Khamis, 25 Oktober 2012

Home » , , » .:: Salam Aidil Adha 1433H ::.

.:: Salam Aidil Adha 1433H ::.



Sumber Google.



Di Kesempatan ini, Nur ingin mohon ampun dan maaf seandainya sepanjang perkenalan kita di sini, mahupun di alam realiti Nur ada terkasar bahasa dengan kalian semua.

Dan di atas kesempatan ini juga Nur ingin mengucapkan 
Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha 1433H 
kepada seluruh umat Islam khususnya buat 
keluarga, sahabat handai , 
rakan blogger dari Malaysia dan Indonesia. 
Tak dilupakan juga Khas buat 
SELURUH WARGA GSF tersayang..!

Akhir kata,

SALAM AIDIL ADHA DARI PEMILIK BLOG

"AKU , CINTA & CITA-CITA"

KHAS BUAT KALIAN SEMUA...!


Kata Hati : Jaga diri ya semua, InsyaALLAH panjang umur kita jumpa lagi..!

.

40 ulasan:

Cik Siti berkata...

Selamat Hari Raya jugak.. :P

Si Matatajam berkata...

Salam Aidil Adha adikku cayang..Maaf zahir batin..

Deqla manjew berkata...

salam aidiladha nur..deqla pun sama mohon ampun maaf kalo terkasar bahasa ke tersilap komen ke kat entri nur..ngee...mkn daging korban tu ingat2 la kat deqla ni haa.. :)

Cendol berkata...

salam,cik nur!salam aidil adha juga.cendol pun mintak maaaappp bebnyk.dan dan daaannn perkenalan kita sgt berharga rasenye walaupun tak pnah jumpe.ehehee segannye ckp mcm niiiii >.< haha
semoga cik nur bahagia,ceria selalu dan jugak sehat sentiase :)

Mrs Velentine berkata...

salam aidiladha

Chic Na berkata...

salam aidiladha juga nur. :)

Ctie Anis Nisa berkata...

Salam Aidil Adha untuk nur juga... :)

izan mama mia berkata...

salam aidiladhar nur

Seroja Tiara berkata...

selamat hari raya aidiladha juga dri kak as yer:)

nik ros berkata...

Selamat Hari Raya Aidiladha :)

Sue-Rya Qistina berkata...

salam aidiladha :)

LYAfrina berkata...

salam aidiladha nur...

Yana Libra berkata...

selamat hari raya cik nur~ :)

Herman Bagus berkata...

Hermanbagus juga mengucapkan Salam Aidil Adha 1433H dari Indonesia Teman.. :)

caliph shuriken berkata...

salam aidiladha, nur ^^

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Happy Eid Adha, Nur!Semoga berbahagia nanti ye..:)

aku HaniAsyira berkata...

selamat hari raya aidiladha cik nur untuk kesekelian kali nya.. =)

zera eira berkata...

wahh, selamat hari raya aidiladha tuan blog comel! :)

Irna ahmad berkata...

Selamat Eid Adha. Semoga aidiladha kali ni memberi erti dan makna! Terbang dari sabahan hehe :')

boni kacak berkata...

selamat hari raya aidiladha awak. hehe. jangan makan daging banyak2 tau.. nanti demuk.ehehe

Eiqa Almond berkata...

Hehhee Boleh buat pengumuman dalam tv nie.. Selamat Hari Raya Aidiladha jugak kawannn.! :D

Eca Dwinky Asha berkata...

selamat hari raya cik nur.. :)

etuza berkata...

selamat hari raya haji ya cik nur

elyna mirsada berkata...

slm aidiladha nur..^__^

-meeSUPERGIRL- berkata...

salam aidil adha :)

Deq's Qienz berkata...

Slmt hr raya ke2 cik nur..ati2 d jalanan walau dmn anda brada.hihi

Mieya Atiera berkata...

Salam aidiladha Cik Nur

Hans berkata...

selamat hari raya aidiladha :-)

Tihara berkata...

as salam nur,

salam hari raya aidil adha :)

Sue PeLik berkata...

selamat hari raya! maaf zahir batin jugak cik nur.

psstt cik nur nak pesan jaga2 kalau mandi kat batu hampar taiping tuh!anak pengendam.

Cinta Misteri berkata...

Salam Aidil Adha...

Si Matatajam berkata...

Jenguk2 Nur di hari raya..mana kuih raya ni..hi hi...

dya bunga berkata...

salam aidiladha..

IntaNBerliaN berkata...

salam aidiladha gak utk nur...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

salam aidiladha untuk nur n keluarga juga

wan nurul hezrina berkata...

nurulpun tak sempat wat entri raya kurban nie sbb emergency raya kat sepital=)

Miss BaNu berkata...

salam aidiladha cik nur sorry lmbt ucap terbusy skit skrg ni..

shuhadaothman berkata...

salam aidiladha nur. maaf zahir batin :)

9n0L4 berkata...

slmt hari raye cik nurrrrrrr. hehe. lmbt bebenor dh wish ni. org dah abih raye. :)

Cik Aini berkata...

Nur..
boleh ucap lagi x?
wpun kita x raya sebulan tp bleh lg kan...selamat hari raya aidiladha Nur..mohom maaf atas segalanya kalo ada terkasar bahasa selama ni ekk.. :)