Isnin, 4 Jun 2012

Home » » .:: "Selamat Pengantin Baru Baiti Dan Asri" ::.

.:: "Selamat Pengantin Baru Baiti Dan Asri" ::.







Alhamdulillah... Syukran YaALLAH...!

Lega rasa hati apabila segala tanggungjawab yang di amanahkan pada aku telahpun selesai dengan IzinNYA..!

Bila dah alaminya sendiri, baru tahu betapa berdebar , risau , susah hati , penat 
Dan macam-macam rasalah ada bila menjadi salah seorang orang kuat bakal pengantin.

Semua urusan di urusakan seawal mungkin.
Cuma aku dan pengantin saja yang tahu seawal mana persiapan mula di buat.

Oleh itu, dengan kesempatan ini, Aku ingin mengucapkan,






"SELAMAT PENGANTIN BARU"
Buat Baiti Dan Asri....!


Semoga jalinan kaseh dan sayang kalian berdua kekal hingga syurga...! Amin...!

Dan mohon jutaan kemaafan buat sahabat Geng Segar Follower yang tertanya-tanya kemana hilangnya aku sejak dari minggu lepas lagi.

Tak kurang juga ada di antara kita ni, peramal yang hebat..! Tersenyum bila baca komen-komen yang di tinggalkan..! Jum usha sikit....


Klik Untuk Tumbesaran


Klik Untuk Tumbesaran


Ramai yang tanya, tangan ini kepunyaan akukah di entry [ ini ] .

Dan hint-hint yang aku berikan di [ sini ] [ sini ] [ sini ] 
[ sini ] [ sini ] [ sini ] dan  [ sini ]  ni pun ramai yang tanya.

Perancangan aku tak menjadi bila aku mahu menceritakan segala-galanya pada kalian sehari sebelum majlis berlangsung...!

Di sebabkan super duper bz, makanya aku kepenatan..!
Dan langsung tiada tenaga berbaki untuk aku mengudarakan diri.

Tapi aku ada keluarkan dua entry melalui MMS.
Nak kirim banyak-banyak tak boleh, 
Sebab coverge Maxis di sana tenggelam timbul..!

Jadi, harap dalam entry kali ini, aku harap segala persoalan terjawab sudah ya..!
Bukan aku yang khawin, tapi sahabat merangkap sepupu aku yang khawin..!
Aku jadi pegepit jeee...! Hahahahahah...!

Bila tiba masanya aku nanti, aku pasti jemput kalian....!

Cuma sekarang mohon jasa baik kalian, doakan aku ye.... 


Kata Hati : Baru mula kerja hari ini...Aku cuti aku yang khawin..!

.

41 ulasan:

Rafflesia™ berkata...

tahniah!! :)
ramai orang kawin minggu ni :)

@ deqla manjew berkata...

alamakkk... nape post kat sini deqla punye komen tu?? malu la...hihihi...owh, terjwb sudah..tp betul la kan...deqla ckp bkn nur yg kawen tp org lain..hihi...adik nur ke ni?? nur berdebar2 mengalahkan pengantin yer... :p

YanaHime berkata...

adoiyai! ciknur buat suspen rupanya

Masha Meisters berkata...

haha..dah salah jari la ni eh? kikiki

nanieybarnieylurviey berkata...

terjawab sudaa...
ingtkan cik nur yg kawin. hehehe :)

etuza berkata...

selamat pengantin baru kepada mempelai..

Yana Libra berkata...

hehe..wat suspen je cik nur ni ~ :P

Yumida berkata...

oooo...slmt pengantin baru bt kwn cik nur...sedap air oren tuuu...klo dh jd pengapit...x lama lg la tu..insyaAllah

Masz Sidek berkata...

hehehe... akhirnya segalanya terjawab... pengantinnya bukan nur... nur pengapit jer...
lepas ni sy pulak yg bz sbb kazen sy nak kawin gak dan sy pula pengapit dia... :)

are_lin@yu berkata...

mmg mula2 ayu ingat cik nur nak tunang atau kahwin...hehe..tak lama dah lah tu,..pngantin muka nak iras..moga panjang jodoh mereka amin ;-)

Aine Ainun berkata...

lama x dengar cerita Nur...

akak nak jengah pun kekadang x nyempat=))

pasni updTE SOKMO K=)

ecadwinkyasha berkata...

cik nur bila pula?heheh :)

Dieyna berkata...

hehe dah agak dah, ada yang rapat akan berkahwin

Ayuni berkata...

o, baru terungkai rahsia, miss u....

kiwi_sengal berkata...

wahhh tahniah la ntuk sepupu kamu tu ** moga berkekalan ke anak cucu ^^

lelamaisara berkata...

