Selasa, 12 Jun 2012

Home » » .:: Ada BE Baru..! Terima Kaseh Nuffnang..! ::.

.:: Ada BE Baru..! Terima Kaseh Nuffnang..! ::.





Alhamdulillah, tekak kian pulih.
Dah tak berkerut-kerut dah muka bila telan air suam.

Lega sikit rasa.
Kalau tidak tu, susah hati jugalah sebab dah berhari-hari sakit tekak ni.

Perit tu, jangan di kenanglah. 
Jika kalian pernah hadapi, Pasti tahu...!

Okay..!
Nampak tak tajuk dan gambar untuk kat atas...?

Alhamdulillah.
Dapat BE baru..!
Rezeki orang sakit ni.

Sebelum ni memang ada satu BE je dalam entry ni .
Tapi di sebabkan kesibukkan minggu lalu,
Aku tak sedarpun sejak bila BE tu dah di kreditkan.

Tapi semalam sajalah gedik-gedik semak akaun Nuffnang .
Tengok-tengok ada BE baru..!

Wahhh.....! Memang rezekilah...!
Ingatkan Nuffnang tak sudi bagi BE dekat blog aku dah..!

Apa-apapun, terima kaseh banyak-banyak 
pada Pihak Nuffnang .
Sebab sudi bagi BE dekat blog ni.

Walaupun tak pernah dapat BE berganda-ganda macam blogger otai yang lain,
Tapi aku tetap bersyukur dan berterima kaseh...!



Kata Hati : Terima kaseh sekali lagi Nuffnang ...!

.

39 ulasan:

hairy berkata...

xpnh dpt BE..cmna ea?haha

ecadwinkyasha berkata...

wah..kena rajin2 ne cik nur..eca dah lama xdpt BE :(

Masz Sidek berkata...

alhamdulillah... bertambah rezeki... :)

dyabunga berkata...

bestnya dapat BE..hihihih

Misya Mialen berkata...

wah, jelesnya dpt BE baru...tahniah dear...;) keep updating ah;)

Si Matatajam berkata...

Tu la hikmah yang Allah bagi untuk orang yang bersabar menahan dugaan... Hikmah yang tak disangka kan.

fizafantagirO berkata...

wahh .. best eh .. hihihi suka letewww :p

Arina Shamsul berkata...

assalammualaikum dik..:)

mama kembali :) apa khabar dik?

wah bestnya dia.tahniah dik :)

Solehah Shamsuddin berkata...

wah tahniah ye cik nur.solehah xpnh lg dpt BE sbb visitor msih xsmpai tahap.hehe apa2 pn tahniah ye cik nur.

Deqla manjew berkata...

alahamdulillah..lama2 jadi bukit tu nur..deqla pun sjk ada GSF ni baru meningkat sikit BE deqla..kalo x dok mcm tu jugak la..hihi...terima ksh GSF!! LAP U!!! :)

SunnyFunny berkata...

thniah kak .
rezeki akak lahh tuu . :)
BE nieyh macam mana eaa kak ? :)

Nyue berkata...

Untung la cik nur :))
heheheh....

Wanieys berkata...

tahniah cik nur...rezeki alhamdulillah :))

Miss BaNu berkata...

waaah tahniah yer..untung cik nur..

Syazlina Khairuddin berkata...

hehe..taniah2..lately nuffnang mcm bmurah ht kan..

~Sweet Honesty~ berkata...

wahhh...untungla dapat be lagi... bila la sweety nak dapat ehsan hencik nuff neyh..adeyhhh...

Pecinta pink^^ berkata...

wah..tahniah2:)

Mieya Atiera berkata...

Wahhh, bestnyaa. Jeles tau !

cendol berkata...

owwwhhhh best nyee cik nur..untung2

ayut berkata...

Tahniah dpt BE...bgus2..nnt tlg klik2 klu tjmpe tau :)

9n0L4 berkata...

wah untunglahhh cik nur. bile lah nak dpt ni. huhu.

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah.. rezeki..moga be tu masyukkk :-)

pinkcolour82 berkata...

tahniah yea.....hehehehehh

Masha Meisters berkata...

tahniah cik nur...walaupun masha xfaham lg BE tu ape tp tumpang gembira la tuk cik nur....hehehe

Busyra Bt Takiyudin berkata...

tahniah2... hehe :)

zana berkata...

untung dia..tp sy punya xpenah pun dpt cmtu huhu...

Chic Na berkata...

tahniah nur. mmg rezeki org sakit tu. nnti dah cash out bleh blanje cik na. hihi.. :)

jelah berkata...

tahniah..

Ummi Iman berkata...

Seronoknya dah dpt BE baru. Akak masih menunggu. Sejak trafik naik susah pula nak dpt BE :(

yana halim berkata...

tahniah jadi pemenang GA Tersempoi ye Cik Nur. Nanti bg nama, alamat dan no. telefon kat FB akak ye.

jaakechik berkata...

tahniah..yer...

lelamaisara berkata...

wah Nur..berbalio2 la ye...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

ye-ye, dapat BE baru!-gaya ala-ala Dak yayan nieh nur...hehhee...
syukur alhamdulillah, rezeki Nur...:)

gnesop poseng berkata...

tahniah...!

aisya berkata...

congrats! =)

are_lin@yu berkata...

wahh beznya cik nur..yg ayu tak naik2 pn..hehe

Che Rosliza Che mat berkata...

tahniah...nur...rezeki...

aReLaN berkata...

nice.tahniah la ye.dah dapat BE tu,paham2 la ye.kasi up sket trafik tu.biar tinggi lagi earnings dia.huhu

Sally Yatiey berkata...

Bestnyaaa dapat BE :D hehe