Khamis, 28 Jun 2012

Home » » .:: Berkurun....! ::.

.:: Berkurun....! ::.




3 angka je lagi pun.

Tapi menunggu macam 30 angka..!

Kata Hati: Vengangnya...!

.

23 ulasan:

Rohani Hashim berkata...

kat TM ker? uishhh kaunter sikit kah?

Nyue berkata...

sabar la cik nur...tenang erk?...senyummm.....

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

uhu...mengapa jd gtu erk?adakh kerana kelembapan mereka bertugas atau trpksa hndle cstmers yg sgt fussy?hehe...

Daya Aziz berkata...

hihi , daya penah gk kne cmtu time g bank , service yg lmbt ! hihi

Wanieys berkata...

lama sunggug l menunggu kalau cm tu hihihi..sabar cik nur :)

N.Aima K berkata...

i feel you!!

are_lin@yu berkata...

hehehe sabar ya nur ;-)

Eca Dwinky Asha berkata...

sabae cik nur sabar..

Deqla manjew berkata...

biase la tu nur..kalo x berjam menunggu mmg x sah kan..

Miss BaNu berkata...

hehehe sabar yer cik nur,..

lelamaisara berkata...

g kat tempat akak je Nur...5 minit je..hehehe sebab tak ramai orang..hehehe

Arina Shamsul berkata...

bawak bersabar ye dik..kak faham situasi kamu :)

Masha Meisters berkata...

amboi betul2 marah ni cik nur....hehe....

Si Matatajam berkata...

Ha ha sabaq ja cik Nur. Kalau M pun vengang gak hi hi..

Masz Sidek berkata...

memang selalu macam tu nur...
hati sejuk jadi panas menunggu giliran...

Chic Na berkata...

nak bayar bil ke nur? awat tak guna mesin @ online je. kan senang.
yayy nur dah sihat. ;)

Misya Mialen berkata...

Hihi.klu sy pn mmg bengang tunggu lama2.:)

Ayuni berkata...

sabar sis...

Yana Libra berkata...

watpe kat sana tu cik nur? sabar je la ye~~

IntaNBerliaN berkata...

biasalah tu.. hihi

Che Rosliza Che mat berkata...

apa tue?tiket tengok wayang ke..ibu blurr hihihi

dyabunga berkata...

sabar ye cik nur.huhuhu

9n0L4 berkata...

menguji kesabaran. huhu. sakit hati ku tahan juaaa kan.