Jumaat, 5 Oktober 2012

Home » .:: Terima Kaseh Waniey..! ::.

.:: Terima Kaseh Waniey..! ::.







Salam Jumaat semua..!

Harap semua dalam keadaan sihat sentiasa HendakNYA..!

Kalau sebelum ni, aku tengok ramai ahli keluarga GSF keluarkan entry mengenai cenderahati dari Ibu Qalief.

Dan semalam, balik-balik kerja tak sangka aku juga dapat seperti mana diorang dapat..!
Terharu betullah..!

Dalam keadaan kesihatan Qalief kurang sihat pun Waniey sempat lagi buat semua ni.

Bukan saja brooch tau aku dapat, 
Siap dapat hadiah hari jadi lagi ni..!

Memang betul-betul terharu tau.
Susah payah je Waniey buat semua ni.

Oh ya..! untuk pengetahuan kalian yang baru mengenali Waniey, 
Baru-baru ini putera kesayangan Waniey dan pasangannya jatuh sakit.

Dan sekarang alhamdulillah, keadaan anakda putera Waniey dalam keadaan baik.
Jadi sama-samlah kita doakan moga Qalief cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala.

Rindu nak tengok Qalief main kereta gerak dekat mall tu.
Rindu nak tengok senyuman sweet Qalief..

Moga ALLAH sentiasa lindungi Qalief..Amin..!

Apapun, buat Waniey, terima kaseh banyak-banyak.
Nur suka tau beg merah tu..!
Dan buat beg simpan syiling dah...Heeee....! 

Waniey...Terima kaseh sekali lagi...!



Kata Hati : 
Pasal jatuh hati dengan orang Pulau Langkawi tu kan, Aku gurau senda je lah..! heeee...!
Tapi ada orang Langkawi nak tolong carikan... 
Acaner tu...? <---- Ya ampun..gediknya...! hahahaha..
.

36 ulasan:

Chic Na berkata...

err GFS?? hehe.. cik na pun belum buat entri lagi. huhu..

mesti kak M nak tolong carikan eh? jangan lupa utk cik na satu nur. <-- double gedik. haha..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Wahhhh...bestnyerrr dpt gift..:-)

are_lin@yu berkata...

wahhh cantiknya!!!jeles tau..hihihi..tahniah nur ;-)

Arina Shamsul berkata...

Wah bestnya ..ramai GSF dapat brooch dari waniay kan :)

nanieybarnieylurviey berkata...

Syukur bile Qalief da mkin ok. :) Harapnye Sis Waniey dpt blik senyuman yg dirinduinye itu :)

dya bunga berkata...

moga allah sentiasa lindungi qalief..

p/s : sukalah tu..haha

Masz Sidek berkata...

cantik... alhamdulillah semoga kesihatan qhalif semakin baik...

kinara kinatara berkata...

wah cantik2...

Mieya Atiera berkata...

Comelnya brooch tu. beg duit tu pon sama, warna merah menyala lagi.

Yana Libra berkata...

Saya pun baru dapat cik nur brooch tu..hehe..

moga qalief cepat sihat~


p/s:apa salahnya kalau ade org nak tolong carikan..huhu~~

aku HaniAsyira berkata...

waduh2.. semuanya dpt ye brooch tuh.. cantik..

kalau dgn org langkwai pun boleh.. tp kenduri mesti kat tepeng ei.. senang nak g.. ekeke

Mrs Velentine berkata...

wah cik nur pun dpt juga lah

Ctie Anis Nisa berkata...

berkenan org langkawi ye nur..hihi..:p

::CIK LYNN:: berkata...

murah rezeki nur :)

zera eira berkata...

best nyaa dapat gift! :)

izan mama mia berkata...

nur pun dapat juga !!..baiknya hati waniey...

Deqla manjew berkata...

wahhh purple.. deqla dpt kaler oyen + cekelat...hihi...bestnye cik nur dan ai dpt hadiah besday jugak.. tahniah..

Eca Dwinky Asha berkata...

bestnya dpt hadiah :)

lelamaisara berkata...

alahai...baik kan waniey...akak pon terharu dapat hadiah dari waniey tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dah sampai yer nur..alhamdulillah..sama2 yer...ekceli xsusah pun la nur hadiah tu wani dh prepare semua dr awal lg cuma xsempat pos lps tu pulak kan qalief warded jd skang ni bru sempat pos hehee...

thanks yer nur atas doa utk qalief :)

ros_reeza berkata...

bestnya dapat hadiah 2 in 1 ye :)

wan nurul hezrina berkata...

alhamdulillah dah elok yer si qhalief yang cumil.lega dengar kalau tak kitapun risau..oklah tuh tadi deqla dapat n adalagi dapat..bleh wat pakai ngan shawl=)

~Cik Sweety~ berkata...

aduhhh..jelesnyaaa.. sana sini en3 sal brooch segala.. huhh.. tak aci.. hhehehe

BERT berkata...

vavava bestnye dpt adiah dr waniey hihi.. thniah nur.. moga pershbtn kekal abadi :))

HannaNana Swift berkata...

alaaa..comel nye beg tu..huhu, aminn..semoga keluarga sihat2 shaja.. :)

CintaZulaikha berkata...

uit, ramai gak yg buat entri psl nih...bestnya dpt gift..

hainom OKje berkata...

Seronoknya dapat hadiah....budi yg baik akan dikenang sampai bila-bila kan...

fizafantagirO berkata...

Salam Nur , sihat ke? lama tak singgah sini , sejak2 ofis block blogspot ni :(
cantik brooch tuh :)

IntaNBerliaN berkata...

bestnya nur dapat hadiah berganda :-)

moga qalief akn kmbali sembuh spti sediakala.. kmbali aktif...

Si Matatajam berkata...

Baik hati wanieys tu kan...moga Allah sentiasa lindungi Qalief Dan semua GSFians serta keluarga mereka..

Tieah Madian berkata...

Wah bestnya dapat cenderahati. Huhu.

*Moga sihatlah anak si Waniey tu ek.

Suara Hati berkata...

aminn ..

fieda berkata...

ramai betul ye kawan2 dpt hadiah dari waniey ni..

boni kacak berkata...

wah...dapat hadiah beg merah..bestnya...hehehe

Cik Aini berkata...

ececece
apasal dpt sama mcm ai..alah br nk feling2 perasan srg2 tau.hahaha

shuhadaothman berkata...

shu pon da dpt. tp x post entry lagi. hehe. comel kan brooch kak waniey tu ^^

# ehem..tcapai la impian cik nur nk dok lgkawi camni. hehehe ;D