Ahad, 28 Oktober 2012

Home » , , » Mendua By Astrid | Lirik

Mendua By Astrid | Lirik






Mendua By Astrid


Ku tak habis fikir kurangku dimana
kau tegar melepaskan aku
jauh ku menatap namun terlalu jauh
imajinasiku terberai

terdiam aku beku tanpamu
dimanakah letak hatimu

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

ku tak habis fikir kurangku dimana
kau tegar melepaskan aku
jauh ku menatap namun terlalu jauh
imajinasiku terberai

terdiam aku beku tanpamu
dimanakah letak hatimu

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

kau putuskan tuk mendua
dengan dia di belakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir, jadi cinta terakhir


Luahan Hati : "Padahal ku pilih kamu jadi cinta sejati dan cinta terakhir" Jelas kita tidak dapat melawan takdir bukan..? Tapi kenapa kamu sanggup menduakan sebuah jalinan yang kita bina selama ini..? Apa salahku, kurangku...? Tidak bolehkah, kamu jujur dengan aku....


Kata Hati : Terkilan, kerana kamu tidak jujur dengan aku...!

.

25 ulasan:

Si Matatajam berkata...

Memang sedih kalau ada yg tak jujur ngan kita.. Sabaq ye Nur..

etuza berkata...

hai cik nur...kata2 indah. semoga cik nur mendapat kekasih yang benar2 ikhlas kat nur ya..

boni kacak berkata...

sabar ye awk..semua tu adalah dugaan untuk awak...

Herman Bagus berkata...

wah lagu lama ini sob, akan tetapi lagunya tetep enak dan bagus

Mieya Atiera berkata...

Mieya pon suka dengar lagu nie.

Cik Yaya berkata...

amboi..tgh frust ke ape ni cik nur..?
huuu relax..chill je ok ^,^

YanaHime berkata...

mcm putus cinta je? ~winkwink~

kinara kinatara berkata...

suka lagu2 astrid..:)

suara dia best..x sangka kina dia endon

Ghani berkata...

suka lagu indonesia juga yaa..

Chic Na berkata...

sedih kot lagu ni. cik na suka lagu yg lg satu tu tp xtaw tajuk. huhu..

let it be ok. :)

caliph shuriken berkata...

sabar yer, kecian dh jadi kes mentiga...

Arina Shamsul berkata...

dik kak nak tido jap..terbuai2 lak dengar lagu ni..hehehe.

Mrs Velentine berkata...

akak suka lagu ni

Deqla manjew berkata...

sedih, pedih! sgt2!! deqla penah rasa apa yg nur rasa ni dulu...sabar byk2 k..sebnrnya nur x rugi apa..mgkn dia bkn yg terbaik buat nur!

dya bunga berkata...

sabar ye cik nur

Cik Siti berkata...

best lirik dia...

Karukord Jagau's berkata...

ngantoknyaa dengaq lagu nih...hehehee

IntaNBerliaN berkata...

kcewa kan bila xjujur..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

org xjujur dgn kita mmg sedih sangat..sabar bebanyak yer nur

wan nurul hezrina berkata...

nur ada hikmah2..sbb yang baik2 semua dtg dr Allah..rugi dia tak juju sbb insyaallah nur akan jumpa yang jujur..dah terang2 dia tak jujur so alhamdulillah nur dijauhkan dengan org yang tak jujur..sbb Allah tuh yang maha hebat dia akan temukan nur dengan insan yang lebih baik

Miss BaNu berkata...

suke juga dgn lagu ni..sabar ye nur

9n0L4 berkata...

ade lagi yg terbaik buat cik nur. insha Allah. jgn di kenang brg yg lepas. ;)

shuhadaothman berkata...

lagu dy best2! layan jugak :)

Cik Aini berkata...

sabar ye Nur ku syg..ececece
xpe2..kumbang bkn sekor tp beribu ekor Nur..nti kita pilih yg lain..hehehe

psst! ada hikmah di sebaliknya Nur..sekurangnya Allah dh tunjukkan kpd kita sblm kita melangkah ke alam yg baru..alam perkahwinan kan..biar sakit skrg dr sakit kemudian hari..

**cikgu x sempat nk g bg motivasi nih kat Nur.hahahaha tggu tau :)

nini berkata...

ada yang lagi baik untuk nur....jangan risau k....=D