Sabtu, 16 Jun 2012

Assalamualaikum....

Mohon maaf buat semua, terutama keluarga GSF kerana keadaan tidak mengizinkan Nur utk terus berkunjung ke teratak kalian.

Sekarang masih lagi terlantar di kamar tanpa sebarang aktiviti.
Entry ini ditaip melalui phone,dan di MMS kan ke blog.

Tiada kudrat terkumpul lagi untuk duduk teguh dihadapan lappy. InsyaALLAH, Jika aku sembuh seperti sediakala, akan kembali jejaki kalian yang singgah ke teratak ini.

Cuma satu, doakanlah Nur sembuh seperti sedia kala..
Jasa baik kalian,amat dihargai...!

Kata Hati : Kuatkanlah imanku YaALLAH....!

17 ulasan:

Cik Aini Lavender's berkata...

ciknur sakit apa sbnarnya nih?
demam eh?lama nya ai rs sakit ciknur tu...jgn lupa mkn ubat on time ye ciknur...minum byk air putih hokey..

**doa ciknur cepat2 sembuh.amin!

Masha Meisters berkata...

kesinyer cik nur...huhu

semoga cepat2 sembuh ye cik nur ^_^

mira maisara berkata...

sakit ape nur?

Anis Nisa berkata...

semoge cepat sihat Nur..jge diri ye..

~Sweet Honesty~ berkata...

moga cik nur cepat sembuh... sunyi blog sweety tau.. xde yg nk main cak cakkkk kt cbox tu..huhu

Zaza Ridzlan berkata...

cik nur, moga segera sembuh.. =) ternanti2 entry cik nur..

Chic Na berkata...

banyakkan rehat nur. lama betul nur tak on air. rasa kekurangan je. cepat baik tau. ;)

Wanieys berkata...

Insyaallah wani doakan nur cpt sembuh..take care yer :))

Rohani Hashim berkata...

ciknur,
semoga cepat sembuh yer

aku HaniAsyira berkata...

cepat2 sehat taw cik nur... kalau sakit lagi meh sy tolong jaga.. heee~~

LYAfrina berkata...

smoga cpt2 smbuh yer.. utamakan ksihatan.. lya pon xsihat..jrg2 update blog & bw.. arini pon g keje.. x smpai 1/2 hari balik.. tp ptg ni..dh ada kudrat sket nk bw..

Nyue berkata...

Nyue harapkan cik nur cepat sembuh seperti sediakala..bnykkn minum air masak,jgn lupa mkn ubat jgkk....

nty terjah blog nyue.nyue da siapkan toturial yg cik nur minta :

http://nyueyien.blogspot.com/2012/06/tutoria-iklan-open-new-tab-edisi-1.html

Deqla manjew berkata...

lorh kesiannye nur..x sembuh2 lagi ke? rest byk2 k.. deqla doakan nur cpt2 sembuh dan kembali ke pangkuan kami semula....huhu :)

Arina Shamsul berkata...

alahai kesianya..rajin2 makan ubat ye dik :)

take care :)

semoga Allah ringankan beban yang ditanggung ye dik,semoga cepat sembuh.amin~

9n0L4 berkata...

tak perasan entry cik nur yg ni. cik nur ni saket nak kawen takkkkk. hehe.

IntaNBerliaN berkata...

nur sakit apa yer..?..

Dieyna berkata...

SEMOGA CEPAT SEMBUH YE