Rabu, 24 Oktober 2012

Home » , » .:: Pemilik Hati - Armada ::.

.:: Pemilik Hati - Armada ::.







PEMILIK HATI


Lihat ku disini
Kau buat ku menangis
Tak ingin menyerah
Tapi tak menyerah
Mencoba lupakan
Tapi ku bertahan

Kau terindah kan selalu terindah
Aku bisa apa tuk memilikimu
Kau terindah kan selalu terindah
Harus bagaimana ku mengungkapkannya
Kau pemilik hatiku

Mungkin lewat mimpi
Ku bisa tuk memberi
Ku ingin bahagia
Tapi tak bahagia
Ku ingin dicinta
Tapi tak dicinta

Kau pemilik hatiku
Kau pemilik hatiku
Kau pemilik hatiku


Nota Hati : 
Di bait lirik mencuba lupakan, tapi ku bertahan. Itulah yang aku cuba lakukan selama ini. Tapi aku tidak mampu. Kerana kamu begitu indah di hatiku. Kamu pencuri yang telah mencuri hatiku. Tapi siapalah aku di hatimu. Aku berharap moga cintai kamu, tapi itu mustahil akan berlaku bukan..! Walaupun hingga kini kamu pemilik hatiku, dalam masa yang sama aku sedang cuba hapuskan rasa ini terhadap kamu...! 


Kata Hati : Sedang belajar sesuatu demi masa depan sendiri...!

.

33 ulasan:

aku HaniAsyira berkata...

nota hati dgn kata hati mana ei nak jwb dulu ni..

nota hati:: dgr lagu coba bertahan lah cik nur.. huuu.. biarkan je.. biar terhapus sendiri.. kalau cuba makin susah jadinya..

kata hati::nak belajar pe.. nak ikut.. ekeke..

Che Rosliza Che mat berkata...

sedapnya jugak liriknya ada maksud yg mendalam...

Deru Ombak berkata...

Aku mencari-cari di mana rindu..
Rupanya kau telah lebih dulu mencuri dariku.. Huhu

Bait bait cinta masa muda2.. Lalala

Aine Ainun berkata...

Wah nur lagu mlm2 ni;)...
Dr lagu mcm cuba nk lupakan some1, yeke?
Satu hri nanti mst ble lupa punye..
Sy penah rasa mcmtu..

Chic Na berkata...

layan blues ye. :)

etuza berkata...

Wah hati cik nur telah dimiliki hehehe..gurau ja ya.

Si Matatajam berkata...

Siapalah yg bertuah dapat memiliki hati Nur..

boni kacak berkata...

jika melupakan seseorang itu adalah jalan yang terbaik untuk kita, lupakan je.. buka buku dan kamus baru :)

kinara kinatara berkata...

kengkadang cinta memerlukan satu pengorbanan:)


insyaallah sesuatu yang inda akan muncul di akhirnya:)

munir ardi berkata...

lagu ini punya lirik yang indah sangat, eh iya makaseh sudah singgah di blog I , Salam Ziarah

Deqla manjew berkata...

lagu ni camne erk? x penah dgr lagi kot rasanya..huhu...dear, sedeh pulak baca nota hati tu..sabar byk2 yer..kalo mmg dia jodoh nur, pasti xkan ke mana...senyum banyakk...:) :) :) :) :) :)

Mrs Velentine berkata...

best lagu ni

dya bunga berkata...

siapa kah itu??hihi

lelamaisara berkata...

la ala laaaaa...berjiwa2 kejap ea Nur...

Deq's Qienz berkata...

cik nur cipta sendiri ke??pndy la..slmt hr raya :)

ieedaz @ mama_isha berkata...

amboi feeling nmpk..ehhe

salam aidil adha buat Cik Nur yer..:)

Arina Shamsul berkata...

la~la~la~la~la~...

izan mama mia berkata...

Dia sebenarnya,..telah lama jadi pemilik hatiku..Dia..Allah pemiliknya...

Cik Aini berkata...

caiyok..caiyok...
usaha tangga kjyaan..wpun perit & susah tp pasti akan berjaya.itu pasti Nur :)

psst!ai ada cara nk lupakan seseorg..nk ai turun kan ilmu x?hahahaha

salam aidiladha Nur..
hepi2 sokmo tau :)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

wahhh...Nur...romantiss gitew...:)

Encik H berkata...

pernah dengar lagu 6ixth Sense - Pemilik Hati tak? lagu tu pun best gak tau..H suggest ni..hehehe

Sue PeLik berkata...

huhuhuhu mendalam sungguh! :)

Cinta Misteri berkata...

mendayu terbuai dalam rindu lah lagu nie...hurmmmmmm...

Cik Nur berkata...

@aku HaniAsyira Nur sentiasa cuba untuk bertahan.. :)

nak ikut ye..jom2.. :)

Cik Nur berkata...

Thx @boni kacak

Cik Nur berkata...

@Cik Aini akan ku tuntut darimu..heeee.. :)

Cik Nur berkata...

@Encik H dah dengar..! best jugak..!

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

best gak ni..tapi siapakah itu?hihihihi

wan nurul hezrina berkata...

sedapker lagunie nur?nak try dengar

Miss BaNu berkata...

x pasti laa pernah dgt ke x lagu ni

9n0L4 berkata...

Allah knows the best cik nur. fighting! ;)

fieda berkata...

wah...jiwang..

nanieybarnieylurviey berkata...

sama2 kite belajar untuk masa depan :)
ARMADA? first time dgr..