Khamis, 11 Oktober 2012

Home » » .:: Unwell ::.

.:: Unwell ::.



Sumber : Google


Cuba gagahkan diri untuk menaip entry.
Walaupun penatnya seolah baru saja habis larian 100meter.

Setahu aku, aku tidak ada lelah, asma atau apa saja penyakit seangkatan dengannya.

Tapi entah kenapa, teruk juga batuk kali ni.
Al-maklumlah, lama dah rasanya tak dapat batuk macam ni.
Bila kena, batuk sampai  termengah-mengah aku di buatnya.

Paling binasa badan bila batuk di selangi dengan muntah.
Habis segala isi perut, makanya air sajalah yang keluar.

Ya..! penat…aku cukup penat.
Hari ni saja dah 2 kali aku memengsankan diri #tidur.

Bila tersedar berharap jugalah perit yg di tanggung ini cumalah mimpi.
Tapi tidak…ianya masih realiti.

Sambil menaip entry ini, aku tidak henti-henti berdoa
Agar hari kita esok, lebih baik daripada hari ini.
InsyaALLAH….!


P/S : Wordless Wednesday semalam, aku bukan diet ye..tapi ianya tanda awal bila nikmat selera makan di tarik Malaikat... #subhanaALLAH…



Kata Hati : Suara makin hilang…!
.

36 ulasan:

Mrs Velentine berkata...

semoga cepat sembuh

YanaHime berkata...

Take care...rajin2 mkn ubat ye...semoga cepat sembuh

Yana Libra berkata...

cik nur, banyakkan minum air masak!

moga cepat sihat kembali..

wan nurul hezrina berkata...

nur jaga diri taw..skangnie kan akak tgk cuaca kotorlah.berjerebu kalau kat sinilah..get well soon k yunk

kinara kinatara berkata...

moga cepat sembuh cik nur:)

are_lin@yu berkata...

nur demam ya?jgn lpa mkn ubat ya..ptt dh xnppk nur kt fb..huhu..take care dear..yg pnting jgn ponteng mkn ubt tau ;-)

AyueJean berkata...

Musim dah Nur....
banyakkan minum air masak....
Take care oka... =D

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

la sian nur..napa asyik xsihat jer skang ni..dh check doc blom..jgn lupa mam ubat tau..moga nur cpt sembuh yer..tc dear

hazwan hairy berkata...

smga cept smbuh noh...owh yea ke ingtkan diet..haha

CikNana berkata...

cik nur,sorry kalau saya ada trsalah komen pula pasal wordless wednesday semalam..mintak maaf kalau cik nur terasa..:(

Deqla manjew berkata...

deqla baru je sembuh...skng nur pulak..haihh.. kite ni sama2 antibody x kuat kan..cpt sgt sakit..get well soon k..

Ctie Anis Nisa berkata...

banyakkan minum air suam nur..nisa bru je baik batuk ni..hargai sangat2 nikmat sihat..jage diri nur,semoga cepat sihat ye.. :)

Chic Na berkata...

pegi klinik ambik antiobiotik & MC. kena banyak rehat tau. jgn lupa aiskrim vanilla. :)

get well soon nur.

dya bunga berkata...

cik nur jage diri tau!!!!! dh sihat bru berblog k..

nanieybarnieylurviey berkata...

semoga Nur cpt sembuh.. musim batuk skang ni.. sana sini org batuk..

Mieya Atiera berkata...

Semoga cepat sembuh Cik Nur.

Errah berkata...

nur..kita senasib...sakitnya bila batuk ni..smpai ke kepala pun sakit kan...

boni kacak berkata...

pergilah klinik..check.dapatkan ubat.nanti makin melarat batuk tu

aku HaniAsyira berkata...

sy doakan cik nur sihat taw.. batuk memang macam tu.. rasa macam sakit dada je kan.. banyakkan minum air masak banyak2 taw..

nikmat makan kalau ditarik memang seksa.. mknlah sesuap dua ei

Aine Ainun berkata...

Nur...
tu tandanya nk bagi Nur rehat...

take care, semoga cepat sembuh ye=))
Makn obat,,,

Sue PeLik berkata...

rehat banyak2 yer cik nur! :)

jaakechik berkata...

semoga cepat sembuh ya cik nur.... jgn lupa minum madu+limau nipis utk hilangkan batuk...org2 tua ckp mujarab...heee...

BERT berkata...

banayk minum air masak ye nur.. kuatkan semangat.. setiap penyakit ada ubatnya.. bila sakit dosa kecil pun terhapus... pegi klinik keh hehe

Masz Sidek berkata...

sabar ye nur.. bykkan rehat...
dan semoga nur cepat sembuh..

Nyue berkata...

cik nur syg..maafkan adinda lama xBW kat blog kekanda ni...huhuhu....
oic...cuaca skang tu cpt jth sakit...so mkn ubat jgn malas..bru cepat sihat....

aReLaN berkata...

lebih kurang la kita.saya pon kurang sihat dah ni asyik kena hujan je tiap kali balik keje.wuuuu

Cik Aini berkata...

moga cpt2 sembuh ye Nur :)
jg kesihatan,byk minum air hokayy..

nti dah sembuh boleh cari Grill chicken chop ;)

9n0L4 berkata...

patutlah tak nmpk cik nur kat pm FB seminggu ni. huhu. selalu ehhh cik nur saket. antibodi tak kuat agknye. get well soon ya. :)

::CIK LYNN:: berkata...

take care nur...cepat2 sembuh...

IntaNBerliaN berkata...

semoga nur cepat sembuh.. mmg xselesa bila batukkan.. ank buat kerja pun susah...

Pecinta pink^^ berkata...

nur..semoga cepat sembuh ye..akma pun lately asyik xsihat jugak..hmm

Si Matatajam berkata...

Apa habaq hari ni Nur? Dah ok ka?

wan nurul hezrina berkata...

nurul minggu lepas kena selesma..perit idung n tekak

lelamaisara berkata...

macam alesya..kalu batuk ngan muntah sekali....moga cepat sembuh NUR...

shuhadaothman berkata...

get well soon nur :)

QasehnyaRania berkata...

HARAP CIKNUR SIHAT LA YE

:)