 Oktober di Astro Ria. Bermula jam 9.30 minit malam sehingga 10.30 minit malam.


Sinopsis drama Dalam hati ada taman:
Mengisahkan seorang ibu tunggal(Amy Mastura) yang bersendirian membesarkan  anak perempuannya  Bella (Elfira) di kota Paris. Dia sanggup lakukan apa sahaja kecuali menjual diri agar anaknya dapat dibesarkan dengan sempurna.

Bella bekerja di kedai pastri untuk menyara diri dan ibunya. Di kedai pastri, dia berkenalan dengan Randi (Randy Pangalila) yang turut sama bekerja di kedai pastri tersebut. Namun Randy sudah pun mempunyai tunang  iaitu sofea(Hanez Suraya).

Bapa Amar(Riezman) sebenarnya cuba menjodohkan anaknya Daniel ( Amar Asyraf ) dengan Bella. Pada masa yang sama, dia menyukai ibu Bella.


Sinopsis Episod 1 :

Bella dikejutkan oleh ibunya, Amy yang ingin mengahwininya dengan Danial. Terdesak, Bella berpakat dengan lelaki yang tidak di sukainya, Randi untuk mengelak desakan ibunya.

[ Tonton Online | Dalam Hati Ada Taman | Episod 1 ]


Kata Hati : Episod pertama, malam ini..!

.

36 ulasan:

Cik Siti berkata...

best jugak lau tgok pada sinopsis ni..but..my husband x suka tengok cerita malay..huhu...

Mrs Velentine berkata...

astro kn..MV takde astro tp ceta ni mcm best

hazwan hairy berkata...

xsbr nk tgk cita ni msti ada lwk2..hehehe...

Mieya Atiera berkata...

Tak dapat tengok Astro. wuwuwu

kinara kinatara berkata...

alamak umah xdek astro lah..acane..?

Nakusan berkata...

salam kenal dr saya kawan.
saya nitip follower dsni...:D

makasih kawan salam sukses...

BERT berkata...

yess x sbr nk tgk!

Yana Libra berkata...

macam menarik~

Karukord Jagau's berkata...

aku x de astro cemana...? huhuhuhuu

Chic Na berkata...

selamat menonton nur. :)

Herman Bagus berkata...

keren sob...

Ghani berkata...

kok ada randy pangalila...?

misz uzmy berkata...

cam best,. Tp sedih xde astro huhuu

Deq's Qienz berkata...

Macam beztt jap lagi la kan statnyA..

Eca Dwinky Asha berkata...

ada tgk trailer dia ne..best juga.tpi kt uma sewa,xde hrpn nak nengoknyer.

jaakechik berkata...

melepasss.. sebab malam ni ada kelas..huhu...btw, salam aidiladha ya cik nur..

IntaNBerliaN berkata...

alamakkk lupa nak tgk tadi

ieedaz @ mama_isha berkata...

Alaa tak sempat nk tgk.. isha duk layan kartun je heheee best x?

boni kacak berkata...

adeh...astro tak ada..tak dapat nak tgk..

Mrs Velentine berkata...

wah menarik ni

Deqla manjew berkata...

x dpt tgk la nur..xde astro...hihi

Nyue berkata...

cik nur...kembali bersua diblog..hehehe

cite ni cam best tp syg nye..umah sewa nyue xde astro..huhu

Cik Siti berkata...

hai...
tak tengok la cerita semalam...
5 Cara Jaga Kesihatan Dengan Lifebuoy

aku HaniAsyira berkata...

semangat cik nur.. suka citer mcm ni ei... atil tgk mcm2 tu je.. tp comel lah citer dy.. =)

mama aryan berkata...

x sempat nak tengok malam tadi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

anak sedara wani layan gambar ni la semalam hehe

wan nurul hezrina berkata...

ooo mcm2 sipnopsis dia..tgk mcm besh...2 org nier pernah berlakon sama2kan??tapi tk tgk plak semalam

MarliaMarble berkata...

tengok jugak malam tadi..! best..suka elfira berlakon..!

dtg sini jalan2 baca entry dan follow sekali..=)

Tihara berkata...

as salam
ni yang ada pangalila tu kan..mak akak ske sgt tgk dia belakon :)

PinkUmmi berkata...

mcm best jer citer nih...

Miss BaNu berkata...

tgk gak semalam tpi x menghayati sgt ceritanya nanti kena tgk balik ehehehe

9n0L4 berkata...

tak tengok punnnn. hehe. takpeee, mesti ade ulang kan. ;)

shuhadaothman berkata...

kt umah xde astro..xdpt la nk tgok. hihi

dya bunga berkata...

dya dpt tgk..hihi

::CIK LYNN:: berkata...

blom tgk lg...kna tgu weekend ni :)

Cik Aini berkata...

mcm best je kan..
Nur dah tgk ka?best x...
ai x sempat nonton pun..kat tmp ai ddk tu xdak astro.hahaha