Khamis, 28 Jun 2012

Home » » .:: Kalian Memang Terbaiklah...! ::.

.:: Kalian Memang Terbaiklah...! ::.





Syukur pada ALLAH, kerana mengizinkan kita terus bersua di sini..!

Alhamdulillah, kesihatan diri kembali sihat seperti sedia kala.
Dengan izinNYA, daku pinta sihatlah seperti ini selalu hendakNYA..Amin..!

Terima kaseh yang tidak terhingga pada kalian yang sudi singgah di sini.
Bila buka je blog malam ni, membuntang mato tengok ulasan yang masih dalam tahanan.

Terima kaseh sangat-sangat ye.
Terutama ahli keluarga GSF.
Kalian memang terbaikkklah..!

InsyaALLAH...aku akan jejak teratak kalian felan-felan ye..!
Kenapa felan-felan...?
Supaya mood untuk kembali berblogging itu kembali
Dannnnn....tak fenin... #almaklumlah lama tak ngadap lappy..!

Tunggu tau,...!


Kata Hati : Siap sedia untuk blogjongging..!

.

23 ulasan:

Solehah Shamsuddin berkata...

banyak komen cik nur.hehe

hairy berkata...

selamat kembali...hehe

IntaNBerliaN berkata...

slmt berblogging kembali.. hhihiii

Yana Libra berkata...

jom warming up up dulu..hehe~~ :p

Che Rosliza Che mat berkata...

Tahniah Cik Nur...kalau kita mesra...blogger lain pun mesra tau...hihihi

Yumida berkata...

SLMT BERJUANG SIS..HEHEHE
ALHAMDULILLAH..MOGA SIS SENTIASA SIHAT YE

Ayuni berkata...

yeah, welcome back!

Chic Na berkata...

hati berjogging nur. ;)

whitecappuccino berkata...

selamat berblogjogging hehe

cendol berkata...

oh yeaahhh cik nur dah kembaliiii yeayy!!

ERYZA berkata...

cantik..mestilah suka

ERYZA berkata...

Mana leh x buka lappy 1 hari. Ramai kawan kat dlm tu:)

Si Matatajam berkata...

Jogging jgn tak jogging cik na...

Si Matatajam berkata...

Sori bukan cik na tp cik Nur ...

Asyiqin Haulisah berkata...

Alhamdulillah. sentiasa update ye.

are_lin@yu berkata...

yeayy ayu tnggu nur..hehe

Mrs Velentine berkata...

take u time

Arina Shamsul berkata...

GSF TERBAIK...MANTOP.MELETOP KEBABOM..hahahaha.

OFkos kak tunggu ..ngeee.

Nyue berkata...

yupp...mmg lama xsembang2 dgn cik nur....huhuhuhu

Masz Sidek berkata...

aalhamdulillah... lepas ni nur kena usaha lebih gigih utk blogjogging... heheheh

Wanieys berkata...

pelan2 kayuh cik nur banyak tu komen hikhikhik

9n0L4 berkata...

terbaikkkkk. jogging pelahan lahan ye. nnt jatuh pulak. ;)

ieedaz @ mama_isha berkata...

wahh byk tu..:)