Ahad, 24 Jun 2012

Home » » .:: Jemu Dah....! ::.

.:: Jemu Dah....! ::.





Perghhhhh..! Tajuk entry aku kali ni. Kemain gempak...!
Mata dah mengantuk sebenornya ni..!

Tapi takut esok tak dapat nak keudara,
Maka gigih jugalah mengudarakan diri malam ni.

Jemu..! Apa yang aku dah jemu ...?

Haaa...Gempakkan..!
Tentulah gempak, atau aku je kot yang rasa jemu ni.

Nampak tak gambar di atas...?
Sedia maklum itu adalah iklan terbaru daripada Churp-churp.

Sekarang dah faham apa yang aku jemukan..?

Haaaa.......! Bijak...!
Jemu dah nak tukar iklan hari-hari...!

Asyik-asyik kena tukar je. Naik busan dah haa..!
Kalau tenet laju oklah.
Cuba kalau tenet tenat.. #fikirlah sendiri yee...!

Adakah rasa jemu ini normal...?
Ataukah aku je yang rasa.
Atau kalian juga rasa...?

Ce kabo....


Kata Hati : BW sambil tengok cerita komedi seram di astro citra, Seram gak beb..!

.

28 ulasan:

Yumida berkata...

yg jenis soft tu kurang suka..ske yg sederhana tu..ganaz sikit nk menggosok..terasa kepelantingan kuman di gigi

AyueJean berkata...

Ingat ape la tadi yang cik nur jemu... Ingat dah jemu gosok gigi.... Jangan, nanti ade bau bashimmmm......
Hehehehehehhe.... =P

Si Matatajam berkata...

M pun dah lama tak churp2...

Chic Na berkata...

mau tak jemu nur. iklan tu mcm ngada2 la. kjp ade kjp xde. kalo rajin tukar la, kalo x mmg cikna biar je. huhu.. kalo mcm nuffnang kn senang. auto tukar2. :)

~Sweet Honesty~ berkata...

sbb tu sweety mls nk pasang churp2..jd keje pulak..hhuhu..

gud morning cik nur..(^_^)

Wanieys berkata...

Owh jemu tu rupanya.....normal kot jemu tu sbb nk kena tukar iklan selalu hahha

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

nnati kalau dapat hasil tuaian, sure Nur tak jemu!takmo jemu2 okey, :)

9n0L4 berkata...

hehehe. bese la tu cik nur. line internet yg lembab tu sbnrnya penyumbang kepada jemu. ;)

etuza berkata...

wah bagus serampang dua matakan..manfaatkan masa..sebaik2nya ya. selamat berhujung minggu

|shuhadaothman|TM berkata...

hehe. shu time tenet ok rajin la wt mende ni. ^^

Dieyna berkata...

rajin terlaajok.. haha

dyabunga berkata...

kt blog dya tak ada iklan lansung..haha..tacing dah dgn nuffnang..

Masha Meisters berkata...

siapakah gerangan yang xpernah bosan...hehe

cendol berkata...

eh tak delah Cendol tak jemu pun hahaha sebab Cendol tak dak pn churp churp tu..haha *sorry buat jahat kejap hehe

izan mama mia berkata...

saya ,blog langsung xdok iklan...senang !! hahah

Ms Velentine berkata...

hahaha

Nyue berkata...

jemu? daa berubah hati la tuuu..ehehehehe

are_lin@yu berkata...

jemu tukar iklan..hehe..tak pa2 janji masyukk..hehe

lelamaisara berkata...

huhu...nak kena tukar iklan ape tu Nur...

Deqla manjew berkata...

tengok tajuk teringat lagu jemu..rasa nk nyanyi pulak..hihi..

aReLaN berkata...

churp2 memang pelik sket.tetiba ada yang baru.pastu yang lama dah tak kuar beberapa hari, tetiba ada balik.aiyoo

Yana Libra berkata...

kadang2 sy jemu gak..ni pun dah lama tak bertukar iklan ni..tunggu rajin sikit la..huhu~

IntaNBerliaN berkata...

akak xaktif sgt dgn churp2 ni.. ada daftar tp xpnh promote.. hihii

*akak tlg klik iklan churp2 nur ni :-)

Dieyna berkata...

hehe akak dah lama jemu dengan churp2 ni.. lotih nak layan..

Dieyna berkata...

dah lama jemu ngan churp2 ni..

Che Rosliza Che mat berkata...

Betul tue...akak pun dah jemu...incoming tak masuk2 hihihi

Miss BaNu berkata...

hehe cite ape yg seram kt astro citra tuh..

wan nurul hezrina berkata...

nurul paling suka tukar berus gg.mmg cepatjer bosan dengan berus gg..