Isnin, 11 Jun 2012

Home » » .:: Masih Di sini ..! ::.

.:: Masih Di sini ..! ::.





Alhamdulillah...!

Syukran YaALLAH..! 

Kerana masih di beri kesempatan keudara di sini. 

Terima kaseh pada kalian yang tanpa jemu terus sudi berkunjung ke sini. 

Dan mohon jutaan kemaafan juga, 
kerana aku tidak dapat membalas jejak kalian sejak hari khamis yang lalu.

Bukan kerana kesibukan masa, tapi kerana aku tiba-tibanya di serang demam..!
Dan setelah 4 hari rehat secukupnya di rumah, 

Demam beransur pulih. Dan Alhamdulillah, hari ini sudah mula berkerja seperti biasa..!
Syukran YaALLAH..!

Di sebabkan cuaca sekarang ni tak menentu,
Tambahan pula jaga kesihatan diri pun sekadar yang ado je..
Memang mudah sangatlah untuk kita jatuh sakitkan..!

Jadi, Pengajaran yang aku dapat tika demam tempoh hari,
Adalah jangan abaikan kesihatan diri sewenang-wenangnya..!

Kerap minum air masak berbanding air manis,
Kerap mandi, jangan stress

Jangan main panas, dan yang penting jangan main hujan..!
Kalau kena hujan, cepat-cepatlah mandi ye..

Hujan sekarang tak macam hujan dulu..

Ingat...kalau tak mahu sakit, Jangan lupa jaga kesihatan ya..!

Jumpa lagi di lain entry...InsyaALLAH...!




Kata Hati : Jadikan air kosong sebagai sahabat istimewa kalian...!
.

46 ulasan:

nanieybarnieylurviey berkata...

Alhamdulillah da sihat :)
ramai betul org demam skang ni kn?
emm gmbr di entri ini sungguh terapeutik.. :)

Masz Sidek berkata...

alhamdulillah nur dah semakin sihat.... tapi tetap kena berehat...

Cinta Misteri berkata...

Alhamdulillah...so bila dh sihat ni kena lebih precaution. Krgkn ice dulu, pstu g mana2 kena bw payung. Hehe...

*CiM brmondayblues arini..boss nonstop talking. Huh!

Wanieys berkata...

alhamdulillah cik nur dah sembuh...sekarang ni mmg mudah dpt penyakit kesihatan tu penting kena jaga heheee

Pn. Sheila@CC berkata...

em... btl tu, bila sakit kita byk menginsafi...

Yana Libra berkata...

cik nur ni macam selalu sakit aje..makanlah supplement skali ye~

Nyue berkata...

betul itu cik nur...bersetuju sgt2..heheheh

izan mama mia berkata...

huhu..saya pulak yg dmm sekarang.

BERT berkata...

x sehat ke cik adik.. bnyakkan rehat ye.. jaga kesihatan n take care :))

ecadwinkyasha berkata...

done cornetto...dah brapa nuff??.leh cashout dah?

ecadwinkyasha berkata...

smalah kt sini..apapun just take care=)

IntaNBerliaN berkata...

oo demam.. patt lama xnmpk.. :-)

mmglah kan.. skrg ni cuaca xmenentu.. tu yg kesihatan pun terjejas.. :-)

Ayuni berkata...

take care...

Anis Nisa berkata...

Alhamdulillah..jage diri Nur...Nisa pun sakit tekak ni,hampir2 demam..

Ayu Iman berkata...

sian cik nur...jage kesihtan k..

Yumida berkata...

alhamdulillah..demam tu beransur surut..aah..kena bw payung ke mana shj...cuaca x menentu

Chic Na berkata...

take care nur. jgn lupa makan ubat. ni mesti sbb penat sgt kot aritu. :)

N.Aima K berkata...

jaga diri dik..

Sally Yatiey berkata...

Betul2. Jaga kesihatan. Baguslah Cik Nur dah sihat. hehe :D

Mieya Atiera berkata...

Cuaca yang tidak menetu sekarang nie, kita kena jaga kesihatan sebaiknya.

maslin berkata...

Alhamdulillah dah beransur sehat... air kosong mmg terbaik tuk kite semua... thanks for sharing....

Errah berkata...

kesiannya cik nur demam..patut senyap jer...jaga diri elok2 yek..

Ninie Niesa97 berkata...

nti jga la ksihatn tu sma ,jgn nakal sgt yer ! hahak =)

Alynn Nyzaa berkata...

alhamdulillah da sihat ye ^^

btw, sy follow blog awk..thanks singgah :D

Yumida berkata...

blog cik nur di promote:

http://umikasum.blogspot.com/2012/06/jawapan-bahagian-rambut-tak-sama.html

Misya Mialen berkata...

alhamdulillah da sihat. jg kesihatan sllu yea;)

jaakechik berkata...

semoga kembali sihat ye dear...da sihat nanti mai la jenjalan jaakechik corner...ekekekekee...

amengs88 berkata...

hai da follow... sila la dtg ke blog sya ye..

azmengs.blogspot.com

whitecappuccino berkata...

semoga cepat sembuh nur

Kotak Mancis berkata...

cuaca la nie x menentu... kekadang hujan kekadang panas... mudah dapat demam... air suam kena bnyakkan la.. :)

Ira Nira berkata...

alaalaa kesian cik Nur dmam...ingat 2 lain kali jga kesihatan tau...bykkan mnum air putih yer dear =)

dyabunga berkata...

patot senyap je..rupanya demam..

Zati Novelis berkata...

:)

etuza berkata...

kena teruskan ukuhuwa maya, datang bila ada masa senggang kat maya. Tq too you ya Cik Nur

Aine Ainun berkata...

x sihat rupanya...
akak pun tertanyaa...


semoga cepat sembuh
letuh sangat gaknya jd org kuat masa kenduri kawen aritu=))

Deqla manjew berkata...

hukhuk...deqla pun cpt dpt sakit..sbb deqla x jadikan air suam sebagai teman deqla..hihi...alhamdulillah nur dah sembuh... :)

shar90 berkata...

haa dah sihat... blh r ronda2... hehee xD

Masha Meisters berkata...

tepat sekali...penyakit sekarang bukan boleh dibuat main...nyamuk pun dah mutant! kiki

9n0L4 berkata...

cik nur demam teruk ehhh. mcm lame jugak takde jejak. ;)

Zaza Ridzlan berkata...

alhamdulillah cik nur sihat =)

::CIK LYNN:: berkata...

nur, jaga kesihatan sama :)

.........cP~ berkata...

Salam.

Semoga cepat sembuh ye..Saya pun bila kerja kurang minum air. Tu badan rasa kering je.. Dah la kerja dalam aircond..

LELAKI INI berkata...

memg kena minum air kosong selalu

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Cian dier....patutla ilang seketika, ingat Nur pi mana. Yelah, senyap jer...:)Alhamdulillah, Nur dah sihat.Rindu kat Nur.(^_^)

lelamaisara berkata...

betul..sekarang cuace tak menentu...
kena jage kesihatan..:)

Arina Shamsul berkata...

:) terima kasih sebab nasihat kan akak dik..eh?..

untuk akk la kan?akak baca..heheh