Laaa.. Sampai ati nur wat akak tertanya tanya....huuuu
Kalu nur yg kawin jgn wat cam tu tau...heee

izan mama mia berkata...

slmat kembali ciknur...jd org kuat rupanya....ingat cik nur yg naik pelamin...huhhhu

dyabunga berkata...

org lain ke yg kawin? dya ingtkn cik nur..haha..baru nk touching ngn cik nur..rupanya org lain kawin..xjdi nk tacing..hihi

::CIK LYNN:: berkata...

thniah kpd pngntin...semoga bkekalan...=)

pinkcolour82 berkata...

selamat pengantin baaru la..moga cepat dapat baby

aku HaniAsyira berkata...

saya da teka mcm tu jugaklah.. bukan cik nur yg kawen.. keh2..

cendol berkata...

wahhh cik nur bz patut la hilang lameee..ni baru jadi org kuat pengantin,nanti kalo cik nur yg jd pengantin mesti bgtau tau !!haha

Chic Na berkata...

okla tu nur, dah ada pengalaman sket2. nnti nk uruskan yg sendiri punye majlis senang la.

selamat kembali. :)

Che Rosliza Che mat berkata...

Selamat Pengantin baru...

Wanieys berkata...

insyaallah wani doakan nur cpt dpt jodoh....mesti pnat kn jd org kuat pengantin kan hihihi

LYAfrina berkata...

selamat pgantin baru buat mereka..

**salam pkenalan juga dr lya;-)

AlyaaIBH berkata...

alhamdulillah, selesai semuanyaa. :) tahniah utk mereka.

p/s: singgah sini melawat ahli GSF. :)

Arina Shamsul berkata...

haisssssshhhhhhhh....terungkai sudah persoalan di minda kakak nindik..hehe..suspen tollllll laaaaa...heeeee.

ingatkan kamu yang kawin dik..hehehe..

tapi tangan berinai hari tu kan confius juga sebab jari2 tu nampak kurus,kalau kak tngok pipi tembam kamu macam tak padan dengan jari tu..hehehe.so tanda tanya semakin banyak disitu...hahaha.

namun akhirnya...fuhhhhh...terjawab suda..hehehe

Cinta Misteri berkata...

Slamat pengantin baru utk shbt merangkp sepupu. Hari ini Cik Nur mengapit, esok2 Cik Nur & prince charm plak diapit.

Misya Mialen berkata...

hihihi.sudpen btul la.:-) tp xpe.sy doakan yaya cpt2 dprtmukan jodoh:-)

~Sweet Honesty~ berkata...

ooooo...ingatkan dia yg kawinnnnnn..saspeenn jekk

Sally Yatiey berkata...

Haha. Ingatkan Cik Nur yang kawen :D Selamat pengantin Baru kepada sahabat @ sepupu Cik Nur ^_^ Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat dan bahagia sentiasa :D

IntaNBerliaN berkata...

slmt pngantin br utk mempelai..

cntik warne biru tu :-)

Fariz Reza [FR] berkata...

ROGER THAT!! ANDA TELAH MENJADI AHLI BLOGLIST FARIZ (^_^)

salam kenal ahli GSF hihi

Miss BaNu berkata...

hehehehe semua suspen jer..trtnya-tnya GITU..hehehe ramai yg rindu ngan Cik Nur tau..hehe

9n0L4 berkata...

oooooo. ingatkan cik nur nak bertunang keeeee. huhu. takpeee, amek berkat dulu. ;)

.........cP~ berkata...

Salam. :) Jadi pengapit tu tak lama lagi la tuh..heee

aReLaN berkata...

tahniah buat kedua mempelai.bila ur turn ni???hehehe

Hans berkata...

wah
dah ada calon2 per nih
hohoho

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Ha!!terjawab sudahhh!ingatkan cik Nur yang kawen...hehehe..takpe2.Doa utk Nur gak tu...:) Rindu kat Nur.:)

Solehah Shamsuddin berkata...

eh..haha.ble cik nur nk kwin pulak ye?hehe