Sabtu, 23 Jun 2012

Home » » .:: Mee Goreng My Mak ::.

.:: Mee Goreng My Mak ::.








Rasanya dah lamakan aku tak publish entry mengenai makanan.
Jadi hari sabtu yang cerah ni, meh aku publish apa yang masuk dalam perut aku tadi.

Alaaa..Tengok gambar pun kalian dah tahukan..!
Itulah sarapan aku pagi ni.

Mee goreng my mak. Bukan mamak yerr.
Tapi my mak. Dalam bahasa melayunya mak saya..!

Masakan mak, memang paling sedap di dunia..!
Lepas perah limau kasturi tu #Aku selalu perah sebiji, tak cukup sebelah..!
Gaul-gaul, lepas tu ngap..!
Perrgghhh.....!! Memang terbaeekkkk...!

Tak percaya..?
Nanti cubalah...!

Resepi mee goreng ni, sama je macam kalian buat.
Semua bergantung kepada kreativiti memasing.

Kalau tak tahu juga nak buat macam mana, 
Google je lohh..!

Alhamdulillah, aku dah kenyang. Kalian...?
Santap apa hari ni...?
 
 
#Tak sempat nak BW lagi pagi ni....nanti aku BW tau.. Tunggu....!


Kata Hati : Bila nafsu makan kembali, aku kerja nak makan jeeeeee..!

.

33 ulasan:

Ayu Iman berkata...

sedapnya..sama masakan bonda mmg selalu sedap..tapi bila sendiri buat lain pulak..haha..

cendol berkata...

oh wowwww cik nur dah mkn mee! Cendol mkn roti je pagi ni.mls nak kunyah rasenye hhaa

Anis Nisa berkata...

sedapnyee Nur....
Nisa pun suke mee goreng mak Nisa buat,tak same dgn mane2 mee goreng..huhu..

lelamaisara berkata...

huh...terbaik la Nur....

Ummi Iman berkata...

Terliur tgk. Sarapan beli je cik nur ;)

9n0L4 berkata...

slurpppppp. nmpk menyelerakan. mee goreng fevret si dia ni. hehe.

Dylla Abas berkata...

adoii...pagi2 nampak entri tentang makan ni...ok la..nk pegi breakfast dulu ^_^

Si Matatajam berkata...

Terlioqnya M tgk cik Nur. Wak mai sepinggan...

fizafantagirO berkata...

sedapnyaaa :) akk makan nasi berlauk pagi ni
selamat berhujung minggu masz ;)

pinkcolour82 berkata...

tengok seleranya...
mesti sedap nie.....

~Sweet Honesty~ berkata...

sarapan blog hari ne..huhuhuhu

aku HaniAsyira berkata...

nyum2.. rindu my mak punya mee jugak.. nak balik!!

Misya Mialen berkata...

ok, terliur la;) klu mak msk, mmg sedap kan;)

Abey Mirul berkata...

Betul tu. Masakan mak adalah masakan yg paling sedap kat dunia.

Hari ni abey makan nasi berlauk bungkus. Beli kat kedai ja. Haha.

Apa apa pun, gambar Mee tu nampak sedap ler..

StuntWomanWho :) berkata...

kalau pergi mamak . mesti nak maggi goreng . bkn mee goreng :) hohoh

Masha Meisters berkata...

xmakan lagi...huwaaaaa!
sedapnyer mee tu....

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

sedapnyerr!limau kasturi tuh, saje je Nur close up bikin kecur air liur kan?owhh!my Nur...!hahahaa!

Cik Aini Lavender's berkata...

cik nur.........
mmg terbaekkk lahhh (^__^)

nur adilah berkata...

lapar lah tengok mee tu T_T padahal baru habes makan :P

Chic Na berkata...

nampak sedap nur. biar betul perah sebiji? masam ooo.. arini cik na buat bihun goreng. masak sendiri tau. :)

M@W@R Q@SeH berkata...

air tangan mak kita mmg tiada tandingannya...wlupn masak main campak2 je tp rasanya ada umphhh...hehee

etuza berkata...

asalamualaikum cik nur, maaf ya late terjah. saya suka gambar2 original dari cik nur ni...jelas bah, maksud sayab terang sangat sampai terliur lihat mee goreng tu..anggun tul2 hehe..

Wanieys berkata...

masakan mak kita la yang paling terbaik hihihi...mak ni masak apa pun sodap :))

Deqla manjew berkata...

semlm deqla baru mkn mee.. blk keje gorengkan utk hubby..hihi..tp deqla yg pelahap lebeh...hahaha..mesti sdp kan mak nur msk..masakan ibu mmg sdp..

Yumida berkata...

ahhh..sedapnye! telan air lio nengok...

caliph shuriken berkata...

klmarin dpt mamam kueh teow udang, so sedap, hikk...

Miss BaNu berkata...

selamAT menjamu selera cik nur hehe

Dieyna berkata...

ketat perutlah tu makan my mum.. hehe

dyabunga berkata...

dya mkn meehun sup..yummy..heee

Yana Libra berkata...

sedapnye tengok~~~~~

IntaNBerliaN berkata...

mskan mak mmg terbaik lah! :-)

wan nurul hezrina berkata...

mmg mak nyer masakan terbaik.mak ngan mak mertua mmg msk sedap=)

jaakechik berkata...

terliurrrrnya!