Jumaat, 1 Jun 2012

Home » » .:: Sebak..! ::.

.:: Sebak..! ::.




Sebak...!
Hanya itu saja yang sedang menguasai perasaan aku.

Entah..!
Memang tiada kata-kata zahir yang boleh menterjemahkan perasaan aku ketika ini.

Cuma yang aku perlu tahu adalah belajar melepas ianya pergi dengan rela hati....!


Kata Hati : Berdebar tunggu pukul 5.


.

36 ulasan:

aku HaniAsyira berkata...

cantik tangan.. keh..keh..keh

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

CIk Nur nak nikah yer... :)
Tahniah dari teman... And Selamat Pengantin Baru, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat, aminnnn!

cincin permata berkata...

ha , ni nikah ke tunang ? ape2 pon tahniah ye .

Anis Nisa berkata...

uik.. Nur?huhu..

Dieyna berkata...

siapa yang nak kahwin tu?? Kawan baik or kakak kesayangan hehe

Nyue berkata...

Kenapa cik nur??
ce cite kat nyue...

Yana Libra berkata...

sape yg nak nikah tu cik nur???

are_lin@yu berkata...

lmbt load ayu xlh tgk pic tu..huhu..sabar yer cik nur ;-)
mudah2an semua ok;-)

wan nurul hezrina berkata...

eeehh inai?nak tunangke nikah?selamat ek=)tumpang gembira..alhamdulillah=)

Chic Na berkata...

apekah semua ni? haha.. nur kembali. skjp ada skjp xde. mcm chipsmore lak. :)

Ayuni berkata...

naper nie, tunang ke kawin?

AyueJean berkata...

Kenapa cik nur??
Apapun bersabar ok.....

lelamaisara berkata...

tangan cik Nur ke tu...:)

Tahniah...

::CIK LYNN:: berkata...

sapa yg kwin ni cik nur? kakak eh?

Masha Meisters berkata...

alahai...milik siapakah jari ini??? hihi

@ deqla manjew berkata...

alahaiii... nape sebak2 pulak ni nur??? tgn sapekah itu???

Ummi Iman berkata...

Misteri sungguh ;) Agak2nya cik nur sedang meniti alam baru ke?

dyabunga berkata...

cik nur nak kawin dah ke?? tahniah..:D

Cik Aini Lavender's berkata...

ala ciknur ni surprise byk sgt lah..
ciknur tunang eh?tp pakai inai mcm kawin la plak?
erkk..kalo tgk ayat tu plak mcm sedih nk lpskan org yg rapat ngn ciknur kawin eh?
eh byknya teki teki dlm pala ai ciknur...bgtau lah,plisssss.....

Sally Yatiey berkata...

Cik Nur nak kawen? Tahniah ^_^

~Sweet Honesty~ berkata...

wehh..cik nur nak nikah keee??? ohh diam2 erkk.. sobsobbb

Aine Ainun berkata...

wah......

Nur punya majlis ke??
se,moga segala urusan Nur dipermudahkan Allah ye=)))

etuza berkata...

Cik Nur ..suspen ja pic tu, kawan ke yg nikah? tahniah ya

ecadwinkyasha berkata...

cik nur xnak jmpt eca ke majlis ne?.sedihnya....

dayah SnoW Heuka berkata...

wahh da na nikah ke?? :)

Deq's Qienz berkata...

sabaq yerr..setiap kejadian pasti ada hikmahnya..


salam kenal dr mama qhayra..link anda di bloglist saya :)

izan mama mia berkata...

tangan siapa tu...kenapa ni cik nur??

Arina Shamsul berkata...

dik jari jemari siapa yang berinai ni dik...


jangan cuba2 kata ini jari kamu dik,sebab tiada pun ko jemput kakak ke majlis kawin ko dik..


uwwwwwwaaaaaa..cik nur nak kawin ke ni?suspen tol la..huhu

Arina Shamsul berkata...

dik..cepat2 baca entri ini dan komen ye dear..

http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/05/penguguran-akan-dilakukan-jika.html

take care :)

Wanieys berkata...

cantik inai....
salam perkenalan dr wani follower ke 1318

Masz Sidek berkata...

tangan siapa ni nur??? tangan nur ke???

Che Rosliza Che mat berkata...

Tebalnya ina...cantik lukisan inai tue...

9n0L4 berkata...

terjawab sudah teka teki. ;)

Solehah Shamsuddin berkata...

muahaha.kelakar jugak bce entry ni.rupenye ramai anggap cik nur akan kwin.hehe

wan nurul hezrina berkata...

nur aminkan jerlah kalau ada yang kata nur kawin2 moga2 btul2.hehe

lawalah ukiran bunga kat tgn2.pekat inainya?

Cik Nur berkata...

@wan nurul hezrina betul tu.. Ameennn...!
moga suatu hari nanti. :)

maaf semua, buat kalian berteka teki.. :)