Jumaat, 22 Jun 2012

Home » » .:: Tazkirah Jumaat | Jangan Biar Sampai 40 Hari ::.

.:: Tazkirah Jumaat | Jangan Biar Sampai 40 Hari ::.






KLIK UNTUK TUMBESARAN



Sumber : MukaBuku.


Kata Hati : Fikir-fikirkanlah....!

.

30 ulasan:

LYAfrina berkata...

t foe sharing dear... sebanarnya ajaran islamindah..disebaliknya adalah utkmjaga kbersihan kt kan

Chic Na berkata...

err misai pun eh? baru tau. tq nur atas peringatan. :)

fieda berkata...

masyaallah..tak boleh ambil mudah perkara ni..kena beringat..uii...kalau tak bergayut gayut la setan kat situ..

mekasih dear wish besday kak fieda..muahh...

fieda berkata...

masyaallah..tak boleh ambil mudah perkara ni..kena beringat..uii...kalau tak bergayut gayut la setan kat situ..

mekasih dear wish besday kak fieda..muahh...

N.Aima K berkata...

gd info dear ;)

::CIK LYNN:: berkata...

untuk jaga kebersihan sama :)

Yumida berkata...

aah..hari jumaat hari yg sesuai utk mencukur segala2nya..

are_lin@yu berkata...

tahu tentang ni..sebab tu takut kalau tak cukur..hehe..mesti ada syaitan gayut ;-)

LiYa HaNiF :: berkata...

thanks for sharing.
salam kenal n i follow..

Nyue berkata...

nice entry cik nur....hurmmm...nyue baru tahu nie...tq cik nur :)

aku HaniAsyira berkata...

itulah tempat syaitan bergayut kan.. rasa2 nak tgk benda bergayut kat bulu2 jgn potong.. xdpt banyang kan betapa horror nya..

~Sweet Honesty~ berkata...

ai tiap minggu cukurr okehh..hihi

Dieyna berkata...

betul.....

lelamaisara berkata...

sampai 40hari jadai ape dah...:)

Deqla manjew berkata...

haishh.. deqla mmg rimas pjg2 ni..cpt2 kasik potong dan cukur..hihi..rasanya x smpai sebln dah buat semua tu..

Cik Aini Lavender's berkata...

peringatan yg baik ciknur =p
erkk...ada ka yg biar lama2?hahaha

::dEyb:: berkata...

weheee..gud info ;)

Masz Sidek berkata...

peringatan yg baik nur.... :)

Masha Meisters berkata...

yang kotor tu lah yang disukanyer kan...ei~
alhamdulillah xpernah la sampai ke 40 hari...kekeke

Miss BaNu berkata...

betul4x....thanks for sharing..

IntaNBerliaN berkata...

kita mmg patut jg kbersihn kan..

putryteya berkata...

ooo , tak lebih 40 hari ehh ?
thanks for share . :)

muhsin.aminudin berkata...

kene potong dah ni :)

cendol berkata...

yes moh kite cukur cukur cukur!!! haha kasi potonggg hahaha

jaakechik berkata...

bagus. terima kasih share. sama2 kita ingat!

Wanieys berkata...

rimas la klu pjg2 hikhikhik..nice sharing cik nur...good info :)

Ummi Iman berkata...

Bulu ketiak kalau rajin cabut tak tumbuh dah ;) nice sharing cik nur

Arina Shamsul berkata...

kalau dah panjang sangat tu bahaya tu dik..bukan setakat syaitan,singa pun ada gak..hahahaha.

9n0L4 berkata...

nice sharing. kdg mmg org lepas pndang yg ni kan.

wan nurul hezrina berkata...

payah kat diri sendiri gak kalu dah kena wat simpul kat tempat2 tuh.hahaha so cepat2 kasi potong=)