Jumaat, 30 November 2012

Home » , , » Kegarisan Baru.....

Kegarisan Baru.....





Hei kamu...! Pemilik Hati ku. Walaupun kamu telah Mendua kan aku. Aku tetap terus merayu padamu agar kamu Buka Hatimu untuk ku. Ini kerana aku ingin terus Untuk Mecintaimu sekali gus Kuingin Setia walaupun kamu langsung tidak Hargai Aku seperti mana aku menghargai aku. Dan sedarkah kamu, kerana kamu Aku Yang Tersakiti dan terus disakiti. Sekarang aku sudah tidak sanggup lagi….Jadi kita Harus Terpisah. Maka, Bebaskan Diriku selama-lamanya… Dan tolonglah hentikan Sandiwara Cinta ini.


Luahan Hati : Lupakan..lupakan..lupakan.....Mulakan kegarisan baru.......!


Kata Hati : Tulisan yang di BOLD MERAH dan di BESARkan adalah lagu yang seakan terkena dengan aku..!
.

35 ulasan:

Ctie Anis Nisa berkata...

mulakan hidup baru,lupakan semua yg menyakitkan...nisa juga sdg berusaha melupakan semua yg menyakitkan..huuu...

nanieybarnieylurviey berkata...

ble smbung2 jdi mcm satu nukilan yg sgt woww.. xthu nk ckp mcm mne..

life must go on.. mulakan garisan yg baru.. :) :) nur boleh!!!!

Mrs Velentine berkata...

kenapa ni cik nur

Dak Fisha berkata...

cantik gambar ni :)

Miz Tia berkata...

kaya lagu ya .. gede gede tulisannya kak lagi galau apa gimana :D

semangat ya.

Cinta Misteri berkata...

Alaa nur. Sabar yep

izan mama mia berkata...

jom mula langkah baru ciknur....lupakan yg lalu

Eca Dwinky Asha berkata...

sama je lagu kita ye cik nur :)

Busyra Bt Takiyudin berkata...

hehe.. garisan baru.. nice!

aku HaniAsyira berkata...

tulah perasan jugak tajuk lagu yg merah tu..

banyak sgt lagu yang sama cik nur.. tak terhitung..

Jna marcello berkata...

setiap manusia akn meronta2 seperti ayat2 yang kamu share ni...SEMUA INGIN KAN KEBAHGIAN BUKAN?

#cantik nye awan dalam pix tu ;))

Chic Na berkata...

oh ok.. now faham. kreatif sungguh kamu ya nur. kekeke.. nice. :)

Kakizan Omar berkata...

lupakan..lupakan..lupakan..
kerana lebih baik kita menyerahkan hati, jiwa, raga dan seluruh hidup kita pada yang sentiasa bersama kita sama ada susah senang sedih suka .. Allah SWT.. Dialah segalaNya...

boni kacak berkata...

takpe awak.. buka buku baru.. dah, cintailah orang yang mencintai kita.. itu yang terbaik :)

Herman Bagus berkata...

Malam cik nur :)

Dayana Bahar berkata...

Dah agak dah.. Nur. ingat satu perkara.. Allah dah menyediakan yang terbaik untuk NUR.. dan insan itu mungkin bukan dia...

Encik H berkata...

Owhh..ingatkan Cik Nur rakam album baru..hehehe

Solehah Shamsuddin berkata...

Segera lupakannya, Cik Nur...

Si Matatajam berkata...

Sabaq bebanyak Nur..ada yg lebih baik untukmu nanti..

Arina Shamsul berkata...

ya bebaskan! bebaskan! bebaskan!

siap2 dik, pagi besok kita buat sepanduk.buat moggok kat orang tu..hahahaha.

akuamir berkata...

1st love lah tuu, ^_^

::CIK LYNN:: berkata...

alahai...napa ni nur?

Tihara berkata...

as salam

cantiknya gambar..ske tengok org snap gambar2 macam ni:)

jaakechik berkata...

sabar cik nur..sabar... tabahkan hati...

9n0L4 berkata...

huhuhu. cik nur, skrg tajuk lagu pulak ehhh. sblm ni penuh dgn lirik lagu. hee.

Cik Aini berkata...

ok2.nice..

so,as of now jom mulakan..
kegarisan baru!
kegarisaa....
sedia....
mula......
hope kita jumpa jlnnya yg hepi ending :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Nur kenapa ni

whitecappuccino berkata...

kreatif! mulakan yg baru lupakn yg lalu

Karukord Jagau's berkata...

itu puisi ka syair :D

IntaNBerliaN berkata...

lupakan ye nur.. mulakan hidup baru... masih ramai lg yg hargai nur...

Deqla manjew berkata...

x payah nk merayu sgt la nur.. tutup buku lama buka buku baru k.. :)

syiela berkata...

bebaskan.. bebaskan dari belenggu itu..

mulakan yang baru.. apapun take care ye

dya bunga berkata...

buka buku baru lah,,lupakan yg lama cri yg baru.:D

ayut berkata...

aik cik nur..mengapakah?len bnor bnyi ye...

wan nurul hezrina berkata...

sedar tak sedar masa mmg berlalu dengan pantasnya..