Rabu, 3 Oktober 2012

Home » » .:: Wordless Wednesday #26 ::.

.:: Wordless Wednesday #26 ::.





Kata Hati :
Terjumpa gambar ni dan tiba-tiba terhinginnn..!
Kecur liur dibuatnya tauu...!

.

41 ulasan:

BERT berkata...

best ke nur? tak penah try lagi gula2 ni hehe

Mieya Atiera berkata...

Kebetulan, mieya baru je lepas makan gula-gula nie. Nak? hehe

dya bunga berkata...

jom kita pergi beli gula2..hihi

Ctie Anis Nisa berkata...

sedap3...:D

Sue PeLik berkata...

huhuhuhu. selamat pagi!!!! cepat2 pergi cari tak baik mengidam lama2 nanti huhuhuhu

whitecappuccino berkata...

dah rasa masam2 dlm mulut akak ni...

nanieybarnieylurviey berkata...

terasa masam2.. *kerut2muka..

P/S: entri tu pasal web security. skang byk hackers. Exabytes mtk tlg share. tu yg share :)

are_lin@yu berkata...

hihi teringin jgk..hehe

izan mama mia berkata...

gula-gula ni masam sikit kan...

cik nana berkata...

ouchh terasa masam2 nye tu haaa.

aku HaniAsyira berkata...

masam2 dan sedap...

Deqla manjew berkata...

masam sgt ni kan..tp lama2 manis.. :)

Chic Na berkata...

err masammmmm.. huhu..

aiN NaJwa berkata...

Sedap giler kowt..!!~ Suke sgt..=)

Si Matatajam berkata...

Dah lama tak makan sweets...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

klu mkn coklat tu muka mesti bekerut-kerut sementara nk habis masam dia hahaha

~Cik Sweety~ berkata...

sweety baru mkn tadi..masammmm..pastu manis balikk..hehhehe

ayut berkata...

pernah mkn..sdap2x..lame dh xbeli :)

etuza berkata...

Cik Nur memang setia fengan RABU entry no said...nice!

Fiza Suhaimi berkata...

fiza pun dah kecip air liur ni ciknur.. dah terasa masam atas lidah.. heheh.. :D

hazanis berkata...

nak gula2..:P

Che Rosliza Che mat berkata...

kikiki....meman kecur air liur di buatnya....

KhaiRin : anies berkata...

ubat mengantuk

unsecretostory berkata...

Aten suka perasa epal . Hijau tue :D

fieda berkata...

kak fieda tak boleh mkn gula2 ni..masam sgt..eii..

wawa abdullah berkata...

huhu..rsenye dh lama tak makan sour ni.. dulu kalau mkn..berkerut2 kening..hehe

jaakechik berkata...

jaa pon suka ni. tgk pic cik nur letak nie, terus kuar liur...haha.... betul2 teringin laa... tetiba terasa jer masam2 dia tu...

caliph shuriken berkata...

pnah makan gula2 ni dulu ^^

IntaNBerliaN berkata...

tiba2 akak dpt rasa kemasaman dia.. hihii tp lps tu dah sedap.. :-)

Karukord Jagau's berkata...

Aiyaaa....masam2 manis ni :))

boni kacak berkata...

masamkan tu? tak gamak nak rasa..hehehe

wan nurul hezrina berkata...

terus kecur ayak liuq bukan apa sbb mengenangkan kemasamannyer..huh

shuhadaothman berkata...

sepet2 mata makan cekelat ni. dulu time kecik suka la. hihi

Faizol Dee berkata...

dlu suka gak coklat nih..

::CIK LYNN:: berkata...

tgk pic pn dah kecur air liur,,hehe

Errah berkata...

eii...mmg kecuq sgt ayaq liuq nih

Cik Aini berkata...

hihihi
ms studi suka mkn sbb x ngantuk..skrg pun mkn jugak kalo ada meeting sbb dh cnfirm ngantuk kan.
hahaha pastu mau tau lah ms mkn tu mcm2 mimik muka jadik..hahaha

Arina Shamsul berkata...

hehehe,kak pun suka gula2 ni dik..mula2 tu masam giler abis masam baru timbul manis :)

macam ada maksud tersirat je gula2 tu kan?hehehe.

Yana Libra berkata...

tengok aje pun dah kecur air liur..huhu~

ros_reeza berkata...

feveret Ros ni :) suka perisa anggur dan epal :)

9n0L4 berkata...

huhu, lame tak jumpe gule gule ni. puas nak menahan masam nye tu. ;)